[B4] Montaż bi-xenonów pod H4
Wiesz Dred że prawie mnie przekonałeś do montażu bixenona w mojej furze
Nie chcę nikogo urazić ale zobacz proszę ten temat na elektrodzie
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... highlight=
To są światła dzienne zrobione przezemnie
Sa to oryginalne lampy z homologacją do jazdy w dzień oznaczenie RL
Moja przeróbka polegała na zastosowaniu w nich ledów o mocy 3W (po 2 ledy w lampie)
Strumień świetlny ty ledów jest taki sam jak żarówki 20 watowej oryginalnie zamontowanej w tych lampach
Potem kupiłem zderzak z dziurami na halogeny do których wpakowałem te lampy by były wyżej i szerzej choć w 1 wersji i tak spełniały normy
Zobacz jak się rzucili na mnie na elektrodzie - z tego powodu właśnie jaszcze nie zamontowałem bixenona
Prześledź to forum na elektrodzie
Co o tym sądzisz ???
Nie chcę nikogo urazić ale zobacz proszę ten temat na elektrodzie
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... highlight=
To są światła dzienne zrobione przezemnie
Sa to oryginalne lampy z homologacją do jazdy w dzień oznaczenie RL
Moja przeróbka polegała na zastosowaniu w nich ledów o mocy 3W (po 2 ledy w lampie)
Strumień świetlny ty ledów jest taki sam jak żarówki 20 watowej oryginalnie zamontowanej w tych lampach
Potem kupiłem zderzak z dziurami na halogeny do których wpakowałem te lampy by były wyżej i szerzej choć w 1 wersji i tak spełniały normy
Zobacz jak się rzucili na mnie na elektrodzie - z tego powodu właśnie jaszcze nie zamontowałem bixenona
Prześledź to forum na elektrodzie
Co o tym sądzisz ???
Ja Ci powiem , byś się tym nie przejmował i montował. Mase już klubowiczów jeździ na xenonach i nie mają żadnego przypału. po za tym w S2/RS2/Cabrio były oryginalne soczewki. Zawsze można powiedzieć przecież , że to jest oryginał
a homologacja?? "Panie ja to auto kupiłem używane , nie dostawałem żadnej homologacji. Skąd mam wiedzieć czy była ona czy nie. Skoro było montowane w aucie to znaczy , że była."
Heveliusz ma w swoim Audi V8 i też śmiga już kilka latek.
Co do takiego gadania "pierwszy lepszy patrol" wiesz ja nei zwracam na to uwagi , mam spryski, mam dobrze ustawione światła, będę mił regulację świateł z wewnątrz i nie będzie problemu. Często gęsto tacy ludzie co piszą o tym patrolu to trochę zazdroszczą Tobie takiego efektu i rezanka oraz tylko potrafią krytykować , a sami to nierzadko mają inne "ulepszenia" "zgodne" z przepisami.
Także ja naprawdę polecam taki montaż. Aha weź tylko kup coś porządnego. Lepiej troszke dozbierać i kupić coś lepszego jak rzucić się na niską cenę a potem żałować .
Odnośnie tych światełek dziennych to bardzo fajna sprawa , sam myślałem nad czymś takim ale jakoś nie mam pomysłu , po za tym by było zgodnie z przepisami to światła do jazdy dziennej powinny też świecić się z tyłu pojazdu.
Pozdro Dred.
a homologacja?? "Panie ja to auto kupiłem używane , nie dostawałem żadnej homologacji. Skąd mam wiedzieć czy była ona czy nie. Skoro było montowane w aucie to znaczy , że była."
Heveliusz ma w swoim Audi V8 i też śmiga już kilka latek.
Co do takiego gadania "pierwszy lepszy patrol" wiesz ja nei zwracam na to uwagi , mam spryski, mam dobrze ustawione światła, będę mił regulację świateł z wewnątrz i nie będzie problemu. Często gęsto tacy ludzie co piszą o tym patrolu to trochę zazdroszczą Tobie takiego efektu i rezanka oraz tylko potrafią krytykować , a sami to nierzadko mają inne "ulepszenia" "zgodne" z przepisami.
Także ja naprawdę polecam taki montaż. Aha weź tylko kup coś porządnego. Lepiej troszke dozbierać i kupić coś lepszego jak rzucić się na niską cenę a potem żałować .
Odnośnie tych światełek dziennych to bardzo fajna sprawa , sam myślałem nad czymś takim ale jakoś nie mam pomysłu , po za tym by było zgodnie z przepisami to światła do jazdy dziennej powinny też świecić się z tyłu pojazdu.
Pozdro Dred.
DRED, byles moze na stacji z xenonami zeby ci zalegalizowali??
ziemor, tak jak pisze DRED, zrobic to pozadnie i zabardzo nie beda sie mieli do czego przyczepic a jesli beda chcieli to jak bedziesz mial wszystko z homologacja to znajda i tak cos do przyczepienia :lol: tez zbieram kaske i czesci na bi-xenonek bo chce to zrobic tak jak juz DRED mi opisywal w jednym z postow nawet moze zrobie autopoziomowanie jak drapne gdzies na szrocie auto stym zebym widzial jak to jest zalozone
ziemor, tak jak pisze DRED, zrobic to pozadnie i zabardzo nie beda sie mieli do czego przyczepic a jesli beda chcieli to jak bedziesz mial wszystko z homologacja to znajda i tak cos do przyczepienia :lol: tez zbieram kaske i czesci na bi-xenonek bo chce to zrobic tak jak juz DRED mi opisywal w jednym z postow nawet moze zrobie autopoziomowanie jak drapne gdzies na szrocie auto stym zebym widzial jak to jest zalozone
jeszcze nei byłem , pewnie na wiosne/lato jak zapodam heble to się wybiore , bo i tak w wakacje musze pojechac na przegląd.
samopoziomowanie jest zrobione w ten sposób, że masz na przedniej i tylnej osi po tej samej stronie oczywiście ;-p potencjometry i one podają zliczone wartości do kompa a on już ustala o ile obnożyć, podwyższyć soczewkę.
Będzie Ci to bardzo ciężko wykonać samemu. Niestey nie jest to takie proste jakby się wydawało. Myślałem kiedyś nad zrobieniem xenonu skrętnego , ale odpuściłem to , bo stwierdziłem , że i tak dosyć dobrze jest oświetlone pobocze , a taka zabawka juz by podnosiła mi wagę auta , qrą notabene chce obniżyć.
Zobaczymy może kiedyś w drugiej cupejce jak wsadze diesla to sobie coś takiego zapodam.
samopoziomowanie jest zrobione w ten sposób, że masz na przedniej i tylnej osi po tej samej stronie oczywiście ;-p potencjometry i one podają zliczone wartości do kompa a on już ustala o ile obnożyć, podwyższyć soczewkę.
Będzie Ci to bardzo ciężko wykonać samemu. Niestey nie jest to takie proste jakby się wydawało. Myślałem kiedyś nad zrobieniem xenonu skrętnego , ale odpuściłem to , bo stwierdziłem , że i tak dosyć dobrze jest oświetlone pobocze , a taka zabawka juz by podnosiła mi wagę auta , qrą notabene chce obniżyć.
Zobaczymy może kiedyś w drugiej cupejce jak wsadze diesla to sobie coś takiego zapodam.
Witam
Od kilku dni jestem szcześliwym posiadaczem Bi-xenonów 6000K w swojej niuni Efekt naprawde oszałamiający i nawet nie tak bardzo oślepiający. Montaż, banalnie prosty, wszystko zajęło mi 2 godzinki. Jak pisał autor tematu najtrudniejsze jest znaleźienie odpowiedniego miejsca na przetwornice, reszta to pikuś.
Wczoraj pojechałem do SKP na ustawienie świateł. Dwa dni wcześniej rozmawiałem z nimi jak zapartują się na xenony w moim aucie. Usłyszałem że jak tylko promień światła będzie miał tzw. "odcięcie" (czyli taki promyszek światła idący od środka świecącej plamy w prawą strone pod kątek kilku stopni) to bez problemu podbije mi dowód i nie będzie się czepiał. Wczoraj podjechałem i ustawił mi bez problemu światła, radził abym obnizył troszkę lewe światło coby nie raziło jadących z przeciwka. Poradził mi również abym załozył sobie elektryczna regulacje świateł z wnętrza pojazdu, bo wystarczy że będe wiózł kogoś z tyłu i już będe oślepiał jadących z przeciwka.
Pytałem o samopoziomowanie czy jest konieczne... usłyszałem, że w nowych samochodach tak ale w starych ?? nikt niewie i przepisy o tym nie mówią. Dowiedziałem się również ze Policja nic nie powinna się czepiać, ale........... jak trafie na inspekcje transportu drogowego to moge miec nieprzyjemności bo za jaskrawe to światło jest. Jak narazie jeżdze i cieszy mnie teraz jazada w nocy nawet ponajwiększych nieoświetlonych zadupiach :lol:
Zrobie fotki z montażu bi-xenonów i zamieszcze w wolnej chwili.
Pozdrawiam
Krzysiek
Od kilku dni jestem szcześliwym posiadaczem Bi-xenonów 6000K w swojej niuni Efekt naprawde oszałamiający i nawet nie tak bardzo oślepiający. Montaż, banalnie prosty, wszystko zajęło mi 2 godzinki. Jak pisał autor tematu najtrudniejsze jest znaleźienie odpowiedniego miejsca na przetwornice, reszta to pikuś.
Wczoraj pojechałem do SKP na ustawienie świateł. Dwa dni wcześniej rozmawiałem z nimi jak zapartują się na xenony w moim aucie. Usłyszałem że jak tylko promień światła będzie miał tzw. "odcięcie" (czyli taki promyszek światła idący od środka świecącej plamy w prawą strone pod kątek kilku stopni) to bez problemu podbije mi dowód i nie będzie się czepiał. Wczoraj podjechałem i ustawił mi bez problemu światła, radził abym obnizył troszkę lewe światło coby nie raziło jadących z przeciwka. Poradził mi również abym załozył sobie elektryczna regulacje świateł z wnętrza pojazdu, bo wystarczy że będe wiózł kogoś z tyłu i już będe oślepiał jadących z przeciwka.
Pytałem o samopoziomowanie czy jest konieczne... usłyszałem, że w nowych samochodach tak ale w starych ?? nikt niewie i przepisy o tym nie mówią. Dowiedziałem się również ze Policja nic nie powinna się czepiać, ale........... jak trafie na inspekcje transportu drogowego to moge miec nieprzyjemności bo za jaskrawe to światło jest. Jak narazie jeżdze i cieszy mnie teraz jazada w nocy nawet ponajwiększych nieoświetlonych zadupiach :lol:
Zrobie fotki z montażu bi-xenonów i zamieszcze w wolnej chwili.
Pozdrawiam
Krzysiek
przecież przetwornice umieszczasz po za lampą tak by się ładnie trzymała nie musi to w środku wygadać estetrtycznie bo tego totalnie nie widać w B4Krzysztof_Suliko pisze:Witam
Od kilku dni jestem szcześliwym posiadaczem Bi-xenonów 6000K w swojej niuni Efekt naprawde oszałamiający i nawet nie tak bardzo oślepiający. Montaż, banalnie prosty, wszystko zajęło mi 2 godzinki. Jak pisał autor tematu najtrudniejsze jest znaleźienie odpowiedniego miejsca na przetwornice, reszta to pikuś.
no właśnie więc ja nie widzę powodu do obaw.Krzysztof_Suliko pisze:Wczoraj pojechałem do SKP na ustawienie świateł. Dwa dni wcześniej rozmawiałem z nimi jak zapartują się na xenony w moim aucie. Usłyszałem że jak tylko promień światła będzie miał tzw. "odcięcie" (czyli taki promyszek światła idący od środka świecącej plamy w prawą strone pod kątek kilku stopni) to bez problemu podbije mi dowód i nie będzie się czepiał.
założenie teraz regulacji to pikuś .Krzysztof_Suliko pisze:Wczoraj podjechałem i ustawił mi bez problemu światła, radził abym obnizył troszkę lewe światło coby nie raziło jadących z przeciwka. Poradził mi również abym załozył sobie elektryczna regulacje świateł z wnętrza pojazdu, bo wystarczy że będe wiózł kogoś z tyłu i już będe oślepiał jadących z przeciwka.
a gdzie w przepisach jest określenie o jaskrawości światła???Krzysztof_Suliko pisze:Pytałem o samopoziomowanie czy jest konieczne... usłyszałem, że w nowych samochodach tak ale w starych ?? nikt niewie i przepisy o tym nie mówią. Dowiedziałem się również ze Policja nic nie powinna się czepiać, ale........... jak trafie na inspekcje transportu drogowego to moge miec nieprzyjemności bo za jaskrawe to światło jest.
ale po najciemniejszych zadupiach najlepiej widać więc ... jeździj sobie po mieście. Nawet przy oświetlonych ulicach przez latarnie widać znaczną różnicę <ok>Krzysztof_Suliko pisze:Jak narazie jeżdze i cieszy mnie teraz jazada w nocy nawet ponajwiększych nieoświetlonych zadupiach :lol:
powiedz mi jak zamontowałeś xenon na jakiej lampie , bo widzę w podpisie zdjęcie ze zwykłymi lampami. Wsadzałeś soczewkę czy po prostu tutaj zapodałeś i spolerowałeś szkło??