[B4, 1.9, 1Z] Problem z rozruchem, kątem, głośna praca.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ostatnio zmieniony 26 paź 2015, 20:17 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 lip 2015, 10:54
- Lokalizacja: kierwiny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak ustawiałeś kąt ,tak jak na fotce,czyli w blokach pomiarowych ,to niczego nie ustawiłeś :roll: bo tu kąt ''poprawia ECU ,odpowiednio wysterowując zaworek n108 . Kąt statyczny ,czyli ten z którego korzysta pompa ,przed odpaleniem silnika,którego wtedy ECU nie może poprawić ,ustawiamy jak napisałtiger209 pisze:tak ustawialem sam kat wtrysku wynosi 50-51
Czyli w trybie ,gdzie ECU go nie poprawia .Korekcje na wtryskach 1i 2 masz bardzo duże...stanowczo za duże :roll: Takze ustaw kąt wtrysku jak należy ,czyli w trybie Basic seting ,zrób też porządek z wtryskami,bo podlewające wtryski,nie rozpylają ropy jak nalezy ,co też jakiś tam wpływ na odpalenie ma .Powietrze ma wpływ na odpalanie ,o ile przed odpaleniem widać kilka cm pustki w przewodzie zasilającym ,czy powrotnym ,przy pompie wtryskowej .Jeżeli przed odpaleniem ,przewody są pełne ,to jest ok .Pęcheżyk z powietrzem ,widoczny co jakiś czas w przewodzie zasilajacym ,podczas pracy silnika ,nie ma większego znaczenia ...ale jak po dodaniu gazu ,zaczyna ich być duuużo więcej ,to będą problemy z dynamicznym wysterowaniem kąta wtrysku w czasie jazdy .Ot i wszystko na temat 8-)Krzysiek 84 pisze:Kąt wtrysku sprawdzamy w Basic Setings
Ostatnio zmieniony 26 paź 2015, 21:04 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
to czyli jak odpale silnik wchodze na vagu w silnik wchodze w grupe 000 i wlaczam Basic Setings i dopiero wtedy przestawiac pompe . bo jak przestawialem pompe to tak nie robilem wchodzilem tylko w grupe 000 patrzylem jaki jest kat mialem 110 i gasilem silnik przestawialem i zapalalem . teraz mam za kazdym razem wlaczac Basic Setings jak chcem ustawic
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 lip 2015, 10:54
- Lokalizacja: kierwiny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 lip 2015, 10:54
- Lokalizacja: kierwiny
sprawdz jeszcze bezpieczniki moze jest spalony od wtrysku sterujacego. a jezeli ustawisz mniej wiecej kat wtrysku w tdi tnz. jak bedzie w miare ruwno chodzil to rano powinien odpalic dobrze. jedynie moze delikatnie zakopcic na niebiesko ale nie znacznie. i nie powinno wplynac to na ciezkie odpalenie. jedynie jak juz naprawde jest bardzo zly kat. koniecznie sprawdz rozrzad.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko