Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 b4 avant quattro 2.0 ACE--> swap 1.8t aeb 3 str

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Audi 80 b4 avant quattro 2.0 ACE--> swap 1.8t aeb 3 str

Post autor: tomek103 » 13 wrz 2015, 22:06

Siemka auto w moim posiadaniu jakis tydzien. Duzo drobiazgow do zrobienia wiec postaram sie jakies fotorelacje robic itp. Jakies tuningi tez w planch wiec mozna sledzic ewentualnie kierowac jak bym cos fatalnie robil...
A co do auta:
2.0 ACE z klima,quttro,el.lusterka, el.szyby.
Auto zaniedbane kazdy element w sumie do malowania ale to w przyszlosci.
Mechaniczie: nie chodzi na benzynie, na gazie faluje(tak wiem gaz...)
Zawieszenie:sworznie, tuleje do robienia i tyl lozysko.
Plany? Najpier niech jezdzi dziala wszystko itp potem jaki airride, kolo, moze cos z silnikiem sie zobaczy ale air raczej wpadnie do konca roku :). Pozdro i zapraszam do lektury :) (fotki ogarne to dodam)
Ostatnio zmieniony 18 gru 2015, 10:58 przez tomek103, łącznie zmieniany 1 raz.

sokraal

Post autor: sokraal » 16 wrz 2015, 23:37

Z doświadczenia od mojego znajomego to z zawiechą nie czekaj ani chwili przynajmniej ze sworzniami :D

Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 17 wrz 2015, 08:20

tomek103, z mojego doświadczenia powiem żebyś zajął się najpierw mechaniką, później blacharką - dopiero jak będzie ładna, zadbana seria idź w kierunku obniżania, lepszego koła - jak zaczniesz od końca, będzie sie to mściło cały czas ;-)

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 25 wrz 2015, 10:04

Zawieszenie zrobione czekam na splyw funduszy i zajme sie silnikiem(rozrzad itp) potem zobaczymy ale raczej nazbieram hajs i zrobie air, kolo, odmaluje i ogarne wnetrze. Najpier chce zeby autem dalo sie spokojnie jezdzic a przez zime musze kupic drugie zawieszenie i przerobic pod air tak zeby kola chowaly sie w nadkolach. Bedzie duza rzezba bo z przodu na samym amorku bezsprezyny nie ma nawet spasu :/ ale zobaczymy co przez zme uda sie zrobic :)

Awatar użytkownika
ludi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 21 sie 2013, 12:47

Post autor: ludi » 28 wrz 2015, 15:50

Jak Ci ten ACE chodzi bo opinie są różne :-D?

PS Quattro i air? Quattro ma latać nie leżeć <ok>

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 wrz 2015, 19:20

ludi pisze:Jak Ci ten ACE chodzi bo opinie są różne :-D ?
a co on tam może powiedzieć po 2 tyg. ;-) polata trochę to zobaczy

tomek103, powodzenia i jakieś foty byś dał.

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 28 wrz 2015, 21:28

Nie mam porowniania co do ace. Kumpel jechal tym powiedzial ze zdrowe widac i czuc ze jedzie. Ma lezec jak stoi i za.......ac jak jedzie dlatego air :) fotki ogarne jak wyjade z garazu :)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez tomek103, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 29 wrz 2015, 13:18

tomek103, air jest dla mięczaków :mrgreen:
tomek103 pisze:Ma lezec jak stoi i zapierdalac jak jedzie
Kiepski argument :roll:
Ja osobiście nie zawierzałbym zdrowia (zwłaszcza zimą) air'owi.

Poza problemami natury technicznej i finansowej zostaje jeszcze aspekt użytkowy - żeby air wyglądał dobrze musi być duże koło i spasy - bez tego nie ma co podchodzić do tematu, bo będzie wyglądało klawo.

Moje zdanie jest takie, że do zapie***lania i lansu jest gwint, a do jazdy jest seria. Żaden air, zwłaszcza w pierwszym aucie które jeszcze nie jest doprowadzone do perfekcyjnego stanu mechanicznego nie ma najmniejszego sensu.
Poza tym myślę że masz świadomość że dobry air to koszt przewyższający (kilkukrotnie) wartość samochodu i sa to pieniądze których nikt Ci nigdy nie zwróci i poświęcony czas, który spędzisz w garażu - chyba że zaczynasz od dupy strony - to najpierw air, później koło, a na końcu mechanika i blacha :lol: :lol:

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 29 wrz 2015, 13:41

Spokojnie nie martw sie to nie pierwsze auto i nie pierwszy air. :) o kolo tez sie nie martw a co do uzytkowania to nw w czym widzisz problem. Kumpel mial deily na pneumacie zrobil na tym jakies 2 tys i nie powedzial ani jednego zlego slowa. Wole auto nizsze i sztywniejsze niz seria a ze moge miec pneumata to czemu nie:) ale narazie mechanika, potem kolo pneumat kubelki rollbar itp itd. Wszystko w swoim czasie :) a co do air jest dla mieczakow to przypomne ci to jak kiedys moze sie gdzies spotkamy ty bedziesz wyciagal deski zeby przejechac a ja sb spokojnie przejade :p chyba ze jezdzisz koza to nie powinieneś sie udzielac :p

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 wrz 2015, 23:22

tomek103, Słuchaj się starszych i bardziej obytych w temacie zawieszenia i nie rób sobie wrogów 8-)

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 30 wrz 2015, 10:09

No wlasnie miales kiedys air czy tylko powtarzasz to co czytales w necie ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 wrz 2015, 12:43

tomek103 pisze:No wlasnie miales kiedys air czy tylko powtarzasz to co czytales w necie ?
Nie miałem i nie interesuje mnie ten temat , ale troche kultury powinieneś mieć tu na forum i zachowywać sie przyzwoicie.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 30 wrz 2015, 22:19

tomek103, zapodaj jakieś fotki, żeby można było o czymś napisać ;-)

tomek103
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 13 wrz 2015, 13:37

Post autor: tomek103 » 30 wrz 2015, 22:20

Jezeli nie miales to ty wgl nie powinienies sie wypowadac i uszanowac innych a nie robic z sb speca od zawieszen jezdzac seria i nie próbując innych rodzai zawieszen

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 30 wrz 2015, 22:35

Chłopie ale po co tyle spin ?
Każdy może wypowiedzieć się w temacie i wyrazić swoją opinie, dla jednych może byś piękne coś a dla innych paskudne. To, że starsi forumowicze chcą Ci coś poradzić to jest tylko i wyłącznie ich dobra wola. Nie wiem czy zarejestrowałeś tu tylko po to żeby pokazać jaki to jesteś dobry i wszytko wiesz czy po prostu włączyć się w grupę ludzi którzy nawzajem się wspierają, przyjmują złe jak i dobre opinie. Zluzuj majty i wiedz, że nikt tu nie chce dla nikogo źle. <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl