Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 12 gru 2009, 16:26

I ta co pokazałeś też Ci podpasuje ale będziesz musiał przełożyć same ramię dżwignię do swojego pająka, a normalnie w całości nie podejdzie nawet z Avanta bo jest inna średnica mocowania do kolumny kierownicy,a tak na marginesie to ja mam założoną manetkę z A6/C5 z 1999r do Cabrio 1993r i działa jak trzeba.

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 12 sty 2010, 18:55

Panowie powiedzcie proszę dlaczego modul AC BC z wersji V6 nie bedzie pasował do R4 ? nawet po przerobieniu płytki kodującej ? i co dokladnie nie bedzie dzialac srednie spalanie ?

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 12 sty 2010, 20:44

a ja mam delikatny problem ze spalaniem.
ustawilem na -15 % ale wciaz pokazuje od 1l do 1,7l wieksze spalanie :(

czy moze to byc spowodowane tym ze niunie mam zavirusowana ??

Awatar użytkownika
audico
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 264
Rejestracja: 04 gru 2007, 17:49
Lokalizacja: B-ce

Post autor: audico » 12 sty 2010, 23:33

Spróbuj poczytać a raczej przetłumaczyć TEN temat. Potrzebny "TDI-BC-Adapter "
Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, 10:22 przez audico, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 13 sty 2010, 07:41

a pamietacie moze jaka powinna byc skala napiecia ze sterownika do BC w voltach ??? moze tam za duzo tego idzie i sam opornik by wystarczyl ???
dzieki za podpowiedz ale ja z niemiecniego ni hu hu a niebede sklejal tego do internetowego tlukacza bo wyjda nam pipry z mamra :))

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 13 sty 2010, 11:10

Napiszcie tylko jeśli jest ktoś zorientowany czy warto kupic caly licznik z ac/bc europejska wersja z silnika v6 chcialbym to pozniej zamontowac do 1Z. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 18 sty 2010, 21:39

radi88, Prócz AC będzie Ci działało wszystko dobrze. AC w silnikach V6 ma inną kontrolę Ciśnienia oleju i bedzie Ci za każdym razerm zgłaszać błąd oleju

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 18 sty 2010, 22:10

KLAKSON Mam do Ciebie pytanie odnoście AC gdzie się kabelkami podpinałeś ? Ja nie wiem gdzie szukać tych wszystkich sygnałów. Może w kostkach licznika coś będzie jakby coś było to podaj jaki kolor kostki jaki kabelek i od czego to sygnał :D Aha i trzeba puszczać coś z komory silnika ?? Mowa oczywiście o b3 :mrgreen:

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 18 sty 2010, 22:19

Audi Sport, A więc tak:

Wszystkie kable masz w dwóch kostkach w liczniku. Kolory kabli w AC są takie same jak w kostkach w liczniku.

Najbardziej przyjaznym do zrozumienia jest artykuł kolegi Sywiastego (daje link do pobrania):

http://www.mediafire.com/?ejcgegzdmii

Z niego ja i dużo innych osób korzystało w czasie podłączania AC lub ACBC.

A kabelki możesz zrobić na dwa sposoby

1. Wpinać się po kolei w kostkę (jak oryginalnie)
2. "wciąć" się w poszczególne kabelki (ja tak robiłem)

A z komory sinika nic nie trzeba puszczać (no chyba, że zechcesz robić kompletną instalację AC ;-) )

Awatar użytkownika
pawel.s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 16 sie 2009, 11:27
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: pawel.s » 19 sty 2010, 13:07

Koledzy a powiedzcie co dokladnie trzeba zrobić z płytką kodową w module BC ? bardzo prosze o pomoc bo nie wiem na czym polega to ów "przekodowanie"

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 19 sty 2010, 20:23

pawel.s, Jeżeli masz moduł BC z Europejczyka to nic nie musisz robić. Jedynie tylko wtedy kiedy masz BC od US/ENG. Wtedy musisz przerobić styki by Ci przeliczało na kilometry a nie na mile (zużycie benzyny )

Awatar użytkownika
pawel.s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 16 sie 2009, 11:27
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: pawel.s » 20 sty 2010, 11:43

To w porządku mam wersję EU. Powiedz mi jeszcze chcę zamontować to do B4 1Z w tej chwili mam MC ale kupiłem BC bez MC jak zamontuje ten moduł to nie będę miał kontrolki oleju, czy to jakis problem dla auta ? bo dla mnie zaden i czy bez problemu moge to zamontować u siebie.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 20 sty 2010, 12:51

pawel.s pisze:kupiłem BC bez MC
Jest parę wersji tych modułów masz AC/BC i MC/BC czyli skoro nie masz w nowym MC to masz AC/BC , bo innej możliwości nie ma. W AC masz przecież wszystko co masz w MC i dodatkowo czujnik poziomu płynu spryskiwaczy i kontrola przepalonych lamp przednich i tylnych. Jedynie AC nie jest odpowiedzialny za brzęczyk przy włączonych światłach podczas wysiadania z samochodu.

Awatar użytkownika
pawel.s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 16 sie 2009, 11:27
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: pawel.s » 20 sty 2010, 14:15

Nie do końca chyba tak jest. dlatego ze mam BC bez wtyczki z MC ani bez wtyczki z AC czyli sam BC ze starym typem MC na to wychodzi. Prosze powiedzcie czy AC/BC o nr 8a0919067C bedzie pasowal do tdi r4 ? sa tam podobno przelaczniki do regiulacji wersji silnikowej dziala to ?

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 20 sty 2010, 15:31

pawel.s To masz BC od b3 więc jest 99% szans na to, ze będzie Ci błędy zgłaszać. To tak jakbyś odpiął MC. Ja mam AC/BC i zastanawiam się czy by nie zmienić go na samo BC do b3, bo nie chce mi się z tymi kablami i czujnikami męczyć :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl