Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 paź 2010, 17:30

Tutaj masz poradnik i tam są opisane te kable: http://www.mediafire.com/?ejcgegzdmii
Jeśli Ci to nie wystarczy to mogę poszukać schematów liczników z AC oraz MC

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 22 paź 2010, 21:58

aldi, podłączyłem u siebie AC według tego ''poradnika'' i wszystko śmiga jak należy <ok>

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 23 paź 2010, 09:16

DYZIO pisze:Panowie ma ktoś schematy tych wtyczek do ac jak to dokładnie podłączyć bo z wtyczki od AC wychodzi 13 kabelków a z opisu solskiera wynika że tylko z 6 kabelkami się coś robi a resztę się masuje czy zostawia (szkoda że już nie działają foty)
aldi pisze:Znalazłem backup tematu z obrazkami.

Tutaj paczka z samymi prawie wszystkimi obrazkami z pierwszego postu tego tematu.

Kilka postów wcześniej jest link do instrukcji PDF kolegi Sylwiastego w której też jest sporo zdjęć.

<ok>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 paź 2010, 12:04

To jeszcze dorzucę schemat liczników z AC: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig36.pdf

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 23 paź 2010, 19:22

panowie mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju chodzi mi o różnice w moim 1.9tdi 1z z 91r a silnikami 1.6 td i innymi wersjami silnikowymi z audi b3 chodzi o to że mam ac z b3 i próbuje je wsadzić do mojej b4 i mam problem z kontrolką oleju z tego co zauważyłem są dwa czujniki jedno pinowe jeden jest o 0.3 bara a drugi od 0.9 w górę. I teraz tak na czujniku 0.3 bara po odpaleniu jest masa a drugi jest w pozycji open może wie ktoś w czym jest problem że świeci ciągle kontrolka oleju??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 paź 2010, 20:20

misiek547 pisze:I teraz tak na czujniku 0.3 bara po odpaleniu jest masa
Po odpaleniu ten czujnik powinien być open.
misiek547 pisze:drugi jest w pozycji open może wie ktoś w czym jest problem że świeci ciągle kontrolka oleju??
Ten ma powinien przełączać się na masa przed przekroczeniem 2000obr/min.

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 23 paź 2010, 20:30

aha a wiesz coś na temat problemu z podłączeniem ac z b3 do tdi z b4

[ Dodano: 2010-10-24, 19:55 ]
w koncu dziś uporałem się z tym ciśnieniem oleju teraz następny problem jest z rezerwą zapala się za szybko przy stanie ok1/4 baku a nawet ok polowy i mam takie pytanko jak to skalibrować dodam że moduł z b3 zamontowany do b4 i mam jeszcze jedno pytanie jak by ktoś mógł sprawdzić jaka rezystancja jest w b3 na pływaku przy rezerwie i jaka jest w b4 bo tak podejrzewam w tym problem

[ Dodano: 2010-10-24, 22:40 ]
nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie jak sprawdzałem kontrolki w ac czy działają i sprawdzałem każdy czujnik i kontrolka od wody w chłodnicy mi się nie zapaliła po odłączeniu przewodu od czujnika przy zbiorniczku wyrównawczym tak samo z kontrolką od płynu spryskiwaczy jak podpinam odpowiedni pin do masy to wyświetla że jest brak płynu jak wisi luźny to błąd znika czy jest to normalne??

[ Dodano: 2010-10-25, 11:50 ]
dobra temat rezerwy rozwiązany dzięki forumowiczowi radi88 pozostają jeszcze następne kwestje

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 25 paź 2010, 22:58

Panowie wszystko podłączone ładnie działa spalanie było większe ale przelutowałem płytkę tak jak ktoś dawał schemat i teraz jest cacy <ok>

:arrow: Ale mam jeden mały problem z kontrolką rezerwy a mianowicie zapala się jak jest 1/4 baku a nawet jak jest 1/2 ale zapala się i piśnie raz czy tam ile i gaśnie i jak mocniej przyhamuje czy bujnie samochodem to znowu się zapala kręciłem tym pokrętłem max w prawo i w lewo i nic nie daje co to może być :roll:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 paź 2010, 23:37

DYZIO pisze:kręciłem tym pokrętłem max w prawo i w lewo i nic nie daje co to może być :roll:
Pokrętło chyba tylko wpływa na BC a AC odczytuje poziom swoją drogą.
U mnie zapala się dopiero gdy poziom paliwa jest krytycznie niski (około 2 l w baku) i słychać jak już pompka paliwa się powietrzem zachłysta.

