tomek103, air jest dla mięczaków :mrgreen:
tomek103 pisze:Ma lezec jak stoi i zapierdalac jak jedzie
Kiepski argument :roll:
Ja osobiście nie zawierzałbym zdrowia (zwłaszcza zimą) air'owi.
Poza problemami natury technicznej i finansowej zostaje jeszcze aspekt użytkowy - żeby air wyglądał dobrze musi być duże koło i spasy - bez tego nie ma co podchodzić do tematu, bo będzie wyglądało klawo.
Moje zdanie jest takie, że do zapie***lania i lansu jest gwint, a do jazdy jest seria. Żaden air, zwłaszcza w pierwszym aucie które jeszcze nie jest doprowadzone do perfekcyjnego stanu mechanicznego nie ma najmniejszego sensu.
Poza tym myślę że masz świadomość że dobry air to koszt przewyższający (kilkukrotnie) wartość samochodu i sa to pieniądze których nikt Ci nigdy nie zwróci i poświęcony czas, który spędzisz w garażu - chyba że zaczynasz od dupy strony - to najpierw air, później koło, a na końcu mechanika i blacha :lol: :lol: