PICEK1 dlatego w zbiorniczku masz zaznaczony MIN i MAX poziomu płynu. Owszem korek upuszcza ciśnienie powyżej 1,2 atm ale nie może wywalać płynu, chyba, że faktycznie uszczelka puści. Ale identyczne objawy miałem u siebie i też wszyscy stawiali na uszczelkę a wystarczyło dobrze odpowietrzyć i korek sprawny założyć. Długo walczyłem z całym układem chłodzenia i znam całą zasadę działania nie tylko z AUDI i nie tylko z diesla ale i benz i gaz.
oi3k czujnik przy chłodnicy nie odpowiada za wskazania temperatury na zegarze, za to jest odpowiedzialny czujnik na króćcu wylotowym z głowicy bodajże jest on na 2 piny nie pamiętam czy to szary czy niebieski był. Piszesz, że słabo rozgrzewa się nagrzewnica i to może być poprzez zapowietrzony układ chłodzenia. Zrób tak ustaw auto przodem na górce, następnie poluzuj przewód od nagrzewnicy wylotowy powinien to być lewy jak stoisz przodem do auta, odpal silnik i odkręć korek zbiorniczka, po przegazowaniu z nagrzewnicy powinien zacząć lecieć dość intensywnie płyn, Jeżeli przy około 2-2,5 tyś obrotów płyn będzie leciał całą rurą od nagrzewnicy to znaczy że jest ok i można przewód założyć o dokręcić. Jeżeli nie będzie leciał płyn lub będzie go mało to albo jest nagrzewnica zawalona albo poczekaj chwilę z zsuniętym lekko wężem aż do odpowietrzenia. kilkakrotnie tak odpowietrzałem różne audi i zawsze było ok. Chyba że masz zawór odpowietrzający jak w B4 to bez większych problemów. A i sprawdź czy masz drożny przewód z chłodnicy do zbiorniczka taki cienki bo przez to też mogą cyrki się dziać.
[ Dodano: 2012-04-07, 13:19 ]
PICEC1Jeśli koledze wywala płyn to nawet jeśli w płynie nie ma oleju,nie ma piany,bąbelków i innych cudów to jest to uszczelka pod głowicą
Mamy wtedy przedmuch gazu z cylindra do kanału chłodzenia.
Jeżeli jest przedmuch kolego to siłą rzeczy muszą pojawić się choć minimalne bąble, dobry obserwator to zauważy, bo gdzie niby te gazy mają się podziać? Rozpuszczą się w płynie? Węże by strasznie puchły do tego jeżeli korek by trzymał ciśnienie. A jeśli chodzi o olej to zgadza się nie muszą być wcale ślady po oleju bo przedmuch może być tylko na kanale chłodzenia cieczą. Uszczelkę zostawmy na koniec najpierw niech sprawdzi to co najprościej.