Gdzieś był temat na tej kontrolki w AC i z tego co pamiętam to przestawianie przełącznikiem z boku miało pomóc.

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 26 paź 2010, 01:57

wystarczy przełączyć na benzynę i będzie grało sam miałem taki problem

[ Dodano: 2010-10-26, 02:00 ]
a ja mam pytanie o kontrolkę ładowania aku zapala ona się w ogóle bo widzę że jest w ac ale na zgaszonym silniku nie pokazuje błędu ładowania oraz jak jest z kontrolką wody bo gdy odłączyłem czujnik również nie wywalił błędu oraz po zmontowaniu pinów na kostce nic się nie działo

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 26 paź 2010, 08:15

aldi dzięki dopiero jak napisałeś skojarzyłem ze te pokrętło jest przy płytce od bc więc faktycznie nie ma nic wspólnego z ac
misiek547 jesteś wielki <ok> a już myślałem że muszę przyzwyczaić się do tej kontrolki rezerwy :lol:
A u mnie też nic nie pokazuje w ac że coś nie gra po przekręceniu kluczyka tylko odrazu sygnalizuje OK i jakoś tak niepewnie się czuje czy oby wszystko jest ok który kabelek mam odpiąć na chwilę od ac żeby zobaczyć czy napewno mi się zaświeci kontrolka jak coś nie będzie tak z ciśnieniem oleju :?:
Ale was męczę chłopaki :mrgreen: <piwo>

Awatar użytkownika
audico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 264
Rejestracja: 04 gru 2007, 17:49
Lokalizacja: B-ce

Post autor: audico » 26 paź 2010, 10:24

Panowie wszystko podłączone ładnie działa spalanie było większe ale przelutowałem płytkę tak jak ktoś dawał schemat i teraz jest cacy <ok>
DYZIO możesz podać jakiś link z fotkami i opisem tego "przelutowania"?

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: TDI BC

Post autor: DYZIO » 26 paź 2010, 10:38

SŁAWEK502 pisze:Witam po zamontowaniu BC od benzyny do TDI pojawia sie prblem z przeliczaniem sredniego spalania zwykle jest zawyżone o jakies 40%.
Oto rozwiazanie które działa ponad rok trzeba przerobic płytke BC.
Link do schematu-
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08f ... a2ac8.html
Proszę bardzo <ok>
Aha dodam żebyś tyle nie myślał nad tym schematem co ja :mrgreen: to jak będziesz miał już płytkę od bc w rekach to obróć ja do góry nogami wtedy porównaj z schematem i zaczaisz <ok>
pozdro <piwo>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 paź 2010, 12:22

misiek547 pisze:a ja mam pytanie o kontrolkę ładowania aku zapala ona się w ogóle bo widzę że jest w ac ale na zgaszonym silniku nie pokazuje błędu ładowania oraz jak jest z kontrolką wody bo gdy odłączyłem czujnik również nie wywalił błędu oraz po zmontowaniu pinów na kostce nic się nie działo
Ja ostatnio też zauważyłem że nie wyświetla kontrolki płynu po włączeniu zapłonu - nie miałem płynu w zbiorniczku. Ale po odpaleniu bez płynu pojawiła się i migała. Silnik też chodził bez paska napędzającego alternator ale kontrolka z piktogramem akumulatora się nie pojawiła, ale chyba ona się pojawia jak w instalacji jest niskie albo za wysokie napięcie.

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 26 paź 2010, 12:30

kontrolka od aku to się nie przejmuje bo drugą mam w liczniku na żarówce tylko ten płyn chłodniczy mnie ciekawi bo jak miałem odpalone auto i odpiętą wtyczkę nic nie pokazało i jak zwarłem przewody we wtyce tez nic ale jeszcze popatrzę na schemat o co tam dokładnie biega

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl