Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Wskaźnika Boosta + Zmiana Podswietlania.

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 04 lis 2008, 12:20

Czy to są te wskaźniki co bez zapłonu nic nie widać? :mrgreen: Dopiero po załączeniu zapłonu pojawiają się cyfry na wyświetlaczu?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 lis 2008, 13:37

AUDI_A6 pisze:Czy to są te wskaźniki co bez zapłonu nic nie widać? :mrgreen: Dopiero po załączeniu zapłonu pojawiają się cyfry na wyświetlaczu?
Dokładnie, to te. Ja nie bawiłem się z zapłonem, tylko podłączyłem pod oświetlanie deski. I tak trzeba jeździć z właćzonymi światłami, więc nie widziałem potrzeby utrudniać sobie życia.

A co do tej szybki, to tak jak mówił Solskier. W nocy jest to pierwsza klasa, ale w dzień ciężko było cokolwiek dojrzeć.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 04 lis 2008, 15:45

Dzięki za informacje. Ładnie Wam to wyszło.

Pozdr.

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 30 gru 2008, 21:30

Mam takie pytanko. Kupiłem taki sam wskaźnik i dołączony jest do niego trójnik. Do czego ma on być podłączony?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 31 gru 2008, 21:32

chips pisze:dołączony jest do niego trójnik
Trójnik posiada specjalną zwężkę która zapobiega drganiu wskazówki bez względu czy jest Ci potrzebny do wpięcia się czy nie musisz go użyć <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 kwie 2010, 11:47

Witam, ja aktualnie mam mega prymitywny wskaźnik boost w swoim B3 w postaci dwóch diodek z których jedna pokazuje brak/słaby boost, druga sie załącza przy 0,6 bar. Działa to tak, że z tyłu LDA mam wkręcony czujnik ciśnienia oleju na 0,6 bar i nim steruje przełączanie z diody żółtej na zieloną.
Jako że niedługo zakładam ori termometr, to te diody wylatują, bo nie będzie już na nie miejsca, chciałbym zamontować sobie wskaźnik boost i myślałem, że podłączę go po prostu w miejsce tego czujnika (wykręce go i w jego miejscu wkręce dotoczony króciec), ale jednak Solskier pisze, że musi być ten trójnik. I teraz moje zapytanie, czy w przypadku takiego podłączenia jak opisałem też trzeba go użyć, czy jednak nie będzie on potrzebny ?
Załączam fotkę jak u mnie jest ten czujnik podpięty

Obrazek

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 kwie 2010, 12:10

Odłączasz wężyk który idzie do LDA i dajesz tam trójnik. Z jednej strony idzie wąż od kolektora ssącego do trójnika. Dalej od trójnika do LDA. A z trzeciego wejścia od trójnika do Boosta. Jak będę w domu to może wrzucę fotki, bo gdzieś powinienem mieć jeszcze zdjęcia jak to u mnie w SB wyglądało.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 06 kwie 2010, 13:26

Labiel, wiem jak to się podłącza standartowo, ale spójrz na moje foto które zapodałem wyżej :-)
Ja mam założony czujnik ciśnienia, jak go wykręce mam dziurę i będzie mi spierdzielać powietrze, więc pomyślałem, że zamontuje tam wkręcany króciec, do którego podłączę boosta i chodzi mi tylko o to, czy w przypadku takiego jak moje podłączenia też jest potrzebny ten trójnik ? :roll:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 kwie 2010, 14:01

Pisałeś mi że Solskier radził założyć trójnik. Teraz tak sobie przypominam że w tym ori trójniku który miałem razem z boostem wyjście na boosta miało zwężkę. Być może ma to jakieś znaczenie (wskaźnik będzie reagował bardziej płynnie albo coś takiego).

Ja tam nie bawiłbym się w wywalanie tego czujnika, ale wykorzystałbym go. Można by tam dać na przykład jakiś większy czujnik o ciśnieniu otwarcia na przykład 1,5bara i podłączyć do niego na przykład sygnalizację dźwiękową. Rośnie ci ciśnienie niebezpiecznie to włącza się bzyczek. <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 06 kwie 2010, 16:01

Pomysł z brzęczykiem który zasygnalizuje overboosta jest niezły :mrgreen:

[ Dodano: 2010-09-15, 15:09 ]
Po długim czasie kupiłem w końcu wskaźnik boost :mrgreen:
Jest identyczny jak ten który posiadał Solskier jak i ten co miał u siebie Labiel, koniecznie musze pozbyć się tej ciemnej szybki przez którą nic nie widać, dlatego prosiłbym Solskiera o wgranie fot od nowa, bo wszystkie które były w tym temacie znikły :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl