Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Przerabiamy Boscha na Pierburga - co i jak?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 10 paź 2015, 18:41

u mnie piny były tak 1-29 2-52 3-7 i jeest błąd od nastawnika jak zmienie piny 2-7 3-52 błędu nie ma ale potencjometr też nie wychyla.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2015, 19:02

pukacinio pisze:u mnie piny były tak 1-29 2-52 3-7 i jeest błąd od nastawnika jak zmienie piny 2-7 3-52 błędu nie ma ale potencjometr też nie wychyla.
A kto Ci kazał sprawdzać piny nastawnik -ecu :?: :!: wiem kto <ok> "komplikator " ;-) Teraz wpadłeś w "sidła" projektantów tej instalacji ,którzy tu nieco namieszali :-P . Masz pod maską koło filtra paliwa ori okrągłą "żeńską "wtykę :?: masz ...to było przepiąć odpowiednio kabelki w okrągłej wtyczce "męskiej "nastawnika ,podłaczyć i by wszystko działało...a tak namieszałeś w kabelkach i sam się w tym pogubiłeś ;-) teraz musisz się sam odnależć :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 10 paź 2015, 19:07 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 10 paź 2015, 19:06

haaa widzisz, teraz porównując dwa schematy też do tego doszedłem i ide to zrobić ;p

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2015, 19:11

pukacinio pisze:haaa widzisz, teraz porównując dwa schematy też do tego doszedłem i ide to zrobić ;p
Rób to raz dwa ,odpalaj i smigaj ...bo za długo się z tym męczysz . Mordujesz się z tym ,jak ja kiedyś :roll: Bo pierwszą przerabiałem 3 dni ...puzniej już w 5 godzin się wyrabiałem ,ale lata lecą i nawet 5 godzin takiej roboty ,to nie na moje kosci i stawy . Więc musiałem coś wymyślić i wymyśliłem .Teraz max godzina i zrobione . ,odpowiednio przystosowane ECU które pasuje pod ori wtykę i śmiga z indukcyjnym ,przepiął byś jeden kabelek we wtyce ECU ,założył nastawnik i po pół godzinie odpalasz i jeżdzisz cieszac się że masz już indukcyjny...i koników grubo ponad 100 ;-) Bo ECU oczywiscie "podrasowane " przez Kostrza 8-)

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 10 paź 2015, 19:48

działa :!: nastawnik sie wychyla, ale pi....le jest tu chyba koło 0 stopni u nas a ja pod chmurą robię. Musze jeszcze wszystko wyspinać tak jak trzeba i wyskładać kokpit więc nie tak szybko ;p czyli ty nie przerabiasz wsadów ?

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-10-10, 20:00 ]
pukacinio, lepiej nie pi.... bo to może się źle skończyć :!:

Przepraszam, to z euforii się zapomniało "wypikać" wyraz <mikolaj>
Ostatnio zmieniony 10 paź 2015, 20:09 przez pukacinio, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2015, 20:30

pukacinio pisze:czyli ty nie przerabiasz wsadów ?
Nie ,wolę to pozostawić fachofcowi .Ale same "przerobione "już wsady ,i sprzęt potrzebny do ich "zaaplikowania " ,czy wywalenie immo w sterowniku ,oczywiscie posiadam 8-) Gdybym z kazdym sterownikiem do "przerobienia " chciał jezdzić, żeby go zrobić ,to by była masakra ...dlatego robię wszystko sam ,na "licencji" Kostrza :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 10 paź 2015, 20:40 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 10 paź 2015, 20:37

pod 216 wtryski cos masz do 021d ? u mnie też jakieś willemy się znajdą ;p

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2015, 20:51

pukacinio pisze:pod 216 wtryski cos masz do 021d ? u mnie też jakieś willemy się znajdą ;p
Pod 210-216 mam jakiś wsad do 021D ,ale 021D nie za bardzo się nadaje pod takie wtryski ...trochę go ogranicza ori mapsensor do 200kpa i nie można normalnie w mapach zapodać mu, żeby ładował wiecej niż 1bara ,bo przy 210-216 ,doładowanie najlepiej jak jest w okolicach 1,3 bara . Program Pod 210 -216 to raczej robi sie na sterownikach 16 bitowych...parę osób z forum śmiga po przekładkach na takich 16bitowych sterownikach , z softem pod 216 tki ,np.Krzysiek 84 ,szymon_xd2...i sporo innych których w tej chwili nie pamiętam....Ale prucz "willema " musisz jeszcze posiadać ''kasowarkę uv '' żeby skasować ori koscii ...chyba że zakupisz sobie odpowiedniki kasowane z poziomu programatora ,bo obecnie są i takowe dostępne ;-)

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 10 paź 2015, 20:59

ten mój 028906021GL się nie nadaje ? pod 16bit tez trzeba rezać coś w pinach ? :-P teraz mam MBC i t2 ładuje coś w granicach 1.4bar


kasowarkę też mam 8-) no do tego 021GL kupowałem zamienne dla 27c bodajże 29F010 i wgrywałem tam jakiś program od kogoś tam na 140 hp do AFN ale ziomal skasował sztukę i nawet nie spróbowaliśmy tego kompa <rotfl> i mi został
Ostatnio zmieniony 10 paź 2015, 21:06 przez pukacinio, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 paź 2015, 21:03

MUNIOR pisze:z softem pod 216 tki ,np.Krzysiek 84 ,szymon_xd2...i sporo innych których w tej chwili nie pamiętam....
Softy bardzo ładnie sprawuja sie w 16 bitowych Ecu. W imieniu swoim polecam,
Szymona pewnie zresztą też , z tego co wiem <piwo>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2015, 21:04

ten mój 028906021GL
nadaje ,021GL to 16 tka ,pinologia jak 021AP ,wiec tylko kontrolka świec na innym pinie ,niz 021D
teraz mam MBC i t2 ładuje coś w granicach 1.4bar
skoro masz mbc ,to i 021D się nadaje

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 paź 2015, 21:06

pukacinio pisze:pod 16bit tez trzeba rezać coś w pinach ?
Wiązka musi być taka jak pod AP-ka.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2015, 21:07

pukacinio pisze:kasowarkę też mam 8-) no do tego 021GL kupowałem zamienne dla 27c bodajże 29F010 i wgrywałem tam jakiś program od kogoś tam na 140 hp do AFN
To co Ty się mnie pytasz :?: :roll: jak wszystko wiesz i masz :-P

Awatar użytkownika
pukacinio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pukacinio » 10 paź 2015, 21:09

MUNIOR pisze:
pukacinio pisze:kasowarkę też mam 8-) no do tego 021GL kupowałem zamienne dla 27c bodajże 29F010 i wgrywałem tam jakiś program od kogoś tam na 140 hp do AFN
To co Ty się mnie pytasz :?: :roll: jak wszystko wiesz i masz :-P
pytam o wsady bo nie oganiam winolsa <ok> trzeba mi odpłatnie posłać wsady drogą elektroniczną ale chyba jak już to będzie jeździć to założe 021GL i wtedy wsady :-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2015, 22:03

pukacinio pisze: chyba jak już to będzie jeździć to założe 021GL i wtedy wsady :-)
Niestety 021GL to sterownik z AFN ,także będziesz miał problem żeby wgrać do niego coś co steruje zwykłą turbiną na WG ,ori sterownik z AFN -a ,wpiety do tdi z turbo na WG ,powoduje że doładowanie skacze jak szalone w dużym zakresie ,raz 1,5 bara ,po chwili 0,8 i tak co chwila, co w czasie jazdy objawia się tym ,że auto ciągnie ,nagle nie ciągnie i tak w kółko ...zupełnie inna charkterystyka sterowania n75 ....ja w kazdym bądż razie nie mam takiego wsadu ...poza tym ,żeby w ogóle odpalić silnik na tym sterowniku ,bedziesz musiał "wywalić " w nim immo ;-) inaczej będzie gasł za kazdym razem w sekundę po odpaleniu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl