Witam.
Koledzy dziś byłem nie mile zaskoczony jak podczas ruszania dodałem gazu do dechy i auto przy 1100 obrotów na minute przestało "ciągnąc" na sekundę (utrata mocy), a powyżej tego pułapu jechało normalnie. Stojąc na światłach i gazując tz od 950 obrotów znowu do dechy, wskazówka idzie potem się zatrzymuje i auto przygasało. Sytuacja na benz i lpg taka sama. Co to może być?
Dodam, że po zostawieniu auta na godzinę i ponownej jeździe wszystko wróciło do normy :roll:
Pytam ponieważ nie wiem czy coś z tym robić? Nie chce takiej niespodzianki w trasie.
Dzięki.
[b3 1.6 PP LPG] małe obroty + gaz, motor zgasł
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
zapal silnik,podnieś maske i dotykaj rekami kabli zapłonowych , jak cie kopnie to wiadomo co jest :mrgreen: i ściągnij kapturki ze świec i popatrz czy któras świeca nie jest okopcona
// uważaj na ortografy
// uważaj na ortografy
Ostatnio zmieniony 04 maja 2010, 10:52 przez piotrek 250279, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kabli nie dotykałem jeszcze.
Co do podstawy to 2 miesiące temu ją wymieniłem na jakąś niemiecką więc powinna troszkę wytrzymać.
Nie gaśnie po hamowaniu silnikiem.
[ Dodano: 2010-05-06, 21:05 ]
Dziś problem pojawił się na nowo. Odwiedziłem znajomego mechanika, otworzył maskę posprawdzał i poprawił styki w kopułce. Problem znikł ale jak wiadomo na chwile. Poradził mi żebym wymienił kable, kopułkę i palec to auto będzie jeździło. Teraz pytanie do Was jakie kable kupic? Bo NGK kosztują 170zł! A potem są inne firmy po 145zł, 80zł, a nawet 40zł. Co polecacie?
Co do podstawy to 2 miesiące temu ją wymieniłem na jakąś niemiecką więc powinna troszkę wytrzymać.
Nie gaśnie po hamowaniu silnikiem.
[ Dodano: 2010-05-06, 21:05 ]
Dziś problem pojawił się na nowo. Odwiedziłem znajomego mechanika, otworzył maskę posprawdzał i poprawił styki w kopułce. Problem znikł ale jak wiadomo na chwile. Poradził mi żebym wymienił kable, kopułkę i palec to auto będzie jeździło. Teraz pytanie do Was jakie kable kupic? Bo NGK kosztują 170zł! A potem są inne firmy po 145zł, 80zł, a nawet 40zł. Co polecacie?