[80 B4 NG] Wskaźnik temperatury - dziwne zachowanie
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 26 sty 2009, 19:53
Re: [80 B4 NG] Wskaźnik temperatury - dziwne zachowanie
Najprawdopodobniej winą będzie czujnik temperatury odpowiadający za wskazania na desce, nie mylić z 2- pinowym czujnikiem temperatury dla ECU :!:arekkrosno pisze:Witam
Bardzo dziwnie zachowuje mi się czujnik temperatury. Szukałem na forum podobnych objawów ale nie znalazłem. Mianowicie jak odpalę auto silnik się rozgrzewa i pokazuje normalnie. Rośnie do 90 a po kilku minutach wskazówka spada do zera. A za chwile znowu 90. Czy czujnik do wymiany? Jak go sprawdzić, jakie wartości powinien pokazywać?
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Zegary będę zdejmował ja tylko przyjdzie zestaw ringów - dwa razy nie będę rozkręcał. Jak coś znajdę to dam znać. Jak podmieniłem czujnik to mi wskazywał raz ok. 110 stopni i raz zero (do d..y z tymi zamiennikami). Czyli to będzie coś z niedrożnością ścieżek. Acha nie kupujcie czujników (zamienników) - one kłamią. Chyba że znacie takie zamienniki co nie kłamią to poproszę o cynk na PW
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
u mnie było to samo tydzień temu.wskaźnik pokazywał od dawna 70 stopni.jak ostatnio jechałem tak z głupia zerknąłem na wskaźnik a wskazówka z 70 stopni na 120 i z powrotem na 70.za chwile znów na max i spadło do zera i już nie wstała wskazówka.jeszcze dwa razy się podniosła ale po chwili spadła.sprawdzałem ścieżki, luty itp ale nic nie pomogło.zmieniłem wskaźnik i jest temperaturka 90 stopni cały czas...
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
-
- Forum Audi 80
- Posty: 450
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
- Lokalizacja: Strzyżów
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
jak wyjmiesz zegary z deski to będziesz widział od tyłu dwie nakrętki które trzymają zegar od temperatury.wykręć je i przeczyść wszytko bo pewnie masz zaśniedziałe.w tym temacie masz zdjęcie zegarów: https://audi80.pl/b4-auto-check-mini ... t28711.htm widać z tyłu dwie nakrętki po prawej stronie na dole które musisz przeczyścić..
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
problem z wskaznikiem temperatyry b4 tdi
Witam mam problem ze wskaznikiem cieczy chlodzacej.
A mianowicie mialem zegary UN4 i wszystko bylo ok paliwo woda predkosc no wszystko ok zamienilem za VDO z obrotkiem i zaczely sie problemy. czyscilem wszystkie styki i smarowalem specjalnym smarem do stykow ten stabilizator tez czyscilem i smarowalem po tych zabiegach mam tak; obroty ok, paliwo ok, woda raz dziala a raz nie i jak dziala to takimi przeskokami i pretkosc tez takimi przeskokami idzie do gory i na dol tak samo kilometry tez nalicza z przeskokami.
Co mam teraz robic?? mam brak pomyslow
A mianowicie mialem zegary UN4 i wszystko bylo ok paliwo woda predkosc no wszystko ok zamienilem za VDO z obrotkiem i zaczely sie problemy. czyscilem wszystkie styki i smarowalem specjalnym smarem do stykow ten stabilizator tez czyscilem i smarowalem po tych zabiegach mam tak; obroty ok, paliwo ok, woda raz dziala a raz nie i jak dziala to takimi przeskokami i pretkosc tez takimi przeskokami idzie do gory i na dol tak samo kilometry tez nalicza z przeskokami.
Co mam teraz robic?? mam brak pomyslow
Re: problem z wskaznikiem temperatyry b4 tdi
Odkopuje bo mam dokladnie taka sama sytuacje zegary vdo bez wyswietlacza od automatycznej skrzyni a mam automatyczna i po sprawdzeniu wszystkiego wskaznik temp jest martwy ...mati581 pisze:Witam mam problem ze wskaznikiem cieczy chlodzacej.
A mianowicie mialem zegary UN4 i wszystko bylo ok paliwo woda predkosc no wszystko ok zamienilem za VDO z obrotkiem i zaczely sie problemy. czyscilem wszystkie styki i smarowalem specjalnym smarem do stykow ten stabilizator tez czyscilem i smarowalem po tych zabiegach mam tak; obroty ok, paliwo ok, woda raz dziala a raz nie i jak dziala to takimi przeskokami i pretkosc tez takimi przeskokami idzie do gory i na dol tak samo kilometry tez nalicza z przeskokami.
Co mam teraz robic?? mam brak pomyslow
Pomozcie!