Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 All] Awaria centralnego zablokowane tylne drzwi

ODPOWIEDZ
Adam735i
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 09 wrz 2015, 08:05
Lokalizacja: Śląsk

[B3 All] Awaria centralnego zablokowane tylne drzwi

Post autor: Adam735i » 09 wrz 2015, 19:24

Witam, poszła mi prawdopodobnie pompka centralnego, sprawdzałem ją i silniczek ledwo chodzi. Drzwi przednie otwieram kluczykiem, lecz tylne są zatrzaśnięte na stałe, a grzybki spadły na dół. Jak je otworzyć? Kompresorem, jeśli tak to dać ciśnienie czy podciśnienie?
(Bezpiecznik sprawny,Audi 80, B3, 1988, 1.8,90km)
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2015, 16:11 przez Adam735i, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 09 wrz 2015, 20:26

Kolego po pierwsze warto się przywitać w odpowiednim temacie, po drugie w dziale tematycznym stosujemy odpowiednie tagi na początku tytułu tematu.
W twoim przypadku tytuł powinien wygladać mniej więcej tak
[B3 All] Awaria centralnego zablokowane tylne drzwi
A po trzecie, najważniejsze wystarczy porządnie dmuchnąć w przewód który wypniesz z pompki i powinno się wszystko otworzyć. A cypelki to musisz sobie raczej naprawić bo bez ich prawidłowego działania to przy awarii centralnego ani nie zamkniesz ani nie otworzysz drzwi.

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 wrz 2015, 21:03

Wino pisze:A po trzecie, najważniejsze wystarczy porządnie dmuchnąć w przewód który wypniesz z pompki i powinno się wszystko otworzyć.
Dokładnie wystarczy dmuchnąć bo to pracuje na bardzo małym ciśnieniu bo nawet opasek nie ma na tych wężykach. Albo bardzo ostrożnie z kompresora albo pompki.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 wrz 2015, 21:19

Adam735i, _uwaga

Adam735i
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 09 wrz 2015, 08:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Adam735i » 27 wrz 2015, 13:33

Przytykałem styki multimetra - do masy + do każdego pinu kostki idącej do pompy po kolei, a kolega kręcił kluczykiem w drzwiach pokazywało wartośc 1 lub zero. Czy metoda sprawdzania była prawidłowa? jeśli tak to gdzie najpewniej leży przyczyna niesprawności?

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 wrz 2015, 18:13

Adam735i pisze:wartośc 1 lub zero
Nie na co ustawiłem mirnik? Po powinno pokazywać napięcie a 1 albo 0 to znaczy że wyszedłeś poza zakres pomiarów.

Ile masz pinów na pompce? Chyba w b3 było tylko 5 czy 6 styków.

Adam735i
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 09 wrz 2015, 08:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Adam735i » 05 paź 2015, 14:03

Okazało się, że miernik był zepsuty. Kupiłem używaną pompkę i działa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl