[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
ok kolejna poszlaka dziś zauważona przypadkiem. Rozpędziłem auto do 100km/h na 3 biegu po czym puściłem "gaz" (hamowanie silnikiem) i kontrolka oleju zgasła. zapaliła się dopiero jak silnik wyhamował do 2tys obrotów
[ Dodano: 2014-02-28, 17:34 ]
Zrobiłem tak jak w opisie. czujniki masują prawidłowo. czarny jak się na wyłączonym silniku nie masuje po odpaleniu a szary na odwrót nie masuje na wyłączonym masuje po odpaleniu. Zrobiłem też z przewodami jak mówiłeś. tzn niebieski z czarnego czujnika zmasowałem (pin 19) pojawiło się OK odpaliłem i zmasowałem przewód szary (pin 17) no i wyskakuje błąd.
Po zmasowaniu pinu 19 po odpaleniu nie ma błędu i wszystko jest w porządku...
Może ac uszkodzone gdzieś... w poniedziałek mam wolne więc się pobawię głębiej
[ Dodano: 2014-02-28, 17:34 ]
Zrobiłem tak jak w opisie. czujniki masują prawidłowo. czarny jak się na wyłączonym silniku nie masuje po odpaleniu a szary na odwrót nie masuje na wyłączonym masuje po odpaleniu. Zrobiłem też z przewodami jak mówiłeś. tzn niebieski z czarnego czujnika zmasowałem (pin 19) pojawiło się OK odpaliłem i zmasowałem przewód szary (pin 17) no i wyskakuje błąd.
Po zmasowaniu pinu 19 po odpaleniu nie ma błędu i wszystko jest w porządku...
Może ac uszkodzone gdzieś... w poniedziałek mam wolne więc się pobawię głębiej
a wiesz nie wiem możliwe że jest źle podpięty bo na początku pomyliłem schematy i przewody z mc podpiąłem do ac w te same piny więc mogłem przeoczyć ten jeden przewód przy poprawce. Jutro z rana sprawdze Dzięki
[ Dodano: 2014-03-01, 08:08 ]
I jednak KLOPS.... wszystkie przewody i sygnały są dobrze podpięte pod kostke ac. przewód zielono-niebieski był dobrze podpięty pod pin 23. sprawdziłem go i po uruchomieniu silnika pojawia się na nim napięcie i zmienia wartość wraz z obrotami...
chyba nic z tego nie będzie
[ Dodano: 2014-03-01, 08:08 ]
I jednak KLOPS.... wszystkie przewody i sygnały są dobrze podpięte pod kostke ac. przewód zielono-niebieski był dobrze podpięty pod pin 23. sprawdziłem go i po uruchomieniu silnika pojawia się na nim napięcie i zmienia wartość wraz z obrotami...
chyba nic z tego nie będzie
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Panowie a cały licznik z ac/bc z silnika 4/5 rzędowego benzynowego- UN4 - podłączę do tdi z 93 roku? Czy coś trzeba kalibrować? czy obrotomierz nie będzie przekłamywał? itp.
obecnie mam big ben w liczniku. Dodam że robię przekładkę na pierburga i mam kompa 16bit od muniora. Będę wdzięczny za info.
Czu to że to jest UN4 ma jakieś znaczenie?
obecnie mam big ben w liczniku. Dodam że robię przekładkę na pierburga i mam kompa 16bit od muniora. Będę wdzięczny za info.
Czu to że to jest UN4 ma jakieś znaczenie?
Panowie założyłem kompa 16bit z chipem od Muniora, wszystko ładnie chodzi tylko nie pokazuje mi spalania na BC. Sygnał mam wpięty pod pin 9, jest na Nim napięcie małe i rośnie względnie do dodawania gazu. Mimo tego na BC wskazania są zerowe, jednak reszta funkcji która nie potrzebuje sygnału spalania działa. Co może być nie tak?