[b4 2.3 NG] dziwnie słaby :|
[b4 2.3 NG] dziwnie słaby :|
po wymianie sondy (nie oscylowała), termostatu, kopułki i palca dziwnie osłabł... wiecie co moze byc tego powodem??
czy przebicie na kablu wys nap moze wnikac na przyspieszenie??
Pozdrawiam
czy przebicie na kablu wys nap moze wnikac na przyspieszenie??
Pozdrawiam
a zrób test kodów błyskowych i zobacz jak działa czujnik spalania stukowego. Poza tym skontroluj czy na pewno palec i kopułka są dobrze założone - pamiętam że miałem z tym problemy i za pierwszym razem jak zakładałem to w ogóle mi nie odpalił...
brak prądu na świecach będzie moim zdaniem miał wpływ na przyspieszenie, bo będą ci zapłony wypadać.
brak prądu na świecach będzie moim zdaniem miał wpływ na przyspieszenie, bo będą ci zapłony wypadać.
niestety świec i kabli jeszcze nie wymieniłem ale mam kolejny problem spalanie skoczylo mi do 18l na 100 :shock: co robic :?: :!: od wymiany sondy przejechalem jakies 200km i jezdzilem bardzo spokojnie i za 50 zl robilem 60km :shock: prosil bym o jakies wskazowki od czego zaczac, sprawdzic, wymienic :cry:
Pozdrawiam
Pozdrawiam
1. sprawdź tą nową sondę lambda porządnym oscyloskopem.
2. Podepnij tester kodów błyskowych do złącza diagnostycznego i zczytaj błędy jakie są zapisane w pamięci sterowników silnika, a następnie usuń przyczyny błędów.
3. wyreguluj mieszankę, podłączając piernik CO do króćca przed katalizatorem, przy kolektorze wylotowym
4. wymień wreszcie elementy instalacji WN
5. Sprawdź przy okazji łożyska kół i zaciski hamulcowe (szczególnie dźwigienki ręcznego z tyłu na zaciskach - może ci nie odbijają....
2. Podepnij tester kodów błyskowych do złącza diagnostycznego i zczytaj błędy jakie są zapisane w pamięci sterowników silnika, a następnie usuń przyczyny błędów.
3. wyreguluj mieszankę, podłączając piernik CO do króćca przed katalizatorem, przy kolektorze wylotowym
4. wymień wreszcie elementy instalacji WN
5. Sprawdź przy okazji łożyska kół i zaciski hamulcowe (szczególnie dźwigienki ręcznego z tyłu na zaciskach - może ci nie odbijają....
Sonda oscyluje, jutro wezme sie za reszte tylko ze jakiego testera uzyc moj znajomy podlanczl 2 typy i nic nawet sie nie polaczy pozniej sprawdzil czy jest napiecie w wtyczkach i tez nic nie pokazywalo chyba ze to nie te wtyczki bo pod kierownica nie mam tylko kolo bezpiecznikow biala i czarna po dwa piny hmm
[ Dodano: 2007-12-16, 22:07 ]
ok z tym napieciem w złaczu juz sie zapoznalem znalazlem go na forum
[ Dodano: 2007-12-16, 22:07 ]
ok z tym napieciem w złaczu juz sie zapoznalem znalazlem go na forum
dzis bylem u fachowca podłaczył zabawke za ponad 10tys i wyskakiwaly wykresy z pracy sondy i oscylowala, pozniej zrobil test kodow blyskowych i wyemitowalo kod 4-4-4-4 czyli brak bledow.
no niestety zostalo jeszcze wyregulowanie mieszanki i wymiana elementow instalacji WN, jak to powymieniam i wyreguluje mieszanke to napisze co i jak
Pozdrawiam
no niestety zostalo jeszcze wyregulowanie mieszanki i wymiana elementow instalacji WN, jak to powymieniam i wyreguluje mieszanke to napisze co i jak
Pozdrawiam
dokladnie najpierw bylo 4-4-4-4 a pozniej 0-0-0-0 czyli z tego by wynikało ze wszystko jest ok
? no nic wymienie kable swiece i pojade na regulacje mieszanki do tego jeszcze wymienie filtr powietrza i tu mam kolejne pytanie bo slyszalem odnosnie fitrow ze ten z K&N poprawia przyspieszenie itp... prawda czy mit?? i jeszcze jedno pytanko odnosnie kabli i świec jakie najlepiej kable i siwece? wiem ze cos ok 250zl sa z BOSCH'a a siwece z NGK ok 22zl/szt
Pozdrawiam
? no nic wymienie kable swiece i pojade na regulacje mieszanki do tego jeszcze wymienie filtr powietrza i tu mam kolejne pytanie bo slyszalem odnosnie fitrow ze ten z K&N poprawia przyspieszenie itp... prawda czy mit?? i jeszcze jedno pytanko odnosnie kabli i świec jakie najlepiej kable i siwece? wiem ze cos ok 250zl sa z BOSCH'a a siwece z NGK ok 22zl/szt
Pozdrawiam
-kiedyś coś takiego miałem do NG zamontowane i wiesz mi bądź nie ale to może i troche daje elastyczności więcej ale to tylko że ma większą przepustowość powietrza (silniczek głebiej oddycha) ale do tego musisz sobie impregnaty czyszczące i specjalny płyn którym nasączasz umyty filtr pokryć kupić i czyścić co jakiś czas bo inaczej to jedna wielka kicha!!!! Ale spróbuj-najlepiej sie samemu przekonać co i jak....valmont pisze: i tu mam kolejne pytanie bo slyszalem odnosnie fitrow ze ten z K&N poprawia przyspieszenie itp... prawda czy mit??
Piszesz że zmianiałeś kopułkę i palec-a na jakiej firmy jeśli mogę spytać? Zamiennik jakiś z EPSu czy BOSCHowski?