[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
DYZIO pisze:Panowie ma ktoś schematy tych wtyczek do ac jak to dokładnie podłączyć bo z wtyczki od AC wychodzi 13 kabelków a z opisu solskiera wynika że tylko z 6 kabelkami się coś robi a resztę się masuje czy zostawia (szkoda że już nie działają foty)
aldi pisze:Znalazłem backup tematu z obrazkami.
Tutaj paczka z samymi prawie wszystkimi obrazkami z pierwszego postu tego tematu.
Kilka postów wcześniej jest link do instrukcji PDF kolegi Sylwiastego w której też jest sporo zdjęć.
<ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To jeszcze dorzucę schemat liczników z AC: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig36.pdf
panowie mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju chodzi mi o różnice w moim 1.9tdi 1z z 91r a silnikami 1.6 td i innymi wersjami silnikowymi z audi b3 chodzi o to że mam ac z b3 i próbuje je wsadzić do mojej b4 i mam problem z kontrolką oleju z tego co zauważyłem są dwa czujniki jedno pinowe jeden jest o 0.3 bara a drugi od 0.9 w górę. I teraz tak na czujniku 0.3 bara po odpaleniu jest masa a drugi jest w pozycji open może wie ktoś w czym jest problem że świeci ciągle kontrolka oleju??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
aha a wiesz coś na temat problemu z podłączeniem ac z b3 do tdi z b4
[ Dodano: 2010-10-24, 19:55 ]
w koncu dziś uporałem się z tym ciśnieniem oleju teraz następny problem jest z rezerwą zapala się za szybko przy stanie ok1/4 baku a nawet ok polowy i mam takie pytanko jak to skalibrować dodam że moduł z b3 zamontowany do b4 i mam jeszcze jedno pytanie jak by ktoś mógł sprawdzić jaka rezystancja jest w b3 na pływaku przy rezerwie i jaka jest w b4 bo tak podejrzewam w tym problem
[ Dodano: 2010-10-24, 22:40 ]
nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie jak sprawdzałem kontrolki w ac czy działają i sprawdzałem każdy czujnik i kontrolka od wody w chłodnicy mi się nie zapaliła po odłączeniu przewodu od czujnika przy zbiorniczku wyrównawczym tak samo z kontrolką od płynu spryskiwaczy jak podpinam odpowiedni pin do masy to wyświetla że jest brak płynu jak wisi luźny to błąd znika czy jest to normalne??
[ Dodano: 2010-10-25, 11:50 ]
dobra temat rezerwy rozwiązany dzięki forumowiczowi radi88 pozostają jeszcze następne kwestje
[ Dodano: 2010-10-24, 19:55 ]
w koncu dziś uporałem się z tym ciśnieniem oleju teraz następny problem jest z rezerwą zapala się za szybko przy stanie ok1/4 baku a nawet ok polowy i mam takie pytanko jak to skalibrować dodam że moduł z b3 zamontowany do b4 i mam jeszcze jedno pytanie jak by ktoś mógł sprawdzić jaka rezystancja jest w b3 na pływaku przy rezerwie i jaka jest w b4 bo tak podejrzewam w tym problem
[ Dodano: 2010-10-24, 22:40 ]
nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie jak sprawdzałem kontrolki w ac czy działają i sprawdzałem każdy czujnik i kontrolka od wody w chłodnicy mi się nie zapaliła po odłączeniu przewodu od czujnika przy zbiorniczku wyrównawczym tak samo z kontrolką od płynu spryskiwaczy jak podpinam odpowiedni pin do masy to wyświetla że jest brak płynu jak wisi luźny to błąd znika czy jest to normalne??
[ Dodano: 2010-10-25, 11:50 ]
dobra temat rezerwy rozwiązany dzięki forumowiczowi radi88 pozostają jeszcze następne kwestje
Panowie wszystko podłączone ładnie działa spalanie było większe ale przelutowałem płytkę tak jak ktoś dawał schemat i teraz jest cacy <ok>
Ale mam jeden mały problem z kontrolką rezerwy a mianowicie zapala się jak jest 1/4 baku a nawet jak jest 1/2 ale zapala się i piśnie raz czy tam ile i gaśnie i jak mocniej przyhamuje czy bujnie samochodem to znowu się zapala kręciłem tym pokrętłem max w prawo i w lewo i nic nie daje co to może być :roll:
Ale mam jeden mały problem z kontrolką rezerwy a mianowicie zapala się jak jest 1/4 baku a nawet jak jest 1/2 ale zapala się i piśnie raz czy tam ile i gaśnie i jak mocniej przyhamuje czy bujnie samochodem to znowu się zapala kręciłem tym pokrętłem max w prawo i w lewo i nic nie daje co to może być :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Pokrętło chyba tylko wpływa na BC a AC odczytuje poziom swoją drogą.DYZIO pisze:kręciłem tym pokrętłem max w prawo i w lewo i nic nie daje co to może być :roll:
U mnie zapala się dopiero gdy poziom paliwa jest krytycznie niski (około 2 l w baku) i słychać jak już pompka paliwa się powietrzem zachłysta.
