Audi 80 b4 avant quattro 2.0 ACE--> swap 1.8t aeb 3 str
Audi 80 b4 avant quattro 2.0 ACE--> swap 1.8t aeb 3 str
Siemka auto w moim posiadaniu jakis tydzien. Duzo drobiazgow do zrobienia wiec postaram sie jakies fotorelacje robic itp. Jakies tuningi tez w planch wiec mozna sledzic ewentualnie kierowac jak bym cos fatalnie robil...
A co do auta:
2.0 ACE z klima,quttro,el.lusterka, el.szyby.
Auto zaniedbane kazdy element w sumie do malowania ale to w przyszlosci.
Mechaniczie: nie chodzi na benzynie, na gazie faluje(tak wiem gaz...)
Zawieszenie:sworznie, tuleje do robienia i tyl lozysko.
Plany? Najpier niech jezdzi dziala wszystko itp potem jaki airride, kolo, moze cos z silnikiem sie zobaczy ale air raczej wpadnie do konca roku . Pozdro i zapraszam do lektury (fotki ogarne to dodam)
A co do auta:
2.0 ACE z klima,quttro,el.lusterka, el.szyby.
Auto zaniedbane kazdy element w sumie do malowania ale to w przyszlosci.
Mechaniczie: nie chodzi na benzynie, na gazie faluje(tak wiem gaz...)
Zawieszenie:sworznie, tuleje do robienia i tyl lozysko.
Plany? Najpier niech jezdzi dziala wszystko itp potem jaki airride, kolo, moze cos z silnikiem sie zobaczy ale air raczej wpadnie do konca roku . Pozdro i zapraszam do lektury (fotki ogarne to dodam)
Ostatnio zmieniony 18 gru 2015, 10:58 przez tomek103, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawieszenie zrobione czekam na splyw funduszy i zajme sie silnikiem(rozrzad itp) potem zobaczymy ale raczej nazbieram hajs i zrobie air, kolo, odmaluje i ogarne wnetrze. Najpier chce zeby autem dalo sie spokojnie jezdzic a przez zime musze kupic drugie zawieszenie i przerobic pod air tak zeby kola chowaly sie w nadkolach. Bedzie duza rzezba bo z przodu na samym amorku bezsprezyny nie ma nawet spasu ale zobaczymy co przez zme uda sie zrobic
Nie mam porowniania co do ace. Kumpel jechal tym powiedzial ze zdrowe widac i czuc ze jedzie. Ma lezec jak stoi i za.......ac jak jedzie dlatego air fotki ogarne jak wyjade z garazu
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez tomek103, łącznie zmieniany 1 raz.
tomek103, air jest dla mięczaków :mrgreen:
Ja osobiście nie zawierzałbym zdrowia (zwłaszcza zimą) air'owi.
Poza problemami natury technicznej i finansowej zostaje jeszcze aspekt użytkowy - żeby air wyglądał dobrze musi być duże koło i spasy - bez tego nie ma co podchodzić do tematu, bo będzie wyglądało klawo.
Moje zdanie jest takie, że do zapie***lania i lansu jest gwint, a do jazdy jest seria. Żaden air, zwłaszcza w pierwszym aucie które jeszcze nie jest doprowadzone do perfekcyjnego stanu mechanicznego nie ma najmniejszego sensu.
Poza tym myślę że masz świadomość że dobry air to koszt przewyższający (kilkukrotnie) wartość samochodu i sa to pieniądze których nikt Ci nigdy nie zwróci i poświęcony czas, który spędzisz w garażu - chyba że zaczynasz od dupy strony - to najpierw air, później koło, a na końcu mechanika i blacha :lol: :lol:
Kiepski argument :roll:tomek103 pisze:Ma lezec jak stoi i zapierdalac jak jedzie
Ja osobiście nie zawierzałbym zdrowia (zwłaszcza zimą) air'owi.
Poza problemami natury technicznej i finansowej zostaje jeszcze aspekt użytkowy - żeby air wyglądał dobrze musi być duże koło i spasy - bez tego nie ma co podchodzić do tematu, bo będzie wyglądało klawo.
Moje zdanie jest takie, że do zapie***lania i lansu jest gwint, a do jazdy jest seria. Żaden air, zwłaszcza w pierwszym aucie które jeszcze nie jest doprowadzone do perfekcyjnego stanu mechanicznego nie ma najmniejszego sensu.
Poza tym myślę że masz świadomość że dobry air to koszt przewyższający (kilkukrotnie) wartość samochodu i sa to pieniądze których nikt Ci nigdy nie zwróci i poświęcony czas, który spędzisz w garażu - chyba że zaczynasz od dupy strony - to najpierw air, później koło, a na końcu mechanika i blacha :lol: :lol:
Spokojnie nie martw sie to nie pierwsze auto i nie pierwszy air. o kolo tez sie nie martw a co do uzytkowania to nw w czym widzisz problem. Kumpel mial deily na pneumacie zrobil na tym jakies 2 tys i nie powedzial ani jednego zlego slowa. Wole auto nizsze i sztywniejsze niz seria a ze moge miec pneumata to czemu nie:) ale narazie mechanika, potem kolo pneumat kubelki rollbar itp itd. Wszystko w swoim czasie a co do air jest dla mieczakow to przypomne ci to jak kiedys moze sie gdzies spotkamy ty bedziesz wyciagal deski zeby przejechac a ja sb spokojnie przejade :p chyba ze jezdzisz koza to nie powinieneś sie udzielac :p
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Chłopie ale po co tyle spin ?
Każdy może wypowiedzieć się w temacie i wyrazić swoją opinie, dla jednych może byś piękne coś a dla innych paskudne. To, że starsi forumowicze chcą Ci coś poradzić to jest tylko i wyłącznie ich dobra wola. Nie wiem czy zarejestrowałeś tu tylko po to żeby pokazać jaki to jesteś dobry i wszytko wiesz czy po prostu włączyć się w grupę ludzi którzy nawzajem się wspierają, przyjmują złe jak i dobre opinie. Zluzuj majty i wiedz, że nikt tu nie chce dla nikogo źle. <ok>
Każdy może wypowiedzieć się w temacie i wyrazić swoją opinie, dla jednych może byś piękne coś a dla innych paskudne. To, że starsi forumowicze chcą Ci coś poradzić to jest tylko i wyłącznie ich dobra wola. Nie wiem czy zarejestrowałeś tu tylko po to żeby pokazać jaki to jesteś dobry i wszytko wiesz czy po prostu włączyć się w grupę ludzi którzy nawzajem się wspierają, przyjmują złe jak i dobre opinie. Zluzuj majty i wiedz, że nikt tu nie chce dla nikogo źle. <ok>