[80 b4 2.8 AAH]komputer pokladowy
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Z tego co kiedyś czytałem to można to zmienić VAGiem. Np. jeśli masz 5 cylindrów, a BC jest na 6 to VAGiem można go przekonfigurować tak żeby działał poprawnie przy V5.hołard pisze:Komp jest oddzielnie w zegarach, tzn mona go przełożyc do zegarów ale z tego co wiem musi być od konkretnej wersji silnikowej tzn z 6cyl do 6cyl itd
Może mieć przycisk na konsoli środkowej obok przycisków ogrzewania szyby/halogenów itp. W starszych wersjach tak czasem bywało.Fantomas_29 pisze:acha ale dlaczego tam w tej 90 nie ma zadnych przycisków w manetce?
Kolego "netes" - w licznikach B3/B4 niczego VAG'iem nie zmienisz. Moduł BC jest taki sam do każdej wersji silnikowej ale potrzebna jest odpowiednia karta kodująca. Od wersji B4 występowały tylko dwie (chyba, nie mam pod ręką Etki więc mogę się mylić)wersje karty kodującej - jedna na Anglię i jedna na Europę (MPH/GAL I KMH/LTR). Moduł AC występuje w dwóch odmianach silnikowych 4/5 cyl. lub V6. W przypadku wersji 4/5 cylindrów kodowanie wykonuje się za pomocą masy podawanej na 3 pin AC (w 4 cylindrówce pin pozostaje wolny). Tak samo jest z obrotomierzem - kodowany jest w taki sam sposób dlatego licznik wyjęty z R5 pracuje poprawnie w R4 i odwrotnie. Różnica między V6 a R4/5 polega na innym ciśnieniu dynamicznym ale i to można zawsze w jakiś sposób rozwiązać.
Ja zrezałem kilka dni temu AC/BC do swojego ABT i wszystko fajnie bangla. Muszę tylko jeszcze dokupić manetkę bo na razie zmian dokonuję za pomocą przycisku od szyb elektrycznych. 8-)
Witam..
Odświeżę trochę temat.....
Macie Panowie jakiś sposób aby zlikwidować komunikat na AC BremsLicht??
Wiem, że pokazuje on spaloną żarówkę świateł STOP-u, ale ja mam zrezany AC i kontroli swiateł nie podpinałem, poszedłem na łatwiznę...
Kontrolę przednich świateł dałem na masę (-), tylnich pozycji też i to działa, znaczy nie pokazuje błędu, ale mimo to nadal zapala mi się BremsLicht
Może ktoś wie, który pin w AC jest odpowiedzialny za ten komunikat i czy zmasowanie go usunie ten komunikat??
Odświeżę trochę temat.....
Macie Panowie jakiś sposób aby zlikwidować komunikat na AC BremsLicht??
Wiem, że pokazuje on spaloną żarówkę świateł STOP-u, ale ja mam zrezany AC i kontroli swiateł nie podpinałem, poszedłem na łatwiznę...
Kontrolę przednich świateł dałem na masę (-), tylnich pozycji też i to działa, znaczy nie pokazuje błędu, ale mimo to nadal zapala mi się BremsLicht
Może ktoś wie, który pin w AC jest odpowiedzialny za ten komunikat i czy zmasowanie go usunie ten komunikat??
Kurcze, jestem pewny, że ten pin 25 (czerwony) dałem na masę, ale chyba musze to sprawdzić jeszcze raz....Mobilek pisze:Pin nr 25 do masy i sprawa załatwiona.myszon90 pisze:Może ktoś wie, który pin w AC jest odpowiedzialny za ten komunikat i czy zmasowanie go usunie ten komunikat??
Czyli mam rozumieć, że ten pin 25 jest odpowiedzialny zarówno, za światła STOP jak i pozycyjne??
Czyli pin 18 szary jest odpowiedzialny za kontrolę świateł przednich (mijania) i tylnich pozycyjnych, a pin 25 (czerw) za tylnie światła stop-u....Mobilek pisze:Pin nr 25 odpowiedzialny jest za kontrolę świateł stopu, a żarówki tylnej jak i przedniej kontroli podłącza się do pinu nr 18.myszon90 pisze:Czyli mam rozumieć, że ten pin 25 jest odpowiedzialny zarówno, za światła STOP jak i pozycyjne??
I nie ma siły, podanie masy na pin 25 musi wyłączyć BremsLicht??
A może być coś takiego, że ten komunikat BremsLicht powiadamia o przekroczeniu zaprogramowanej prędkości??
Bo coś takiego w którymś "opracowaniu" przeczytałem, jeśli tak, to jak zmienić tą zaprogramowaną prędkość??