Witam, poszła mi prawdopodobnie pompka centralnego, sprawdzałem ją i silniczek ledwo chodzi. Drzwi przednie otwieram kluczykiem, lecz tylne są zatrzaśnięte na stałe, a grzybki spadły na dół. Jak je otworzyć? Kompresorem, jeśli tak to dać ciśnienie czy podciśnienie?
(Bezpiecznik sprawny,Audi 80, B3, 1988, 1.8,90km)
[B3 All] Awaria centralnego zablokowane tylne drzwi
[B3 All] Awaria centralnego zablokowane tylne drzwi
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2015, 16:11 przez Adam735i, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Kolego po pierwsze warto się przywitać w odpowiednim temacie, po drugie w dziale tematycznym stosujemy odpowiednie tagi na początku tytułu tematu.
W twoim przypadku tytuł powinien wygladać mniej więcej tak
[B3 All] Awaria centralnego zablokowane tylne drzwi
A po trzecie, najważniejsze wystarczy porządnie dmuchnąć w przewód który wypniesz z pompki i powinno się wszystko otworzyć. A cypelki to musisz sobie raczej naprawić bo bez ich prawidłowego działania to przy awarii centralnego ani nie zamkniesz ani nie otworzysz drzwi.
W twoim przypadku tytuł powinien wygladać mniej więcej tak
[B3 All] Awaria centralnego zablokowane tylne drzwi
A po trzecie, najważniejsze wystarczy porządnie dmuchnąć w przewód który wypniesz z pompki i powinno się wszystko otworzyć. A cypelki to musisz sobie raczej naprawić bo bez ich prawidłowego działania to przy awarii centralnego ani nie zamkniesz ani nie otworzysz drzwi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Dokładnie wystarczy dmuchnąć bo to pracuje na bardzo małym ciśnieniu bo nawet opasek nie ma na tych wężykach. Albo bardzo ostrożnie z kompresora albo pompki.Wino pisze:A po trzecie, najważniejsze wystarczy porządnie dmuchnąć w przewód który wypniesz z pompki i powinno się wszystko otworzyć.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Nie na co ustawiłem mirnik? Po powinno pokazywać napięcie a 1 albo 0 to znaczy że wyszedłeś poza zakres pomiarów.Adam735i pisze:wartośc 1 lub zero
Ile masz pinów na pompce? Chyba w b3 było tylko 5 czy 6 styków.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga