Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ACE] zmiana na digifanta

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Noorba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 01 sie 2014, 00:39
Lokalizacja: RADOM

Post autor: Noorba » 15 wrz 2014, 19:54

te fotki widziałem chwała ci za to ....ale mogłeś zrobić:
"mały dyi jak wymiana termostatu"(chociaż termostat to chyba każdy ogarnie <ok> )
tak wiedza tajemna,ktoś musi zgarnąć kasę.... :evil:

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 15 wrz 2014, 20:40

Ha ha :).
Kiedyś jak przerabiałem skrzynie biegów chciałem robić pełen tutorial z pomiarami mikrometrem i odchyłami nakręciłem filmiki z rozbiórki 4 skrzyń i kilka tipsów, które znalazłem na stronach w usa.
Wtedy wg mnie taki Diy ma dopiero sens, gdzie są podane zależności na które warto zwrócić uwagę, ale nie starczyło mi czasu, żeby to uporządkować bo uwierz tych zmiennych jest od groma. Zresztą wystarczy poprzeglądać manuale i zeszyty napraw.
Bartek coś tam podrzucił, ale od podstaw to wygląda trochę inaczej.

Masz trochę, racji "wiedza tajemna", gdyby nie fora dalej by tak było.
Ja staram się pomagać jeżeli mam ku temu sprawdzone informacje.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Z tym termostatem nie siej zamętu bo jeszcze byś się zdziwił <ok>

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 15 wrz 2014, 22:38

Jakos nie bardzo widze sens ciagnietego tematu, bo jakos nie bardzo jest na temat a brzmi to jak jakies wywody. Jesli ktos chce przerobic silik i nie koniecznie wie jak, to wystarczy poszukac. Sa na forum pomocni ludzie ktorzy pomoga. Wiem, bo sam przez to przechodzilem i latam juz nw digi. A jesli ktos nie wie jak wymienic termostat, to niech sie nie bierze za grzebanie przy aucie ;-)

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 15 wrz 2014, 22:55

Ja też nie :) ale może ktoś coś ciekawego jeszcze napisze :)
Tu większość jest nie na temat, ale mało który zawiera same konkrety.
Na ckpl jest fajny temat o lepszych hamulcach, ma z 200 stron tego co zmieszczono by na jednej.
Ale to znowu OT.
emanuel33 pisze: A jesli ktos nie wie jak wymienic termostat, to niech sie nie bierze za grzebanie przy aucie ;-)
Może niech zacznie od tego termostatu....

Z mojej strony każdemu kto chce się pozbyć wtrysku mechanicznego a ma jakieś ambicje polecam przejście na jakąś świnkę lub SA.
Gdybym drugi raz wybierał poszedł bym w Emu i pełną sekwencje; a posty, że to przerost formy nad treścią. Zostawiam każdemu do własnego przemyślenia.
Dla mnie takie rozwiązanie ma dopiero sens, pod każdym względem.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 wrz 2014, 00:51

skwaromir pisze:Gdybym drugi raz wybierał poszedł bym w Emu i pełną sekwencje;
Sporo osób na turbobmw.pl lata na fuel implat z DET III z mocami 300-600KM, tylko że w BMW mają już seryjny zapłon na pojedynczych cewkach.
A wtrysk full-grupa, pół-sekwencja, sekwencja dużej różnicy nie robi bo były auta które do okolic 2000 roku miały pół-sekwencyjne wtryskowe. Jedynie przy lpg IV generacji trzeba by mieć szybkie wtryskiwacze aby nadążały się otwierać na krótki czas (albo stosować funkcje sklejania czasów w sterowniku LPG).

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 16 wrz 2014, 07:44

Jest ktoś z okolic Katowic kto podejmie się przerobienia 16V na wtrysk elektroniczny?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 wrz 2014, 18:04

skwaromir pisze:Tu większość jest nie na temat, ale mało który zawiera same konkrety.
hmm ciekawe dlaczego

Coś mi się zdaje że w wolnej chwili zrobię tu porządek.

maslu888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 28 lis 2013, 12:04
Lokalizacja: Lębork

Post autor: maslu888 » 20 sty 2015, 11:34

Hej, powie mi ktoś gdzie można dostać listwę wtryskową pod ACE digifant I?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 20 sty 2015, 11:42

Pisz do mnie na PW jak potrzebujesz zestawów do ACE czy NG.

michau_cee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 20 paź 2014, 09:44
Imię: Michał
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: michau_cee » 21 sty 2015, 09:19

U mnie listwa wtryskowa jest dorabiana. Nie mniej polecam bo auto swietnie jeździ na PB a na gazie tez bez problemu :mrgreen:

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 21 sty 2015, 10:14

Każda listwa jest custom jeśli chodzi o zmianę wtrysku, czy to ace czy ng itd.

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 12 lut 2015, 12:35

listwa z 1.8 20V i dorabiasz przedłużki u tokarza i później spawasz albo robisz z zakończeniem jak wtryskiwacze i wciskasz na oringi i ori zapinki

bohema667
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 20 gru 2011, 05:29
Lokalizacja: Murowana Goślina

Post autor: bohema667 » 07 wrz 2015, 10:17

Chłopaki, mam problem i proszę o pomoc.

Podłączyłęm wszystkie niezbędne przewody komputera do osprzętu silnika. Nie podłączyłem tylko sondy lambda. Mam problem tego rodzaju, że komputer nie podaje sygnału na cewkę i na wtryski. Wtyczkę i cewkę pozostawiłem z AAD.

Sterownik silnika jest z golfa 2E wersja 45 stykowa Siemensa.

Schemat instalacji: ObrazekObrazek

Pod + stacyjki podłączyłem przewody 8, 23, + od krokowca,

pod przewód zasilający pompę paliwa podłączyłem + od wtryskiwaczy,

Na wszystkich wtyczkach jest odpowiednio 5V lub 12V. Masy też się zgadzają.

Jest tam może immobilajzer? Może on jest przyczyną problemów?

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 07 wrz 2015, 14:00

wszystko wskazuje na imo

bohema667
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 20 gru 2011, 05:29
Lokalizacja: Murowana Goślina

Post autor: bohema667 » 14 wrz 2015, 02:45

Który pin w digifancie Siemensa odpowiada za immobilizer? Szukam W-line

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl