[90 NG] elektryczne otwieranie kapy bagażnika
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Ja też kiedyś chciałem założyć tylne klamki do przodu bo też mi sie włamali ale na szczęście tego nie zrobiłem bo padło mi sterowanie centralnego i tylko kluczykiem mogłem otworzyć auto.. 1 szyba do przodu:)
Druga sprawa to to że tylne klamki są krótsze niż przednie z tego tytułu że nie mają bębenka zamka i będzie dziura jak je zamontujesz. Co do centralnego w klapie to dobre rezanie ale w standardowy centralnym w A80 jest tam siłownik i w klapce wlewu paliwa też także nic rewolucyjnego.
Jedna rzecz mnie jednak jeszcze ciekawi. Chciałem sobie też zrobić odpalanie z przycijku ale nasunął mi się problem którego nie chciałem usunąć - blokowanie kierownicy bez kluczyka w stacyjce. Jak to rozwiązałeś? Zdemontowałeś stacyjkę?
Druga sprawa to to że tylne klamki są krótsze niż przednie z tego tytułu że nie mają bębenka zamka i będzie dziura jak je zamontujesz. Co do centralnego w klapie to dobre rezanie ale w standardowy centralnym w A80 jest tam siłownik i w klapce wlewu paliwa też także nic rewolucyjnego.
Jedna rzecz mnie jednak jeszcze ciekawi. Chciałem sobie też zrobić odpalanie z przycijku ale nasunął mi się problem którego nie chciałem usunąć - blokowanie kierownicy bez kluczyka w stacyjce. Jak to rozwiązałeś? Zdemontowałeś stacyjkę?
silentfox pisze:bagaznik w b3 można otworzyć bez ruszania zamka, wiem bo mi się zamek zepsuł ale jeden szpec mi otworzył tylko kosztowalo mnie to 30zeta.willi pisze:zamek miałem wyłamany przez zlodzieji (paproków)
Natomiast żeby maske otwierać na siłowniczek, musiał byś zrezygnować z tego zabezpieczenia co odginasz zanim maske podniesiesz a bez tego z siłownikiem każdy ci ręką na siłe podniesie
[kolego do zabezpieczenia maski przed otworzeniem można było by zastosowac siłownik elektryczny z linką i myśle że zdał by egzamin a co do tego siłownika co mi link podałeś to dobra sprawa muszę pomyśleć nad tym i ciekaw jestem czy przy użyciu oleju też będzie chodził
http://www.allegro.pl/item318986347_sil ... g_30k.html
[ Dodano: 2008-03-03, 19:24 ]najpierw zlikwidowałem te jezyczek który blokował kierownice ale teraz zlikwidowałem stacyjke i mam święty spokój a zamiast tego mam normalną blokade na kierowniceOofol pisze:Ja też kiedyś chciałem założyć tylne klamki do przodu bo też mi sie włamali ale na szczęście tego nie zrobiłem bo padło mi sterowanie centralnego i tylko kluczykiem mogłem otworzyć auto.. 1 szyba do przodu:)
Druga sprawa to to że tylne klamki są krótsze niż przednie z tego tytułu że nie mają bębenka zamka i będzie dziura jak je zamontujesz. Co do centralnego w klapie to dobre rezanie ale w standardowy centralnym w A80 jest tam siłownik i w klapce wlewu paliwa też także nic rewolucyjnego.
Jedna rzecz mnie jednak jeszcze ciekawi. Chciałem sobie też zrobić odpalanie z przycijku ale nasunął mi się problem którego nie chciałem usunąć - blokowanie kierownicy bez kluczyka w stacyjce. Jak to rozwiązałeś? Zdemontowałeś stacyjkę?
co do siłownika w klapie to oczywiście jest(był) ale pneumatyczny a ja założyłem elektryczny i dość dobrej jakości a klapke paliwa mam bez siłownika poprostu korek jest na kluczyk który jest cały czas w autku
i tak na marginesie to dam taką rade co do odpalania na pilota więc jeśli ktoś coś takiego chce sobie zrobić to niech nie kupuje tanich przekażników tylko wykożysta najlepiej orginalny audi za względu na dosć słabą żywotność podróbek pużniej kończy się to spaleniem rozrusznika lub instalacji
koko666, kolego niewiem czy jest to niebezpieczne czy bezpieczne ale fakt że fajna sprawa a ja lubie sobie pomajsterkować w wolnych chwilach byłem ostatnio na etapie zaspawania lkameczek i założeniu zabiasów lambo ale kasy jeszcze nie nazbierałem bo niestety wydatki przez cymbałów(złodzieji) plany mi popierdzielili
super ze lubisz pogrzebac i pokombinowac, to sie chwali, a do tego widac ze masz jakies pojecie i nie boisz sie roboty :mrgreen: czepilem sie tej maski tylko dlatego ze moze ci sie otworzyc podczas jazdy i reszte scenariusza juz sobie mozesz sam dopisac... moim zdaniem zbyt duze ryzyko. zakladam sporo tych zamkow i alarmow i niestety nie sa to urzadzenia w 100% pewne. to czy ci nie zawsze odskoczy zamek nie robi tragedii, ale jak ci klapa w gore przy 120km/h poleci to juz inna bajka :mrgreen: co innego tylna klapa i inne pomysly, tu kombinuj do woli
szczerze mowiac to nie wiem, musialbys cos pokombinowac...samo zwolnienie zamka to zaden problem, tylko co potem? bo fajnie tez zeby sie sama zamykala, tak jak jest np. w BMW e39 kombi. przydatny moglby byc silnik np do szyb elektrycznych, no i pokombinowac z systemem zamocowania i prowadzenia klapy. zestrojenie to juz zaden problem (w porownianiu do calosci), moglbys zastosowac zwykly modul domykania szyb.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
- Lokalizacja: Świdnica
re
Wiecie co jezeli obawiacie sie złodzieji to proponuje wejęcie wkładek zaszpachlowanie otworów i pomalowanie klamek i po problemie ja tak mam i wszystko jest ok
klamki wyglądają jak te z tyłu i nie ma problemu ze ktoś wam wejdzie do auta przy pomocy łamaka czy czegoś takiego.Ja mam załozoną elektryczną centralke i mam wyprowadzony przewód od jednego z siłowniczków wiec w przypadku wyładowania akumulatora podchodze podpinam zasilanie i wszystko na ten temat:)
klamki wyglądają jak te z tyłu i nie ma problemu ze ktoś wam wejdzie do auta przy pomocy łamaka czy czegoś takiego.Ja mam załozoną elektryczną centralke i mam wyprowadzony przewód od jednego z siłowniczków wiec w przypadku wyładowania akumulatora podchodze podpinam zasilanie i wszystko na ten temat:)
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Chyba też się zdecyduję na zaszpachlowanie zamków... Chciałem tylko odpiąć dźwigienkę od bębenków ale tak będzie efektowniej :mrgreen:
Co do samego zaszpachlowania to powie tak, kiedyś zaszpachlowałem otwory w klapie po znaczkach (Opel). Podkleiłem taśmą malarską, na to szpachlę z włókna szklanego a na wierzch zwykłą szpachlę, pomalowałem i się nie zapadło. Tutaj mamy jednak większe dziury i zastosował bym tą samą metodę tylko zamiast taśmy użył bym włókna szklanego i też powinno być dobrze. Jak się zrobi cieplej (bo w nocy spadł śnieg...) to się tym zajmę i pochwalę się oczywiście
Co do samego zaszpachlowania to powie tak, kiedyś zaszpachlowałem otwory w klapie po znaczkach (Opel). Podkleiłem taśmą malarską, na to szpachlę z włókna szklanego a na wierzch zwykłą szpachlę, pomalowałem i się nie zapadło. Tutaj mamy jednak większe dziury i zastosował bym tą samą metodę tylko zamiast taśmy użył bym włókna szklanego i też powinno być dobrze. Jak się zrobi cieplej (bo w nocy spadł śnieg...) to się tym zajmę i pochwalę się oczywiście
też tak sądze kolego blokada jest nie potrzebna jak będą chcieli i tak ją wyłamiąspaykee pisze:a propos stacyjki - u siebie też nie mam normalnej stacyjki... klucz mi jest potrzebny jedynie do otworzenia drzwi żeby się dostać do środka auta <ok> a to tek skutek nieudanego włamu do auta... nie mam blokady kierownicy - ale nie uważam żeby to było coś potrzebnego