[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ustawianie ostrzeżenia o przekroczeniu prędkości jest bardzo proste. Osiągasz prędkość powyżej jakiej ma się zapalać ostrzeżenie i naciskasz na pokrętło ściemniacza zegarów (na postoju z włączonym zapłonem nawet przy nie odpalonym silniku naciśnięcie tego pokrętła spowoduje wyświetlenie po kolei wszystkich ikonek na AC i na końcu wyskoczy napis OK) zapali Ci się na chwilę ikonka km/h i od tej pory za każdym razem po przekroczeniu tej prędkości przy jakiej nacisnąłeś na pokrętło będzie wyskakiwać ta ikonka i będzie słychać pojedynczy sygnał ostrzegawczy. Aby skasować tą zapamiętaną prędkość należy nacisnąć i przytrzymać pokrętło ściemniacza zegarów do momentu gdy ponownie wyskoczy ikonka km/h i usłyszysz tym razem 3 krótkie sygnały ostrzegawcze jeden po drugim. Prędkość ta zostanie skasowana także po wyłączeniu zapłonu i jego ponownym włączeniu.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Czarny jest niskiego ciśnienia i to on powinien być podłączony pod niebiesko biały i do wtyczki pin 19 AC a siwy czy szary to jest wysokiego ciśnienia kabel biało szary i powinien być podłączony pod pin 17 AC
Technicznie kolory kabli to jeden kij ważne żeby czarny czujnik podpiąć pod pin 19 a szary pod 17. jeżeli masz tak to masz uszkodzony czujnik czarny :!: a jeżeli źle podpięte to wiesz.
Technicznie kolory kabli to jeden kij ważne żeby czarny czujnik podpiąć pod pin 19 a szary pod 17. jeżeli masz tak to masz uszkodzony czujnik czarny :!: a jeżeli źle podpięte to wiesz.
więc sprawa wygląda tak że jak odepnę kabel od czarnego czujnika (pin 19 w ac) to wtedy po przekręceniu zapłonu i poczekaniu paru sekund zapala się sygnał problemu z olejem na ac. Zamiana przewodów też nic nie daje. Natomiast gdy odepnę przewód z szarego czujnika na wyłączonym zapłonie to wszystko jest ok. Problem pojawia się po odpaleniu jak widać na filmie parę postów wyżej.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Czekaj coś mi się przypomniało w przypadku kodowania ON nie ma dynamicznej kontroli oleju.
Zrób jeszcze raz proste testy po kolei jak pisze.
Ściągnij wsuwki z czujników, wsuwkę z czarnego zmasuj włącz zapłon i powinno być "OK" jeżeli się pojawi odpal silnik odczep z masy wsuwkę z czarnego czujnika zmasuj wsuwkę z siwego czujnika.
Weź próbówkę na 12v jeden koniec do plusa a drugim sprawdzaj czujniki. Silnik zgaszony próbówką zobacz czujniki czarny ma się świecić siwy nie, odpal silnik czarny ma się nie świecić siwy ma się świecić.
Zrób jeszcze raz proste testy po kolei jak pisze.
Ściągnij wsuwki z czujników, wsuwkę z czarnego zmasuj włącz zapłon i powinno być "OK" jeżeli się pojawi odpal silnik odczep z masy wsuwkę z czarnego czujnika zmasuj wsuwkę z siwego czujnika.
Weź próbówkę na 12v jeden koniec do plusa a drugim sprawdzaj czujniki. Silnik zgaszony próbówką zobacz czujniki czarny ma się świecić siwy nie, odpal silnik czarny ma się nie świecić siwy ma się świecić.