[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
wcześniej nie podałem sygnału spalania to miałem wartość "0" przy średniej prędkości, potem po podaniu sygnału zaczęło wyrzucać srednią prędkość "1" reszta została bez zmian czyli wszędzie "0" oprócz czasu i ilości km na baku i dlatego pytałem czy ktoś się z tym spotkał bo "0" to brak sygnału spalania ale ja mam po podpięciu "1" i podejrzenie że przez taką wartość nie wylicza mi reszty. Niby z pierwszej odpowiedzi Szara80tkaTdi wynika że każdy tak miał kto nie podpiął kompa ale ja, gdy nie podpiąłem miałem "0" a nie "1" więc dopytuję dalej bo jednak nie kazdy.chybo101 pisze:A to nie jest wystarczającą odpowiedz.Szara80tkaTdi pisze:a no kazdy kto niepodal sygnalu spalania na BC,Rychu82 pisze:może spotkał się ktoś z czymś takim
PS: mam nadzieje że czytelne są te moje posylwestrowe wypociny
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
dzięki za pomaganie,Szara80tkaTdi pisze:na moje wyglada ze dostaje BC zly sygnal predkosci, lub mozliwe ze jest slabe polaczenie od pinu 3ego w niebieskim kolku na zdjeciu, no i by trzeba zobaczyc polaczenie miedzy predkosciomierzem a plyta glowna licznikaRychu82 pisze: - srednia prędkość cały czas 1 (po resecie 0 puki nie ruszę)
dziś podpiąłem BC pod mojego starego UN4 i efekt jest ten sam. czyli coś dzieje się z samym modułem. Rozkręcę go dzisiaj chociaż i tak nie wiem czego tam szukać, zrobię fotke może ktoś z mądrzejszych coś poradzi.....
Witam!
Piszę tu żeby nie zakładać nowego tematu.
Mam liczniki z AC/BC.
Samochód stał nie odpalany przez trzy tygodnie, stał w nieogrzewanym garażu w te mrozy.
Dzisiaj jak odpaliłem auto, zobaczyłem że wyświetlacz od AC lekko wylał. Czy to wylanie mogły spowodować te niskie temperatury? Jest możliwość naprawy tego?
Nie chce wymieniać całego modułu wyświetlacz BC jest dobry.
Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam
Piszę tu żeby nie zakładać nowego tematu.
Mam liczniki z AC/BC.
Samochód stał nie odpalany przez trzy tygodnie, stał w nieogrzewanym garażu w te mrozy.
Dzisiaj jak odpaliłem auto, zobaczyłem że wyświetlacz od AC lekko wylał. Czy to wylanie mogły spowodować te niskie temperatury? Jest możliwość naprawy tego?
Nie chce wymieniać całego modułu wyświetlacz BC jest dobry.
Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam
Wyświetlacz przez dwa lata jeżdził w samochodzie i nic się nie działo, pomyślałem że od mrozów, ale jak mówisz że nie, to pewnie ze starosći.
Znalazłem drugie AC/BC nie będę się bawił wymianę wyświetlaczy nie znam się na tym. Także jak przyjdzie drugie AC/BC to swoje z uszkodzenym wyświetlaczem będzie na sprzedaż. Plamka nie jest duża, ale mnie to denerwuje, może jak ktoś to wymieniał to kupi to odemnie i sobie podmieni.
Znalazłem drugie AC/BC nie będę się bawił wymianę wyświetlaczy nie znam się na tym. Także jak przyjdzie drugie AC/BC to swoje z uszkodzenym wyświetlaczem będzie na sprzedaż. Plamka nie jest duża, ale mnie to denerwuje, może jak ktoś to wymieniał to kupi to odemnie i sobie podmieni.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Od razu wyciąg radio i klimatronik jak masz
Wyświetlacze LCD (ciekłokrystaliczne) mogą pracować stabilnie od -20st niższa temperatura spowoduje spowolnienie kryształów ( będzie smuga) wiec przechowywanie pewnie jest dużo mniejsze.
Może coś innego też przyczyniło się do wylania wyświetlacza ramka, obudowa to też się kurczy i daje jakieś tam naprężenia na wyświetlacz. Ale ogólnie to powinno wytrzymać te nasze mrozy.
Wyświetlacze LCD (ciekłokrystaliczne) mogą pracować stabilnie od -20st niższa temperatura spowoduje spowolnienie kryształów ( będzie smuga) wiec przechowywanie pewnie jest dużo mniejsze.
Może coś innego też przyczyniło się do wylania wyświetlacza ramka, obudowa to też się kurczy i daje jakieś tam naprężenia na wyświetlacz. Ale ogólnie to powinno wytrzymać te nasze mrozy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Tylko z tego co wiem też często wymieniamy żarówki na mocniejsze ciut a one generują ciepło. Wiem że wyświetlacz nie lubi szybkiej zmiany temperatury.
Dodam jeszcze jedno kiedyś były pytania i mówili że bc podłączy się tylko wtedy jak jest sygnał spalania. Po przeprowadzonych oględzinach mogę śmiało stwierdzić że bc można założyć na każdym silniku, jeżeli nie ma ecu i sygnału spalania jest druga opcja podłączająca tylko wymaga dodania przepływki (lub ciśnieniomierza kolektora)
Dodam jeszcze jedno kiedyś były pytania i mówili że bc podłączy się tylko wtedy jak jest sygnał spalania. Po przeprowadzonych oględzinach mogę śmiało stwierdzić że bc można założyć na każdym silniku, jeżeli nie ma ecu i sygnału spalania jest druga opcja podłączająca tylko wymaga dodania przepływki (lub ciśnieniomierza kolektora)
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Niewiem czy było ale napewno się przyda znalezione w sieci:
Rozpiska Przekaźnika kontroli świateł 4B0 919 471
http://img81.imageshack.us/img81/1000/3873ay9.jpg
http://img122.imageshack.us/img122/166/3872lu8.jpg
http://img81.imageshack.us/img81/1000/3873ay9.jpg
Rozpiska pinów:
1. 15. od bezpiecznika plus po zapłonie
2. 31. masa
3. KB. do zestawu wskaźników
4. 54R. wyjście dla PRAWEGO światła stopu
5. 54. wejście dla bocznych świateł stopu
6. 54H. wyjście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu
7. 54HE. wejście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu
8. 54L. wyjście dla LEWEGO światła stopu
9. KS. do zestawu wskaźników
10. 58R. wejście dla światła pozycyjnego PRAWEGO
11. 56bL. wejście dla światła mijania LEWEGO
12. 58R1. wyjście dla światła tylnego PRAWEGO
13. 56bL1. wyjście dla światła mijania LEWEGO
14. 56bR. wejście dla światła mijania PRAWEGO
15. 56bR1. wyjście dla światła mijania PRAWEGO
16. (nie używane)
17. 58L1. wyjście dla światła tylnego LEWEGO
18. 58L. wejście dla światła pozycyjnego LEWEGO
Nr podstawki 4A0 972 977
Rozpiska Przekaźnika kontroli świateł 4B0 919 471
http://img81.imageshack.us/img81/1000/3873ay9.jpg
http://img122.imageshack.us/img122/166/3872lu8.jpg
http://img81.imageshack.us/img81/1000/3873ay9.jpg
Rozpiska pinów:
1. 15. od bezpiecznika plus po zapłonie
2. 31. masa
3. KB. do zestawu wskaźników
4. 54R. wyjście dla PRAWEGO światła stopu
5. 54. wejście dla bocznych świateł stopu
6. 54H. wyjście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu
7. 54HE. wejście dla środkowego(dodatkowego)światła stopu
8. 54L. wyjście dla LEWEGO światła stopu
9. KS. do zestawu wskaźników
10. 58R. wejście dla światła pozycyjnego PRAWEGO
11. 56bL. wejście dla światła mijania LEWEGO
12. 58R1. wyjście dla światła tylnego PRAWEGO
13. 56bL1. wyjście dla światła mijania LEWEGO
14. 56bR. wejście dla światła mijania PRAWEGO
15. 56bR1. wyjście dla światła mijania PRAWEGO
16. (nie używane)
17. 58L1. wyjście dla światła tylnego LEWEGO
18. 58L. wejście dla światła pozycyjnego LEWEGO
Nr podstawki 4A0 972 977