Witam po dość długiej przerwie w temacie.
Czekałem na pomoc znajomego w sprawie podłączenia samochodu ale jest problem z ogarnięciem kabla albo brak czasu...
Więc...
Wyciek odnaleziony, powrót paliwa. Dymienie ustało i pojawia się bardzo rzadko w sytuacjach w których się nie dziwię... (np. świeżo odpalony o poranku idzie delikatna mgiełka)
Nieprzyjemny zapach spalin został, twarda i głośna praca silnika została temperaturę silnik łapie ciągle standardowo... czyli dopiero jak dojadę do celu :lol:
[B4 1.9 1Z] Jakie to wtryski?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W cuda nie wierz :roll: Zbieg okoliczności i tyle ,bo żaden wyciek, nie ma nic do ilosci dymu z wydechu .Jedyne na co może mieć wpływ taki wyciek ,to mniejsze lub większe trudnosci z odpalaniem i zwiększone ''zużycie '' paliwaSparK pisze:Wyciek odnaleziony, powrót paliwa. Dymienie ustało
Z tym też musisz się pogodzić ,bo to normalne i fiołkami z wydechu w tym silniku ,na pewno nie będzie pachniećSparK pisze:Nieprzyjemny zapach spalin został,

No inaczej być nie mogło ,skoro nie sprawdziłeś kąta wtrysku ,który jest prawdopodobnie zbyt wczesny ...a to można srawdzić i ew.ustawić, tylko przy pomocy programu diagnostycznego ,najlepiej vag-com ...oczywiscie ustawia się przestawiając fizycznie ,popuszczoną na mocowaniach pompę wtryskową ,na vagu przestawiajac tryb w " basic seting " i obserwujac tylko czy wartosci cyferek sa odpowiednie ...a nie tak jak niektórzy myślą ,że vagiem się "ustawia "SparK pisze: twarda i głośna praca silnika została

A to akurat juz przechodziłem wraz przy okazji uszczelniania pompy jak już wcześniej pisałem... Wtedy się właśnie okazało że był zbyt wczesny.MUNIOR pisze:No inaczej być nie mogło ,skoro nie sprawdziłeś kąta wtrysku ,który jest prawdopodobnie zbyt wczesny ...a to można srawdzić i ew.ustawić, tylko przy pomocy programu diagnostycznego ,najlepiej vag-com ...oczywiscie ustawia się przestawiając fizycznie ,popuszczoną na mocowaniach pompę wtryskową ,na vagu przestawiajac tryb w " basic seting " i obserwujac tylko czy wartosci cyferek sa odpowiednie ...a nie tak jak niektórzy myślą ,że vagiem się "ustawia "
Poza tym zauważyłem po tym "ustawieniu" gorszą reakcję na gaz, a z czasem że pompując delikatnie wciśniętym gazem szybciej samochód przyśpiesza niż jakbym po prostu trzymał wciśnięty gaz.
Cała operacja była robiona na takiej dużej maszynie, coś jak jednoręki bandyta z wyświetlaczem i parametrami :->
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak czytam o takich "wypasionych " maszynach ,do diagnozy starego tdi ,to śmiech mnie ogrania :roll: Taką "maszynę " ,moze sobie zakupić kazdy za dwadziescia parę zł , i zapewniam cię ,ze w przypadku tego silnika ,taką "maszyną " za grube tys zł , nie zrobi więcej ,niż interfejsem za dwadziescia parę złotych .Bo nie o wielkosć "maszyny" tu chodzi ,tylko o to żeby połaczyć się ze sterownikiem ECU i wiedzę "operatora " jakie wartosci powinien ustawić 8-) ...wielość " maszyny " ,nie ma tu najmniejszego znaczenia 8-) Szkoda że nie poprosiłeś żeby ci zrobili logi dynamiczne doładowania ,czy dynamicznego przestawiania kąta wtryskuSparK pisze:A to akurat juz przechodziłem wraz przy okazji uszczelniania pompy jak już wcześniej pisałem... Wtedy się właśnie okazało że był zbyt wczesny.
Poza tym zauważyłem po tym "ustawieniu" gorszą reakcję na gaz, a z czasem że pompując delikatnie wciśniętym gazem szybciej samochód przyśpiesza niż jakbym po prostu trzymał wciśnięty gaz.
Cała operacja była robiona na takiej dużej maszynie, coś jak jednoręki bandyta z wyświetlaczem i parametrami :->
_________________