Gdzieś był temat na tej kontrolki w AC i z tego co pamiętam to przestawianie przełącznikiem z boku miało pomóc.
wystarczy przełączyć na benzynę i będzie grało sam miałem taki problem
[ Dodano: 2010-10-26, 02:00 ]
a ja mam pytanie o kontrolkę ładowania aku zapala ona się w ogóle bo widzę że jest w ac ale na zgaszonym silniku nie pokazuje błędu ładowania oraz jak jest z kontrolką wody bo gdy odłączyłem czujnik również nie wywalił błędu oraz po zmontowaniu pinów na kostce nic się nie działo
[ Dodano: 2010-10-26, 02:00 ]
a ja mam pytanie o kontrolkę ładowania aku zapala ona się w ogóle bo widzę że jest w ac ale na zgaszonym silniku nie pokazuje błędu ładowania oraz jak jest z kontrolką wody bo gdy odłączyłem czujnik również nie wywalił błędu oraz po zmontowaniu pinów na kostce nic się nie działo
aldi dzięki dopiero jak napisałeś skojarzyłem ze te pokrętło jest przy płytce od bc więc faktycznie nie ma nic wspólnego z ac
misiek547 jesteś wielki <ok> a już myślałem że muszę przyzwyczaić się do tej kontrolki rezerwy :lol:
A u mnie też nic nie pokazuje w ac że coś nie gra po przekręceniu kluczyka tylko odrazu sygnalizuje OK i jakoś tak niepewnie się czuje czy oby wszystko jest ok który kabelek mam odpiąć na chwilę od ac żeby zobaczyć czy napewno mi się zaświeci kontrolka jak coś nie będzie tak z ciśnieniem oleju :?:
Ale was męczę chłopaki :mrgreen:
misiek547 jesteś wielki <ok> a już myślałem że muszę przyzwyczaić się do tej kontrolki rezerwy :lol:
A u mnie też nic nie pokazuje w ac że coś nie gra po przekręceniu kluczyka tylko odrazu sygnalizuje OK i jakoś tak niepewnie się czuje czy oby wszystko jest ok który kabelek mam odpiąć na chwilę od ac żeby zobaczyć czy napewno mi się zaświeci kontrolka jak coś nie będzie tak z ciśnieniem oleju :?:
Ale was męczę chłopaki :mrgreen:
Re: TDI BC
Proszę bardzo <ok>SŁAWEK502 pisze:Witam po zamontowaniu BC od benzyny do TDI pojawia sie prblem z przeliczaniem sredniego spalania zwykle jest zawyżone o jakies 40%.
Oto rozwiazanie które działa ponad rok trzeba przerobic płytke BC.
Link do schematu-
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08f ... a2ac8.html
Aha dodam żebyś tyle nie myślał nad tym schematem co ja :mrgreen: to jak będziesz miał już płytkę od bc w rekach to obróć ja do góry nogami wtedy porównaj z schematem i zaczaisz <ok>
pozdro
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja ostatnio też zauważyłem że nie wyświetla kontrolki płynu po włączeniu zapłonu - nie miałem płynu w zbiorniczku. Ale po odpaleniu bez płynu pojawiła się i migała. Silnik też chodził bez paska napędzającego alternator ale kontrolka z piktogramem akumulatora się nie pojawiła, ale chyba ona się pojawia jak w instalacji jest niskie albo za wysokie napięcie.misiek547 pisze:a ja mam pytanie o kontrolkę ładowania aku zapala ona się w ogóle bo widzę że jest w ac ale na zgaszonym silniku nie pokazuje błędu ładowania oraz jak jest z kontrolką wody bo gdy odłączyłem czujnik również nie wywalił błędu oraz po zmontowaniu pinów na kostce nic się nie działo