Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/b4] jak wyjac zegary i te 3 male wskazniki podswietlenie

Awatar użytkownika
Jacek-Alfa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:28
Lokalizacja: pomorskie

[B3/B4]Jak wyciągnąć zegary?

Post autor: Jacek-Alfa » 26 lut 2007, 11:20

cze koledzy.
mam mały problem bo chciałem sobie założyć alu ringi na zegary a przy okazji wymienić przepalone żarówki pod obrotomierzem. tylko nie bardzo wiem jak to wyjąć by czegoś nie uszkodzić a do tego mam poduszkę pow w kierownicy.
proszę o sugestie
z góry dzięki Pozrdawiam
Ostatnio zmieniony 26 lut 2007, 14:10 przez Jacek-Alfa, łącznie zmieniany 1 raz.
Jacek-Alfa

a.milewski.mm

Post autor: a.milewski.mm » 26 lut 2007, 11:47

Jak masz kierownicę to przy przełącznikach masz obudowę (miedzy kierownicą, a zegarami), u dołu ją rozkręcasz (musisz się schylić pod kierownicę). Następnie zdejmujesz obudowę i siadasz przed kierownicą i widnieją na przeciwko Ciebie dwie piękne śrubki u dołu zegarów. Odkręcasz, wyciągasz powoli zegary, odłączasz w międzyczasie kabelki z tyłu zegarów i już. Później po prostu rozkręcasz zegary, wkładasz alu ramki, zaginasz je od wewnątrz, składasz i w odwrotnej kolejności jak opisane wyżej. Życzę udanej robotki.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
radek kocio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: radek kocio » 26 lut 2007, 13:37

Dokładnie tak jak pisze kolega 8-)

junkers51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 24 gru 2006, 16:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: junkers51 » 26 lut 2007, 14:03

przy kablach pamietaj ze sa zabezpieczone takimi zapinkami , malym srubokretem odbezpiecz to do gory, pozdroweinia

Awatar użytkownika
Jacek-Alfa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:28
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: Jacek-Alfa » 26 lut 2007, 20:13

dzięki koledzy wolałem się zapytać bo znajomy mówił że bede musiał ściągnąć kierownice a nie chciałem czegoś narobić w poduszce
Jacek-Alfa

Awatar użytkownika
ClNEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 20 sty 2007, 15:11
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ClNEK » 26 lut 2007, 21:13

napewno nie trzeba sciagac keirownicy, wystarczy lekko pomanewrowac zegarami

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 26 lut 2007, 21:47

uważaj przy wyciąganiu wtyczek - łatwo połamać płytę główną.
nowości, nowości... Zaglądać- zapraszam
>>B4 1z powered by V-Tech<<

FRANZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 29 sty 2007, 21:37
Lokalizacja: SANDOMIERZ

Post autor: FRANZ » 28 lut 2007, 21:37

KIerownicy nie trzeba ściągać ale uważaj na styki poduszki, które wyłonią się po zdjęcu obudowy kierownicy. jeżeli je zmasujesz to poduszka pokaża błąd.
Proponuję przed robotą odpiąć akumulator - nie ma wtedy ryzyka błędy poduszek

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 28 lut 2007, 23:48

Panowie :!: :!:

Prosze rozgladac sie czasami po dziale download w centrum.audi80.pl

Tam jest na prawde bardzo duzo. Foto story rowniez. ;-)
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. <spoko> Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.

Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

[B3/b4] jak wyjac zegary i te 3 male wskazniki podswietlenie

Post autor: koko666 » 03 paź 2007, 11:50

nie dziala mi podswietlenie zegarka i wzkaznika temperatury na desce (w zegarach) i musze je wyjac zeby zmienic zarowki (przy tej okazji pewnie zaloze ramki-obwodki). podobny problem mam z tymi trzema malymi zegarkami nad popielniczka (jeden swieci) oraz z guzikami od szyb i lusterek w drzwiach... powiedzcie tylko od ktorej strony sie tam dobrac bo chce to zrobic delikatnie zeby niczego nie polamac. bo za to audi kocham najbardziej ze jest taka cisza w srodku :)
Ostatnio zmieniony 03 paź 2007, 13:53 przez koko666, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: Audi 80 SC, b2 86r, 1,8, niezniszczalne
Audi 80 b4 93r, 2,8 V6 AAH w sedanie
Audi 80 b3, 88r, 1,8 rowniez niezniszczalne
Jest: Audi 80 b4. 93r, 2,0

Awatar użytkownika
djkubus24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 23 gru 2006, 21:36
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: djkubus24 » 03 paź 2007, 12:06

najpierw musisz odkrecic kierownice pozniej sciagnac oslone przelacznikow przy kierownicy i zobaczysz caly licznik bedziesz miec na dole posrodku licznikow 2 srobki + odkrec je i potem delikatnie wyciagnij licznik odepnij kable od licznika i mozesz wymieniac zarowki.

jesli chodzi o liczniki na dole przy popielniczce musisz zdemntowac obudowa co jest galka zmiany biegow popielniczka dopiero sie dostaniesz do zegarow

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 03 paź 2007, 13:07

Nie musisz odkręcać kierownicy, wystarczy że odkręcisz ta osłonę za kierą (2 srubki na dole) następnie tak jak napisał djkubus24 wykręcisz 2 kolejne widoczne na dole licznika. Wysuniesz go troche odepniesz i ustawisz go tak żeby łatwiej wyszedł :-D

Jeżeli chodzi o dodatkowe zegary to trzeba wyjąć tą kwadratową zaślepkę przy ręcznym nastepnie wymacać i odkręcić jedną srubkę od tunelu (i jak go uniesiesz delikatnie) to odkręcasz srubke od ramki mieszka. Odkręcasz gałkę, zdejmujesz mieszek, zaciągasz ręczny, tunel na maxa do tyłu (tylko odłącz zapalniczkę bo można urwać kabelek), bieg 4, i ciągniesz do siebie konsole z zegarami. Dalej już sobie poradzisz ;-)

Ps: Używaj opcji szukaj nastepnym razem
"Coupe 2,6 ABC 96r"
"Howard edition"
Moje V6: viewtopic.php?t=3545&start=0

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 04 paź 2007, 15:18

Jeżeli chodzi o dodatkowe zegary to trzeba wyjąć tą kwadratową zaślepkę przy ręcznym nastepnie wymacać i odkręcić jedną srubkę od tunelu (i jak go uniesiesz delikatnie) to odkręcasz srubke od ramki mieszka. Odkręcasz gałkę, zdejmujesz mieszek, zaciągasz ręczny, tunel na maxa do tyłu (tylko odłącz zapalniczkę bo można urwać kabelek), bieg 4, i ciągniesz do siebie konsole z zegarami. Dalej już sobie poradzisz ;-)

jeszcze musisz wyciagnac pokretla od nawiewu powietrza odkrecic 2 srobki zdjac maskownice i potem kolejne dwie i zdejmujesz daszek nad wskaznikami powodzenia.... :mrgreen:

Awatar użytkownika
koko666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 275
Rejestracja: 28 wrz 2007, 19:21
Lokalizacja: Szczawnica

Post autor: koko666 » 04 paź 2007, 19:51

kurde...a to tylko glupie zaroweczki... ale bez nich efektu nie ma. i nie mam pokretel tylko climatronic, wiec musze jego jakos wybebeszyc
Było: Audi 80 SC, b2 86r, 1,8, niezniszczalne
Audi 80 b4 93r, 2,8 V6 AAH w sedanie
Audi 80 b3, 88r, 1,8 rowniez niezniszczalne
Jest: Audi 80 b4. 93r, 2,0

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 05 paź 2007, 09:45

Zdejmujesz z klimatronika całą obudowe co jest wkoło wyświetlacza i tam sa śrubki do odkręcenia chyba 4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga