Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] wymiana tuleji na wahaczu po 1000-cu km....

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

[B4 2.0 ABK] wymiana tuleji na wahaczu po 1000-cu km....

Post autor: Shark » 25 sie 2015, 22:20

witam mam pytanko, a mianowicie chciałbym zapytać czy przypadkiem nie zostałem wydymany przez kolesia w motoryzacyjnym, ponieważ kupiłem jakiś miesiąc temu komplet nowych tuleji na wahacze, zrobiłem troszke ponad 1000km. Gumy wyglądająk tak jak tamte przed wymianą (są na śmietnik), luzy takie.... aż strach jeżdzić. wracając do tematu motoryzacyjnego, czy jest to możliwe że po miesiącu sie zużyły???( nie jeżdżę jak jakiś małolat by popisać sie kolegom, mam ją troche obniżoną i zarazem sztywniejszą omijam wszelkie dziury itp. Czy po prostu w sklepie sprzedali mi jakieś "trafione"?

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 25 sie 2015, 22:52

Jeżeli sztuka ich montażu została zachowana (śruby dokręcone dopiero po opuszczeniu auta), to nawet topran powinien pokonać nieco więcej km. W elementy zawieszenia naszych niuniek najlepiej pasują oryginały lub wysokiej jakości zamienniki - boge, lemforder, trw. Choć w erze "made in china" wszystko jest możliwe <ok>

Awatar użytkownika
petel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 22 lut 2013, 17:57
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Kielce

Post autor: petel » 25 sie 2015, 23:36

co za firma ? i jak je montowałeś?

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 26 sie 2015, 07:59

Prawdopodobnie źle je założyłeś i tu jest problem. Ja na lemforderach przejechałem już 15tyś km i zero luzów na przeglądzie.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 26 sie 2015, 08:32

Podejrzewam zly montaż czyli tak jak wyżej kolega napisał sruby dokręcone na podniesionym aucie. Generalnie polecam poliuretanowe <ok> dluzej wytrzymują niż lemforder czy podobne :mrgreen:
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-by-matek-vt68826.htm
Przekladka MUNIOR :-) + pompa AFN+glowiczka 11mm + wtryski Volvo + 1,4bara + soft by KOSTRZ :mrgreen:

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 26 sie 2015, 11:17

matek10912 pisze: Generalnie polecam poliuretanowe <
A czy takie poliuretanowe nie sa za twarde ? tak pytam z ciekawości bo tez czeka mnie przednie zawieszenie. 8-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 26 sie 2015, 11:22

są twardsze, ale nie odczuwa się tego negatywnie podczas jazdy, wręcz jazda staje się bardziej stabilniejsza, ja jeżdżę na żółtych poli kupionych z Olkusza
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sie 2015, 11:23

Kolczat, ale zawias seria :?:
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 26 sie 2015, 12:29

tzn, mówie o wrażeniach podczas zmiany samych tuleji, w sensie że miałem gwint na seryjnych tulejach i wymieniłem je na poli mając wciaż gwintowane zawieszenie w pozycji najniżej jak się da, rożnica w jeździe tak jak wyżej piszę, bardziej stabilne prowadzenie samochodu, albo może żeby to dokładniej opisać bardziej prezycyzyjnie koła reagują na ruch kierownicą

ps: oczywiście nie jest to jakaś diametralna różnica, ale delikatnie odczuwalna
Forum A6Klub i Audi80

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 26 sie 2015, 13:19

Ja mam oczywiście czerwone z Olkusza ale zalozylem tylko i wyłącznie dlatego ze zwykle nie wytrzymują zbyt długo mocy rzedu 140km/350Nm. No i tez mam obniżoną zawieche z przodu -50 :mrgreen:
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-by-matek-vt68826.htm
Przekladka MUNIOR :-) + pompa AFN+glowiczka 11mm + wtryski Volvo + 1,4bara + soft by KOSTRZ :mrgreen:

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

Post autor: Shark » 26 sie 2015, 19:57

zamówiłem teraz poliuretany z olkusze słyszałem o nich wiele pozytywnych opini, lecz wydaje mi sie że to Ja popełniłem błąd, ponieważ dokręcałem śruby na podniesionym aucie... dobrze że mówicie że trzeba dokręcać je po opuszczeniu auta... dzięki za info. A i na pewno nie popełnie tego samego błędu :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze, zwrotnice”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga