[B4 ABT] Strumienica, na czym to polega?
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
No prawda Remus robi dobre tumiki kumpel miał w golfie to jak odpalał takie doś głośne mruknięcie było potem delikatny basik jak jechał to delikatnie mruczał a jak depnoł no to elegancki efekt. Szukaj na allegro niekture ofertu mają filmiki to sobie mozesz przesłuchać. Jak zakupisz to daj znać.matt_s pisze: Jak masz wszystko orginalne to wymien tylko koncowy. Ja mam koncowy remusa, brzmi naprawde fajnie i nie robi wiochy jak to napisales w stylu e30. Na wolnych obrotach ładnie mruczy i nie buczy przy normalnej jezdzie. Dopiero jak przycisne i R5 wejdzie na obroty to ludzie na chodniku sie oglądają :lol:
http://www.allegro.pl/item617547995_tlu ... zewka.html
Czy ten silencer działa tak jak tam opisali że sie reguluje nim siłę basu? ktoś z takim wyczynem jeździł??
To działa tak ze jest albo nie ma czy ustawia sie siłę? wiecie o co mi chodzi? ;]
Czy ten silencer działa tak jak tam opisali że sie reguluje nim siłę basu? ktoś z takim wyczynem jeździł??
To działa tak ze jest albo nie ma czy ustawia sie siłę? wiecie o co mi chodzi? ;]
Wymieniłem katalizator na strumienicę bo kat się rozpadł w środku. Brzęczał i przytykał wydech. Miałem alternatywę kupić katalizator za 400 czy 500 zł lub strumienicę za 150zł. Wybrałem tańsze rozwiązanie.
Efekt:
- wydech się odetkał, auto jeździ normalnie
- żadnych przyrostów mocy
- brak dodatkowych efektów dźwiękowych (na szczęście)
- spaliny dużo bardziej śmierdzą
Mam już drugi tłumik Asmet, głośniejszy trochę niż oryginał. Trwałość dużo gorsza, końcówka ze stali "nierdzewnej" zaczęła korodować już po roku. Nie polecam.
Wnioski: nie ma jak oryginał lub porządny droższy tłumik. U mnie oryginał wytrzymał ponad 10 lat. Nigdy bym nie wymienił bez potrzeby na jakieś inne wynalazki, zwłaszcza bardziej hałasujące. Cały dzień w trasie z takim głośniejszym wydechem może doprowadzić do szału. Muzyki nie da się słuchać bo niskie dzwięki z tłumika nakładają się na te z muzyki.
Efekt:
- wydech się odetkał, auto jeździ normalnie
- żadnych przyrostów mocy
- brak dodatkowych efektów dźwiękowych (na szczęście)
- spaliny dużo bardziej śmierdzą
Mam już drugi tłumik Asmet, głośniejszy trochę niż oryginał. Trwałość dużo gorsza, końcówka ze stali "nierdzewnej" zaczęła korodować już po roku. Nie polecam.
Wnioski: nie ma jak oryginał lub porządny droższy tłumik. U mnie oryginał wytrzymał ponad 10 lat. Nigdy bym nie wymienił bez potrzeby na jakieś inne wynalazki, zwłaszcza bardziej hałasujące. Cały dzień w trasie z takim głośniejszym wydechem może doprowadzić do szału. Muzyki nie da się słuchać bo niskie dzwięki z tłumika nakładają się na te z muzyki.
"Ważne
po złożeniu zamówienia napisz w mailu potwierdzajacym który masz silnik oraz czy są przeprowadzone jakieś modyfikacje mechaniczne - tłumik zostanie pod nie zoptymalizowany"
Link do Aukcji -> http://www.allegro.pl/item623839269_tlu ... di_a4.html
Oni robią tłumiki ma zamówienie pod konkretny model auta... niby co o Tym myślicie?
po złożeniu zamówienia napisz w mailu potwierdzajacym który masz silnik oraz czy są przeprowadzone jakieś modyfikacje mechaniczne - tłumik zostanie pod nie zoptymalizowany"
Link do Aukcji -> http://www.allegro.pl/item623839269_tlu ... di_a4.html
Oni robią tłumiki ma zamówienie pod konkretny model auta... niby co o Tym myślicie?
podłączę się do tematu. mam w swoim ABK ostatni tłumik Bosala z ładną, prostą końcówką ze stali nierdzewnej, polecam tą firmę, po zapaleniu jak jest zimny wydaje taki chrypliwy odgłos a po chwili jak jest ciepły mruczy sobie basowo że aż miło, w czasie jazdy nie jest uciążliwy, dodatkowo ma ciekawy patent w postaci otworka w dolnej części którym wydobywają się skropliny co zwiększa jego trwałość, polecam