Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 25 lut 2014, 21:00

Sprawdz jakie masz kable przy czujnikach przy chłodniczce i jakie przy ac pozniej je przedzwon.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 lut 2014, 22:15

Jak kontrolka na mc się nie zapalała bez odpalania to znaczy że coś z czujnikiem 0,3 nie tak może być. Co do kolorów kabli to mi się wydaje że są rozbieżności między schematami usa i europejskimi.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 25 lut 2014, 23:00

Ustawianie ostrzeżenia o przekroczeniu prędkości jest bardzo proste. Osiągasz prędkość powyżej jakiej ma się zapalać ostrzeżenie i naciskasz na pokrętło ściemniacza zegarów (na postoju z włączonym zapłonem nawet przy nie odpalonym silniku naciśnięcie tego pokrętła spowoduje wyświetlenie po kolei wszystkich ikonek na AC i na końcu wyskoczy napis OK) zapali Ci się na chwilę ikonka km/h i od tej pory za każdym razem po przekroczeniu tej prędkości przy jakiej nacisnąłeś na pokrętło będzie wyskakiwać ta ikonka i będzie słychać pojedynczy sygnał ostrzegawczy. Aby skasować tą zapamiętaną prędkość należy nacisnąć i przytrzymać pokrętło ściemniacza zegarów do momentu gdy ponownie wyskoczy ikonka km/h i usłyszysz tym razem 3 krótkie sygnały ostrzegawcze jeden po drugim. Prędkość ta zostanie skasowana także po wyłączeniu zapłonu i jego ponownym włączeniu.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 26 lut 2014, 18:07

A więc jestem w kropce. CHyba ac jest z v6. ciągłość na przewodach jest ok zamiana miejscami nie pomaga. wymieniłem też czujnik 0.3bara na nowy i dalej to samo...

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 26 lut 2014, 18:37

Ac z v6 pokazuje błąd oleju powyzej 2500obr wiec tutaj jak nie przygazowujesz, to mysle ze mylisz czujnik 0.3 z drugim.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 26 lut 2014, 19:31

no właśnie nie wiem czy złego czujnika ie kupiłem z pośpiechu... patrząc od przodu wymieniłem ten skrajny czujnik z lewej strony od strony zbiorniczka wyrównawczego. ten bliżej silnika to ten czujnik wysokiego ciśnienia? bo nie wiem teraz czy nie są miejscami zamienione....
trochę OT

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 lut 2014, 19:41

Czarny?

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 26 lut 2014, 20:09

No tak mam wpięte czarny przy bloku idzie do niego niebiesko-czarny przewód a po lewej stronie niżej mam szary z szaro-białym przewodem. no i ten szary wymieniłem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 lut 2014, 21:49

Czarny jest niskiego ciśnienia i to on powinien być podłączony pod niebiesko biały i do wtyczki pin 19 AC a siwy czy szary to jest wysokiego ciśnienia kabel biało szary i powinien być podłączony pod pin 17 AC

Technicznie kolory kabli to jeden kij ważne żeby czarny czujnik podpiąć pod pin 19 a szary pod 17. jeżeli masz tak to masz uszkodzony czujnik czarny :!: a jeżeli źle podpięte to wiesz.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 26 lut 2014, 22:27

no to się zasugerowałem tym co pisało na szarym czujniku jak odkręciłem. bo było 0.19bara czy cos takiego. ok jutro coś popatrze. Dzięki :)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 lut 2014, 22:37

a może 0.19MPh?

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 27 lut 2014, 16:47

więc sprawa wygląda tak że jak odepnę kabel od czarnego czujnika (pin 19 w ac) to wtedy po przekręceniu zapłonu i poczekaniu paru sekund zapala się sygnał problemu z olejem na ac. Zamiana przewodów też nic nie daje. Natomiast gdy odepnę przewód z szarego czujnika na wyłączonym zapłonie to wszystko jest ok. Problem pojawia się po odpaleniu jak widać na filmie parę postów wyżej.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 lut 2014, 18:26

mrc92ns pisze:Natomiast gdy odepnę przewód z szarego czujnika na wyłączonym zapłonie to wszystko jest o
a h...a tego nie kumam bez zapłonu wszystko będzie ok.

Zdejmij wsuwkę z czarnego ale po odpaleniu.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 27 lut 2014, 18:57

chodzi o to że z czarnego jak zdejmę wsuwkę to już na zapłonie piszczy i miga kontrolka po odpaleniu nie ma zmian. o to chodzi. Nie wiem chyba wmontuje znów MC i po kłopocie...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 lut 2014, 19:55

Czekaj coś mi się przypomniało w przypadku kodowania ON nie ma dynamicznej kontroli oleju.

Zrób jeszcze raz proste testy po kolei jak pisze.

Ściągnij wsuwki z czujników, wsuwkę z czarnego zmasuj włącz zapłon i powinno być "OK" jeżeli się pojawi odpal silnik odczep z masy wsuwkę z czarnego czujnika zmasuj wsuwkę z siwego czujnika.

Weź próbówkę na 12v jeden koniec do plusa a drugim sprawdzaj czujniki. Silnik zgaszony próbówką zobacz czujniki czarny ma się świecić siwy nie, odpal silnik czarny ma się nie świecić siwy ma się świecić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl