[B4 1.9 1Z] Przerabiamy Boscha na Pierburga - co i jak?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A kto Ci kazał sprawdzać piny nastawnik -ecu :?: :!: wiem kto <ok> "komplikator " Teraz wpadłeś w "sidła" projektantów tej instalacji ,którzy tu nieco namieszali . Masz pod maską koło filtra paliwa ori okrągłą "żeńską "wtykę :?: masz ...to było przepiąć odpowiednio kabelki w okrągłej wtyczce "męskiej "nastawnika ,podłaczyć i by wszystko działało...a tak namieszałeś w kabelkach i sam się w tym pogubiłeś teraz musisz się sam odnależć :mrgreen:pukacinio pisze:u mnie piny były tak 1-29 2-52 3-7 i jeest błąd od nastawnika jak zmienie piny 2-7 3-52 błędu nie ma ale potencjometr też nie wychyla.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2015, 19:07 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Rób to raz dwa ,odpalaj i smigaj ...bo za długo się z tym męczysz . Mordujesz się z tym ,jak ja kiedyś :roll: Bo pierwszą przerabiałem 3 dni ...puzniej już w 5 godzin się wyrabiałem ,ale lata lecą i nawet 5 godzin takiej roboty ,to nie na moje kosci i stawy . Więc musiałem coś wymyślić i wymyśliłem .Teraz max godzina i zrobione . ,odpowiednio przystosowane ECU które pasuje pod ori wtykę i śmiga z indukcyjnym ,przepiął byś jeden kabelek we wtyce ECU ,założył nastawnik i po pół godzinie odpalasz i jeżdzisz cieszac się że masz już indukcyjny...i koników grubo ponad 100 Bo ECU oczywiscie "podrasowane " przez Kostrza 8-)pukacinio pisze:haaa widzisz, teraz porównując dwa schematy też do tego doszedłem i ide to zrobić ;p
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
działa :!: nastawnik sie wychyla, ale pi....le jest tu chyba koło 0 stopni u nas a ja pod chmurą robię. Musze jeszcze wszystko wyspinać tak jak trzeba i wyskładać kokpit więc nie tak szybko ;p czyli ty nie przerabiasz wsadów ?
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-10-10, 20:00 ]
pukacinio, lepiej nie pi.... bo to może się źle skończyć :!:
Przepraszam, to z euforii się zapomniało "wypikać" wyraz <mikolaj>
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-10-10, 20:00 ]
pukacinio, lepiej nie pi.... bo to może się źle skończyć :!:
Przepraszam, to z euforii się zapomniało "wypikać" wyraz <mikolaj>
Ostatnio zmieniony 10 paź 2015, 20:09 przez pukacinio, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ,wolę to pozostawić fachofcowi .Ale same "przerobione "już wsady ,i sprzęt potrzebny do ich "zaaplikowania " ,czy wywalenie immo w sterowniku ,oczywiscie posiadam 8-) Gdybym z kazdym sterownikiem do "przerobienia " chciał jezdzić, żeby go zrobić ,to by była masakra ...dlatego robię wszystko sam ,na "licencji" Kostrza :mrgreen:pukacinio pisze:czyli ty nie przerabiasz wsadów ?
Ostatnio zmieniony 10 paź 2015, 20:40 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Pod 210-216 mam jakiś wsad do 021D ,ale 021D nie za bardzo się nadaje pod takie wtryski ...trochę go ogranicza ori mapsensor do 200kpa i nie można normalnie w mapach zapodać mu, żeby ładował wiecej niż 1bara ,bo przy 210-216 ,doładowanie najlepiej jak jest w okolicach 1,3 bara . Program Pod 210 -216 to raczej robi sie na sterownikach 16 bitowych...parę osób z forum śmiga po przekładkach na takich 16bitowych sterownikach , z softem pod 216 tki ,np.Krzysiek 84 ,szymon_xd2...i sporo innych których w tej chwili nie pamiętam....Ale prucz "willema " musisz jeszcze posiadać ''kasowarkę uv '' żeby skasować ori koscii ...chyba że zakupisz sobie odpowiedniki kasowane z poziomu programatora ,bo obecnie są i takowe dostępnepukacinio pisze:pod 216 wtryski cos masz do 021d ? u mnie też jakieś willemy się znajdą ;p
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
ten mój 028906021GL się nie nadaje ? pod 16bit tez trzeba rezać coś w pinach ? teraz mam MBC i t2 ładuje coś w granicach 1.4bar
kasowarkę też mam 8-) no do tego 021GL kupowałem zamienne dla 27c bodajże 29F010 i wgrywałem tam jakiś program od kogoś tam na 140 hp do AFN ale ziomal skasował sztukę i nawet nie spróbowaliśmy tego kompa <rotfl> i mi został
kasowarkę też mam 8-) no do tego 021GL kupowałem zamienne dla 27c bodajże 29F010 i wgrywałem tam jakiś program od kogoś tam na 140 hp do AFN ale ziomal skasował sztukę i nawet nie spróbowaliśmy tego kompa <rotfl> i mi został
Ostatnio zmieniony 10 paź 2015, 21:06 przez pukacinio, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
pytam o wsady bo nie oganiam winolsa <ok> trzeba mi odpłatnie posłać wsady drogą elektroniczną ale chyba jak już to będzie jeździć to założe 021GL i wtedy wsadyMUNIOR pisze:To co Ty się mnie pytasz :?: :roll: jak wszystko wiesz i maszpukacinio pisze:kasowarkę też mam 8-) no do tego 021GL kupowałem zamienne dla 27c bodajże 29F010 i wgrywałem tam jakiś program od kogoś tam na 140 hp do AFN
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niestety 021GL to sterownik z AFN ,także będziesz miał problem żeby wgrać do niego coś co steruje zwykłą turbiną na WG ,ori sterownik z AFN -a ,wpiety do tdi z turbo na WG ,powoduje że doładowanie skacze jak szalone w dużym zakresie ,raz 1,5 bara ,po chwili 0,8 i tak co chwila, co w czasie jazdy objawia się tym ,że auto ciągnie ,nagle nie ciągnie i tak w kółko ...zupełnie inna charkterystyka sterowania n75 ....ja w kazdym bądż razie nie mam takiego wsadu ...poza tym ,żeby w ogóle odpalić silnik na tym sterowniku ,bedziesz musiał "wywalić " w nim immo inaczej będzie gasł za kazdym razem w sekundę po odpaleniupukacinio pisze: chyba jak już to będzie jeździć to założe 021GL i wtedy wsady