Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 All] Awaria centralnego zablokowane tylne drzwi

ODPOWIEDZ
Adam735i
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 09 wrz 2015, 08:05
Lokalizacja: Śląsk

[B3 All] Awaria centralnego zablokowane tylne drzwi

Post autor: Adam735i » 09 wrz 2015, 19:24

Witam, poszła mi prawdopodobnie pompka centralnego, sprawdzałem ją i silniczek ledwo chodzi. Drzwi przednie otwieram kluczykiem, lecz tylne są zatrzaśnięte na stałe, a grzybki spadły na dół. Jak je otworzyć? Kompresorem, jeśli tak to dać ciśnienie czy podciśnienie?
(Bezpiecznik sprawny,Audi 80, B3, 1988, 1.8,90km)
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2015, 16:11 przez Adam735i, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 09 wrz 2015, 20:26

Kolego po pierwsze warto się przywitać w odpowiednim temacie, po drugie w dziale tematycznym stosujemy odpowiednie tagi na początku tytułu tematu.
W twoim przypadku tytuł powinien wygladać mniej więcej tak
[B3 All] Awaria centralnego zablokowane tylne drzwi
A po trzecie, najważniejsze wystarczy porządnie dmuchnąć w przewód który wypniesz z pompki i powinno się wszystko otworzyć. A cypelki to musisz sobie raczej naprawić bo bez ich prawidłowego działania to przy awarii centralnego ani nie zamkniesz ani nie otworzysz drzwi.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 wrz 2015, 21:03

Wino pisze:A po trzecie, najważniejsze wystarczy porządnie dmuchnąć w przewód który wypniesz z pompki i powinno się wszystko otworzyć.
Dokładnie wystarczy dmuchnąć bo to pracuje na bardzo małym ciśnieniu bo nawet opasek nie ma na tych wężykach. Albo bardzo ostrożnie z kompresora albo pompki.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 wrz 2015, 21:19

Adam735i, _uwaga

Adam735i
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 09 wrz 2015, 08:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Adam735i » 27 wrz 2015, 13:33

Przytykałem styki multimetra - do masy + do każdego pinu kostki idącej do pompy po kolei, a kolega kręcił kluczykiem w drzwiach pokazywało wartośc 1 lub zero. Czy metoda sprawdzania była prawidłowa? jeśli tak to gdzie najpewniej leży przyczyna niesprawności?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4674
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 wrz 2015, 18:13

Adam735i pisze:wartośc 1 lub zero
Nie na co ustawiłem mirnik? Po powinno pokazywać napięcie a 1 albo 0 to znaczy że wyszedłeś poza zakres pomiarów.

Ile masz pinów na pompce? Chyba w b3 było tylko 5 czy 6 styków.

Adam735i
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 09 wrz 2015, 08:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Adam735i » 05 paź 2015, 14:03

Okazało się, że miernik był zepsuty. Kupiłem używaną pompkę i działa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga