Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 25 sty 2018, 14:02

Im więcej jazdy po mieście tym większe przekłamania będą bo to bc nie liczy spalania na postoju

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 25 sty 2018, 14:50

liczy na postoju, np sprawdzissz to przesuwajac na opcje spalonych litrow, po chwili zobaczysz ze sie zmieni, podobnie jak swiezo wyzerujesz spalanie srednie, to zaraz spalanie sednie na postoju szybko rosnie

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 25 sty 2018, 15:42

U mnie po wyzerowaniu nic się nie zmienia. No i nie ma przecież funkcji L/godz żeby na postoju mierzyło.
Może to że się u Ciebie zmienia to jeszcze przelicza po zatrzymaniu sygnał prędkości i trochę kantuje. Albo skutek uboczny przeróbki do tdi

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 25 sty 2018, 15:46

zuzyte litry od ostatniego odpalenia sa gorny prawy róg,

wyzeruj srednie, przjedz kawalek aby zaczelo liczyc, i sie zatrzymaj wtedy srednie bedzie pomalu rosnac

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 25 sty 2018, 16:04

Sprawdzałem bez ruszania i nie liczy. Przy okazji jazdy sprawdzę tym sposobem

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 sty 2018, 19:40

Nie liczcie że BC jest idealny do drugiego zera po przecinku. A pomyłka o 0,5 to nawet nie jest tragedia a wręcz idealnie bo nawet o więcej może cię licznik km oszukiwać.

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 28 sty 2018, 12:35

Szara80tkaTdi pisze: wyzeruj srednie, przjedz kawalek aby zaczelo liczyc, i sie zatrzymaj wtedy srednie bedzie pomalu rosnac
Zrobiłem tak i faktycznie coś tam podbiło średnie. Przejechałem może z 50 m i z 14 do 15,2 podskoczyło. W zasadzie to są wartości pomijalne bo zużycie paliwa od uruchomienia się nie zmieniało i było 0.0.
Nadal uważam że to bc nie liczy spalania na postoju. Pewnie przelicza jeszcze sygnał prędkości i stąd ta zmiana średniego spalania.
Zrób korektę to może dokładniej będzie pokazywać

Awatar użytkownika
Przemek97
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 06 lut 2017, 13:33
Lokalizacja: Opole

Post autor: Przemek97 » 28 mar 2018, 14:13

Pytanie, miałem w Cabrio zrobione MC/BC, które działało bezproblemowo. W weekend kupiłem moduł AC/BC i na próbę wsadziłem go w swój licznik i podłączyłem, do AC nie dostałem kostki i na razie nie jest podłączone, a w BC pokazuje mi wszystko oprócz zasięgu kilometrów jakie powinienem jeszcze przejechać. Może mieć to związek z niepodłączonym AC? Ewentualnie w czym może być problem? Moduł pochodzi z V6, w Cabie też siedzi V6.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 mar 2018, 14:33

Sprawdz ile pokazuje w trybie serwisowym ilość w zbiorniku, może ma źle ustawione i stad te "0" jak cos przekręć na próbę zwiększ ilość jak nie pomoże to albo uwalony BC albo nie łączy pin poziomu paliwa.

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 05 kwie 2018, 21:52

No i się w końcu wziąłem za rezanie modułu świateł. Pomysł zaczerpnięty stąd
Zastosowałem moduł nr 301. Na plus to że jest 2 w 1 i trzeba przeciągać tylko jeden przewód na tył do stopu. Wpinałem się w wiązkę pod kierownicą do świateł przód, a przy progu pod tą listwą do świateł tył i stop.
W zasadzie jedna rzecz mi nie pasuje. Jak włączę światła przy zgaszonym silniku to pokazuje błąd żarówek (chodzi o przód). Być może jest to spowodowane słabym aku i spadkiem napięcia po włączeniu świateł, bo przy zapalonym silniku tego nie ma.
Dodam jeszcze że przy odłączeniu 2 czy wszystkich żarówek też sygnalizuje.

Awatar użytkownika
teeree
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 231
Rejestracja: 16 cze 2007, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: teeree » 21 maja 2018, 08:11

Cześć, czytając wszystkie posty, już tu gdZieś bylo napisane, ale nie pamiętam na ktorej stronie. Mianowicie przy podlaczaniu klimatronika, dołoŻyłem ac/bc . Problem mam z ac, po przekreceniu kluczyka bez odpalania auta, wyświetlacz po chwili pokazuje ok, wszystko znika, a po okolo 15s piszczy 3razy i wyswietla znaczek "czerwona konewka" . Na 80% wykluczam możliwość błędnego podłączenia, obstawiam czujnik, tylko który, niskiego?wysokiego cisnienia? Jak sprawdzić? Kolory kabelkow, jesli dobrze pamietam to chyba bedzie to ,czarny z niebieskim paskiem, i szary z bialym?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 maja 2018, 10:00

Jak bez opalania to niskiego ciśnienia. A że masz klimatyzację to masz ciężko bo czujniki za kompresorem pewnie jak tam grzebales to się wypielo od banki albo zmieniłeś z wskaźnikiem o ile jest. AC informuje o uszkodzonym czujnjku niskiego ciśnienia albo przerwie na kablu o ile właśnie wierzyć że pinologia bialej wtyczki ok.

Awatar użytkownika
teeree
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 231
Rejestracja: 16 cze 2007, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: teeree » 31 maja 2018, 09:26

Juz działa, wystarczylo oczyścić styk na czujniku.

Kolejne pytanie, mam modul ac/bc z wylanymi wyświetlaczami, wersja angielska/mile .

Czy Mozna bez problemu podmienić twylane wyswietlacze z inngo spawnego modulu, ale dla innej wesji silnikowej?

Jak, i co odpowiada na przeliczenie mil na km?
Ostatnio zmieniony 07 cze 2018, 09:19 przez teeree, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzych900
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 411
Rejestracja: 20 cze 2013, 23:21
Lokalizacja: PKN

Post autor: krzych900 » 31 maja 2018, 11:13

Można podmieniać, tylko jeszcze płytkę kodującą trzeba zmienić na 895919100M

Awatar użytkownika
fanatix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 04 wrz 2008, 17:45
Imię: Paweł
Lokalizacja: Dębica

Post autor: fanatix » 14 cze 2018, 08:54

Podejdzie wiązka AC/BC z A6 C4 silnik V6, bo z 80 ciężko spotkać?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl