[B3/B4] Obrotomierz wariuje jak jest zimno...
-
staszekstaszek
-
maciek889
- Forum Audi 80

- Posty: 4804
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Gdzieś na forum był opis, trzeba kupić potencjometr 30K i wlutować w odpowienie miejsce i później tylko wyregulować.
EDIT znalazłem:
Opis przeróbki zaczyna się na końcu 5 strony.
I najlepiej przełóż sobie mini-checka ze starego licznika bo na tym od TDI może się zapalać kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach.
EDIT 2
A i jeszcze jedna ważna rzecz to da się zrobić tylko w liczniku VDO, jeśli masz UN4 to go nie przerobisz.
EDIT znalazłem:
Opis przeróbki zaczyna się na końcu 5 strony.
I najlepiej przełóż sobie mini-checka ze starego licznika bo na tym od TDI może się zapalać kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach.
EDIT 2
A i jeszcze jedna ważna rzecz to da się zrobić tylko w liczniku VDO, jeśli masz UN4 to go nie przerobisz.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2015, 22:38 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
-
staszekstaszek
ok dziękuje Ci bardzo za pomoc, mam nadzieję, że rozmowa przyda się również innym 
Wszystko zrobione, podziękowania dla "maciek889" za pomoc, to że kupiłem licznik od TDI zawęziło pracę do przylutowania 2 kabelków, potencjometr kupiłem 20k wystarczył, różnica do 21 czy 30k jest taka że więcej trzeba obrócić aby ustawić obroty, ustawiłem ok 900 na jałowym i na 2 biegu przy 30km/h ok 1800-1900, nie idealnie jak fabrycznie ale zawsze coś
Koszty 80zł licznik od TDI + 3,5zł potencjometr. Potwierdzam mini-chec przełożyć od TD zamiast tego od TDI gdyż ten od TDI świeci kontrola od ciśnienia oleju na niskich obrotach i piszczy.
Wszystko zrobione, podziękowania dla "maciek889" za pomoc, to że kupiłem licznik od TDI zawęziło pracę do przylutowania 2 kabelków, potencjometr kupiłem 20k wystarczył, różnica do 21 czy 30k jest taka że więcej trzeba obrócić aby ustawić obroty, ustawiłem ok 900 na jałowym i na 2 biegu przy 30km/h ok 1800-1900, nie idealnie jak fabrycznie ale zawsze coś
Koszty 80zł licznik od TDI + 3,5zł potencjometr. Potwierdzam mini-chec przełożyć od TD zamiast tego od TDI gdyż ten od TDI świeci kontrola od ciśnienia oleju na niskich obrotach i piszczy.








