Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi 80b3 1.8 S] falują obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 17 lis 2007, 19:31

Kolega ma 1.8S JN na wielopunkcie.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 17 lis 2007, 21:28

Czyli mechaniczny wtrysk, to "trochę" zmienia postać rzeczy :-( .
KorNoLio, szacunek za wkład pracy i dążenie do celu :-) . W takim razie moje poprzednie rady raczej nie będą miały zastosowania, zasugerowałem się tym monowtryskiem :-( .

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 18 lis 2007, 13:42

Danek, tu troche ja zmieszaem z tym monowtryskiem bo jak zobaczyłem 1.8s to odrazu pomyślałem silnk PM i tu sie zagalopowałem :oops:

Awatar użytkownika
paweł 22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 14 lis 2007, 21:41
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: paweł 22 » 20 lis 2007, 17:36

Mam jeszcze jedno pytanie gdzie sie znajduje ten czujnik temperatury w audi.pozdrawiam

Awatar użytkownika
orkabmx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 14 paź 2007, 20:46
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: orkabmx » 21 lis 2007, 19:01

sa dwa czujniki jesten na gorze jeden na dole to wyglada ja swieca z gniazkiem podobna 8-) 8-)

grotti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 maja 2007, 18:15

91' B3 1.6 PP gaźnik 2EE

Post autor: grotti » 08 gru 2007, 11:58

witam
Poczytałem forum i ..
postanowiłem napisac tutaj - jakoze temaryka jest zbliżona do mojego problemu:

91' B3 1.6 Pb/LPG sin. PP gaźnik 2EE - na wolnych obr. falują 1000-2000

objawy:
1. falujące obroty na benz. - LPG= stale na wonych ok 2000
2. silnik podczas jazdy przełaczajżc z Pb na LPG poz=0 nie gaśnie tak szybko - jak wcześniej
3. zdemontowałem obudowe filtra pow. i obserwowałem przepustnicę rozruchową:
- samoczynnie otwiera się na max - slinik wchodzi na obr = ok 2000, potem zamyka zupełnie slinik przygasa, ta zaś otwiera się na max'a i tak na okragło
- słychać pykanie jakiegoś przekaźnika - po stronie pasażera... wcześniej nie słyszałem albo nie ... zwr. uwagi...
4. guma pod gaźnikiem wygląda na zdrową
5. przed usterką - jak jechałem z górki pedał gazu cofał się samoczynnie - co wyczytałem w księżce "sam naprawiem.." jest OK dla tego gaź. (odcięcie paliwa) - teraz tego zjawiska nie ma
6. sprawdziłęm przedody podciśnienieowe oraz kostki elektryczne - wzrokowo odpinając je - nie budzą jakiś zastrzeżeń...

kończą mi się pomysły... i głupieję - pomóżcie... gaźnik 2EE

G-audi
pozdrawiam

Awatar użytkownika
audicom1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 30 gru 2006, 14:46

Post autor: audicom1 » 08 gru 2007, 20:25

grotti pisze:3. zdemontowałem obudowe filtra pow. i obserwowałem przepustnicę rozruchową:
- samoczynnie otwiera się na max - slinik wchodzi na obr = ok 2000, potem zamyka zupełnie slinik przygasa, ta zaś otwiera się na max'a i tak na okragło
-sprawdź sobie sondę lambda czy działa wogóle?! Choć na początek to owiń ją jakimś kablem tylko dosyć mocno i podłącz masę gdzieś do karoserii bądż podłączeń masowych w komorze silnika. U mnie podobne objawy były przyczyną przerdzewienia gwintu na sondzie i gubiła mase, a po takim podłączeniu na dodatkową mase wszystko wróciło do normy no chyba że miałbyś padnięta tą sonde całkowicie?! A wogóle to sprawdź czy masz ssanie-bo o tym nie piszesz-czujnik nakolektorze dolotowym za nie odpowiada-ponieważ może mieć jakieś naloty na przerywane działanie i ssanie szaleje! A i jeszcze ustawienie przepustnicy II przelotu czy przypadkiem nie ma luzu na zderzaku-to może być też przyczyna tak wysokich obrotów.
"2. silnik podczas jazdy przełaczajżc z Pb na LPG poz=0 nie gaśnie tak szybko - jak wcześniej"-u mnie na jakieś pół kilometra wystarcza benzyny w gaźniku na wypalaniu - pozycja "0" do jazdy
Ps.Do tego typu zasilania trzeba podejść na spokojnie ponieważ łatwo coś zchrzanić w tym sprzęcie. Jak to nic nie pomoże to pisz!!!
Pozdro

[ Dodano: 2007-12-08, 20:34 ]
grotti pisze:- słychać pykanie jakiegoś przekaźnika - po stronie pasażera... wcześniej nie słyszałem albo nie ... zwr. uwagi...
-jeśli dobrze rozumiem położenie tego przekaźnika to jest chyba nastawnik przepustnicy-chodzi Ci o taki duży regulator do którego wchodzą dwa przewody podciśnieniowe (tzn ten górny to odpowietrzający)?

[ Dodano: 2007-12-08, 20:37 ]
grotti pisze:5. przed usterką - jak jechałem z górki pedał gazu cofał się samoczynnie - co wyczytałem w księżce "sam naprawiem.." jest OK dla tego gaź. (odcięcie paliwa) - teraz tego zjawiska nie ma
-te objawy wskazują właśnie na awarje tego nastawnika przepustnicy bądż czujnika położenia przepustnicy, który właśnie tym nastawnikiem steruje - takie moje zdanie

Awatar użytkownika
Rafalski82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 23 lis 2006, 07:45
Lokalizacja: Warszawa

Nie trzyma wolnych obrotów

Post autor: Rafalski82 » 29 wrz 2010, 22:37

Witam,jak w temacie autko to B3 silnik 1,8S rok 1990 JN
Objawy są następujące : odpalam autko i obroty są około 1000 i tak przez 2-3 sekundy póżniej spadają autkiem telepie jak maluchem i gaśnie.
Dopiero jak złapie trochę temperatury to jakoś trzyma obroty 500-600 i falują lekko.
Jeżeli chodzi o moc to dobrze się zbiera.
Obstawiam czujnik temperatury tylko który bo są dwa czarny i niebieski?
Ewentualnie czekam na wasze sugestie, bo nie chcę pół samochodu wymieniać.

P.s jeżeli pytanie nie na miejscu to proszę o przeniesienie bo dawno mnie tu nie było
pzdr

Awatar użytkownika
gucia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 26 gru 2008, 21:03
Lokalizacja: Lębork

Post autor: gucia » 30 wrz 2010, 10:00

Proponuje ściągnąć z tej strony instrukcje (wszystko super opisane)
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/196/82/
Trzeba się zarejestrować, aby w pełni korzystać z plików.

Awatar użytkownika
Rafalski82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 23 lis 2006, 07:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafalski82 » 30 wrz 2010, 19:14

To mi pomogłeś. dzięki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl