[80 B4 1.6 102 KM]Piszcząca kontrolka oleju silnik.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie, nie, nie jestem mechanikiem. Lubie grzebać poprostu przy samochodzie. A co do resetowania kompa to juz było coś na forum. Chłopacy pisali żeby odłączyć klamry od akumulatora na noc i sterowniki powinny sie zresetować. Możesz sprubować, nic nie tracisz. Nie wiem czy na VAG-u by ci nie wykryło co nie gra z tym ciśnieniem.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 114
- Rejestracja: 13 kwie 2007, 09:23
Daj sobie spokój z tym odłączaniem klem, bo z tego nic nie wyniknie. To nic nie pomoże. Zrób to co napisałem poniżej:
1. Sprawdź, czy czujniki nie sa przypadkiem zamienione miejscami.
2. Wymontuj licznik oraz odkręć moduł CHECK. Na płytce modułu posprawdzaj wszystkie pola kontaktowe i miejsca lutowania. w przypadku podejrzeń o wystepowanie zimnych lutów popraw lutowanie.
3. Użyj spray-u do kontaktów i psiuknij do otworków w białej wtyczce.
4. Uruchom auto i staraj sie rozgrzać silnik co najmniej do 80 st. jeżdżac z obrotami silnika poniżej 2500 obr/min.
Opisz na forum, co z tego wynikło.
1. Sprawdź, czy czujniki nie sa przypadkiem zamienione miejscami.
2. Wymontuj licznik oraz odkręć moduł CHECK. Na płytce modułu posprawdzaj wszystkie pola kontaktowe i miejsca lutowania. w przypadku podejrzeń o wystepowanie zimnych lutów popraw lutowanie.
3. Użyj spray-u do kontaktów i psiuknij do otworków w białej wtyczce.
4. Uruchom auto i staraj sie rozgrzać silnik co najmniej do 80 st. jeżdżac z obrotami silnika poniżej 2500 obr/min.
Opisz na forum, co z tego wynikło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 114
- Rejestracja: 13 kwie 2007, 09:23
Dzięki czarekj, zrobię tak jak napisałeś, mam nadzieję że to zadziała, jeśli tak to będę cię chwalił w niebogłosy 8-)czarekj pisze:Daj sobie spokój z tym odłączaniem klem, bo z tego nic nie wyniknie. To nic nie pomoże. Zrób to co napisałem poniżej:
1. Sprawdź, czy czujniki nie sa przypadkiem zamienione miejscami.
2. Wymontuj licznik oraz odkręć moduł CHECK. Na płytce modułu posprawdzaj wszystkie pola kontaktowe i miejsca lutowania. w przypadku podejrzeń o wystepowanie zimnych lutów popraw lutowanie.
3. Użyj spray-u do kontaktów i psiuknij do otworków w białej wtyczce.
4. Uruchom auto i staraj sie rozgrzać silnik co najmniej do 80 st. jeżdżac z obrotami silnika poniżej 2500 obr/min.
Opisz na forum, co z tego wynikło.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
ja tak mialem ze mi czujnik nawalil a konkrertniej przekaznik odpowieadajcuy za kontrolke oleju.
wyciagnelem go i wszystko gralo. jezeli masz stan oleju w pozadku to sprawdz ten przekaznik . jest pod polko pod kolumna kierownicza. wyciagnij i wtedy odpal silnik jezeli przestanioe piszczec to bedziesz musial go wymienic.
wyciagnelem go i wszystko gralo. jezeli masz stan oleju w pozadku to sprawdz ten przekaznik . jest pod polko pod kolumna kierownicza. wyciagnij i wtedy odpal silnik jezeli przestanioe piszczec to bedziesz musial go wymienic.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 114
- Rejestracja: 13 kwie 2007, 09:23
Czester - co do modelu B3 to masz rację. Z tego co kojarze to w modelu B4 taki jaki ma kolega Damian tą funkcję pełni moduł CHECK. Sorki jeżeli się mylę, ale sprawdzałem opis przekaźników na panelu dodatkowym i w B4 takiego nie ma.czester-11 pisze:ja tak mialem ze mi czujnik nawalil a konkrertniej przekaznik odpowieadajcuy za kontrolke oleju.
wyciagnelem go i wszystko gralo. jezeli masz stan oleju w pozadku to sprawdz ten przekaznik . jest pod polko pod kolumna kierownicza. wyciagnij i wtedy odpal silnik jezeli przestanioe piszczec to bedziesz musial go wymienic.
W B3 ten przekaźnik miał wysoką obudowę z wytłoczonym schematem i opisem "oldruck", czy jakoś tam po niemiecku. Sądzę że w B4 go nie ma, ale poszukać zawsze możesz. :lol:
W moim B4 z 1993 roku nie ma takiego przekaźnika.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2007, 12:44 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 114
- Rejestracja: 13 kwie 2007, 09:23
Ale się nakombinowałem zrobiłem wszystko jak pisaliście i nic nadal pika s....a jedna.
Jeden mechanik stwierdził że to może być wina rozrusznika, mówił że jest to jakoś powiązane.
Co wy na to :?:
I jeszcze jedno, przy filtrze oleju mam taką małą chłodniczkę, która chłodzi olej silnikowy, wy też tak macie przy swoich B4 z silnikiem ADA :?:
Jeden mechanik stwierdził że to może być wina rozrusznika, mówił że jest to jakoś powiązane.
Co wy na to :?:
I jeszcze jedno, przy filtrze oleju mam taką małą chłodniczkę, która chłodzi olej silnikowy, wy też tak macie przy swoich B4 z silnikiem ADA :?: