[ACE] zmiana na digifanta
Ha ha .
Kiedyś jak przerabiałem skrzynie biegów chciałem robić pełen tutorial z pomiarami mikrometrem i odchyłami nakręciłem filmiki z rozbiórki 4 skrzyń i kilka tipsów, które znalazłem na stronach w usa.
Wtedy wg mnie taki Diy ma dopiero sens, gdzie są podane zależności na które warto zwrócić uwagę, ale nie starczyło mi czasu, żeby to uporządkować bo uwierz tych zmiennych jest od groma. Zresztą wystarczy poprzeglądać manuale i zeszyty napraw.
Bartek coś tam podrzucił, ale od podstaw to wygląda trochę inaczej.
Masz trochę, racji "wiedza tajemna", gdyby nie fora dalej by tak było.
Ja staram się pomagać jeżeli mam ku temu sprawdzone informacje.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Z tym termostatem nie siej zamętu bo jeszcze byś się zdziwił <ok>
Kiedyś jak przerabiałem skrzynie biegów chciałem robić pełen tutorial z pomiarami mikrometrem i odchyłami nakręciłem filmiki z rozbiórki 4 skrzyń i kilka tipsów, które znalazłem na stronach w usa.
Wtedy wg mnie taki Diy ma dopiero sens, gdzie są podane zależności na które warto zwrócić uwagę, ale nie starczyło mi czasu, żeby to uporządkować bo uwierz tych zmiennych jest od groma. Zresztą wystarczy poprzeglądać manuale i zeszyty napraw.
Bartek coś tam podrzucił, ale od podstaw to wygląda trochę inaczej.
Masz trochę, racji "wiedza tajemna", gdyby nie fora dalej by tak było.
Ja staram się pomagać jeżeli mam ku temu sprawdzone informacje.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Z tym termostatem nie siej zamętu bo jeszcze byś się zdziwił <ok>
Jakos nie bardzo widze sens ciagnietego tematu, bo jakos nie bardzo jest na temat a brzmi to jak jakies wywody. Jesli ktos chce przerobic silik i nie koniecznie wie jak, to wystarczy poszukac. Sa na forum pomocni ludzie ktorzy pomoga. Wiem, bo sam przez to przechodzilem i latam juz nw digi. A jesli ktos nie wie jak wymienic termostat, to niech sie nie bierze za grzebanie przy aucie
Ja też nie ale może ktoś coś ciekawego jeszcze napisze
Tu większość jest nie na temat, ale mało który zawiera same konkrety.
Na ckpl jest fajny temat o lepszych hamulcach, ma z 200 stron tego co zmieszczono by na jednej.
Ale to znowu OT.
Z mojej strony każdemu kto chce się pozbyć wtrysku mechanicznego a ma jakieś ambicje polecam przejście na jakąś świnkę lub SA.
Gdybym drugi raz wybierał poszedł bym w Emu i pełną sekwencje; a posty, że to przerost formy nad treścią. Zostawiam każdemu do własnego przemyślenia.
Dla mnie takie rozwiązanie ma dopiero sens, pod każdym względem.
Tu większość jest nie na temat, ale mało który zawiera same konkrety.
Na ckpl jest fajny temat o lepszych hamulcach, ma z 200 stron tego co zmieszczono by na jednej.
Ale to znowu OT.
Może niech zacznie od tego termostatu....emanuel33 pisze: A jesli ktos nie wie jak wymienic termostat, to niech sie nie bierze za grzebanie przy aucie
Z mojej strony każdemu kto chce się pozbyć wtrysku mechanicznego a ma jakieś ambicje polecam przejście na jakąś świnkę lub SA.
Gdybym drugi raz wybierał poszedł bym w Emu i pełną sekwencje; a posty, że to przerost formy nad treścią. Zostawiam każdemu do własnego przemyślenia.
Dla mnie takie rozwiązanie ma dopiero sens, pod każdym względem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Sporo osób na turbobmw.pl lata na fuel implat z DET III z mocami 300-600KM, tylko że w BMW mają już seryjny zapłon na pojedynczych cewkach.skwaromir pisze:Gdybym drugi raz wybierał poszedł bym w Emu i pełną sekwencje;
A wtrysk full-grupa, pół-sekwencja, sekwencja dużej różnicy nie robi bo były auta które do okolic 2000 roku miały pół-sekwencyjne wtryskowe. Jedynie przy lpg IV generacji trzeba by mieć szybkie wtryskiwacze aby nadążały się otwierać na krótki czas (albo stosować funkcje sklejania czasów w sterowniku LPG).
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 71
- Rejestracja: 20 paź 2014, 09:44
- Imię: Michał
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Chłopaki, mam problem i proszę o pomoc.
Podłączyłęm wszystkie niezbędne przewody komputera do osprzętu silnika. Nie podłączyłem tylko sondy lambda. Mam problem tego rodzaju, że komputer nie podaje sygnału na cewkę i na wtryski. Wtyczkę i cewkę pozostawiłem z AAD.
Sterownik silnika jest z golfa 2E wersja 45 stykowa Siemensa.
Schemat instalacji:
Pod + stacyjki podłączyłem przewody 8, 23, + od krokowca,
pod przewód zasilający pompę paliwa podłączyłem + od wtryskiwaczy,
Na wszystkich wtyczkach jest odpowiednio 5V lub 12V. Masy też się zgadzają.
Jest tam może immobilajzer? Może on jest przyczyną problemów?
Podłączyłęm wszystkie niezbędne przewody komputera do osprzętu silnika. Nie podłączyłem tylko sondy lambda. Mam problem tego rodzaju, że komputer nie podaje sygnału na cewkę i na wtryski. Wtyczkę i cewkę pozostawiłem z AAD.
Sterownik silnika jest z golfa 2E wersja 45 stykowa Siemensa.
Schemat instalacji:
Pod + stacyjki podłączyłem przewody 8, 23, + od krokowca,
pod przewód zasilający pompę paliwa podłączyłem + od wtryskiwaczy,
Na wszystkich wtyczkach jest odpowiednio 5V lub 12V. Masy też się zgadzają.
Jest tam może immobilajzer? Może on jest przyczyną problemów?