[B3 1.8 S PM LPG] Duże spalanie
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Jeśli nie masz wbitego kata to ok spokojnie można eksperymentować ale jeśli pojedziesz do zakładu wspawać ta rurkę to i tak zapłacisz za spawanie 50zł. Mając całego kata dostaniesz za niego strumienice za darmo. Oni sprzedadzą sobie wkład i im się zwróci.
Jeśli robisz na własna rękę to przebij bądź wspawaj sobie tą rurkę, chodzi o to aby tylko nie było już katalizatora (wkładu tłumiącego silnik).
Jeśli robisz na własna rękę to przebij bądź wspawaj sobie tą rurkę, chodzi o to aby tylko nie było już katalizatora (wkładu tłumiącego silnik).
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Ja mam pustą puchę i wszystko gra. Trochę może słychać przy przyśpieszaniu, ale mi to nie przeszkadza. Jak już się robi u mechanika to myślę, że lepiej aby od razu rurkę wspawał. Strumienica jeszcze bardziej przyśpiesza odprowadzanie spalin, nie wiem czy lambda będzie miała ich wystarczającą ilość żeby działać prawidłowo.
Wczoraj autko wróciło od mechanika. Zrobił inaczej niż chciałem. Zostawił pustą puchę bo jak twierdził śruby od kata były zapieczone, a po 2 jest duże przejście między srednicami rur po 2 stronach kata i nie wiedział jak to połączyć.
Autko jest głośniejsze. Tz o ile jeśli stoi się za autem to dźwięk jest ciekawy. Mniej ciekawie jest jak się siedzi i przy otwartych drzwiach przygazuju. Słychać tą puchę jednak.
Co do mocy. Hmm może troszeczkę lepiej, na pewno lepiej wchodzi na obroty bo ten kat jednak był trochę zapchany.
Ogólnie zapłaciłem 80zł ale nie jestem do końca zadowolony. Dostałem również wkład tego Kata ale nie wiem, można to gdzieś sprzedać? Opłaca się?
Autko jest głośniejsze. Tz o ile jeśli stoi się za autem to dźwięk jest ciekawy. Mniej ciekawie jest jak się siedzi i przy otwartych drzwiach przygazuju. Słychać tą puchę jednak.
Co do mocy. Hmm może troszeczkę lepiej, na pewno lepiej wchodzi na obroty bo ten kat jednak był trochę zapchany.
Ogólnie zapłaciłem 80zł ale nie jestem do końca zadowolony. Dostałem również wkład tego Kata ale nie wiem, można to gdzieś sprzedać? Opłaca się?
To jak opróżnił kata nie odkręcając go? :lol: Poza tym co to za mechanik co śruby nie umie odkręcić, przecież w ostateczności można kątówką ją ściąć - tam jest dobre dojście. Ja połączyłem wszystko na pastę do tłumików, bo było już trochę pordzewiałe i powyginane.ryju pisze:Zostawił pustą puchę bo jak twierdził śruby od kata były zapieczone, a po 2 jest duże przejście między srednicami rur po 2 stronach kata i nie wiedział jak to połączyć.
Wracając do tematu spalania. Po opróżnieniu kata spalanie spadło. Zabieg wykonałem jak miałem na liczniku 75 km. Auto zatankowałem (LPG) jak na liczniku było 171 km (- parę km na rozruch na benzynie, ale koła większe więc + parę km ). Weszło 18,89 l. Daje to ok 11,5l /100km <ok> . Jazda trasa/miasto. Jazda raczej spokojna, rzadko agresywna. Wychodzi na to, że katalizator był zapchany i dlatego mi tyle paliwo żłopało. Ciekaw jestem jakie spalanie będzie przy jeździe od początku bez kata. :mrgreen:
Zastanawiam się jeszcze czy warto jeszcze raz grzebać w ustawieniu zapłonu. Ustawiałem na słuch i dobrze śmiga, nie wiem czy pogorszę czy polepszę ustawiając fabrycznie. BTW: W PM komputer nie przestawia zapłonu?
[ Dodano: 2010-09-27, 11:21 ]
Ile powinien palić LPG PM na trasie a ile w mieście?
Z tego co wiem nie przestawia bo tam jest chyba tylko podciśnieniowa i odśrodkowa regulacja kąta zapłonu. Mi na mieście palił zimny i na krótkich odcinkach 12,5 LPG. Wygląda na to że kat i u mnie jest, bo pucha dłuugo trzyma ciepło a rury przed i za dawno zimne. No ale za to zabiorę się później o ile w ogóle, bo mam ogromny problem z olejem teraz... Boje się czy to nie koniec silnika już.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Teraz ważna jest ponowna regulacja gazu i zapłonu...dużo dajegrzesiu88 pisze:Wracając do tematu spalania. Po opróżnieniu kata spalanie spadło. Zabieg wykonałem jak miałem na liczniku 75 km. Auto zatankowałem (LPG) jak na liczniku było 171 km (- parę km na rozruch na benzynie, ale koła większe więc + parę km ). Weszło 18,89 l. Daje to ok 11,5l /100km <ok> . Jazda trasa/miasto. Jazda raczej spokojna, rzadko agresywna. Wychodzi na to, że katalizator był zapchany i dlatego mi tyle paliwo żłopało. Ciekaw jestem jakie spalanie będzie przy jeździe od początku bez kata. :mrgreen:ryju pisze:Zostawił pustą puchę bo jak twierdził śruby od kata były zapieczone, a po 2 jest duże przejście między srednicami rur po 2 stronach kata i nie wiedział jak to połączyć.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Wystarczy +2grzesiu88 pisze:Tylko że producent nie podaje kąta zapłonu do LPG. Nie wiem czy lepiej na słuch czy strzelać że np +5.Lukaszbroz pisze:Teraz ważna jest ponowna regulacja gazu i zapłonu...dużo daje
Spalanie mi wychodziło średnio 8.75l/100.... 70/30 trasa/miasto
Przerabiałem dolot i trochę spędziłem przy regulacji