[B4 1.6 ADA] ustawienie zapłonu
Najlepszy był by oscyloskop do sprawdzenia sondy. Zobaczyło by się spadek i narastanie napięcia ale nie ma co wymyślać. Może sonda za wolno pracuje i sterownik przechodzi momentami w ''tryb pracy awaryjnej''. U mnie jak sonda pracowała prawidłowo to nie miałem żadnych problemów, a teraz jak szwankuje to też mi średnio silnik pracuje.....momentami ładnie ciągnie a czasem przymula się i znowu ładnie. W zasadzie nie ma reguły.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
nie mam kiedy sprawdzić na vag'u ( osobiście nie posiadam muszę do znajomego jeździć ) sprawdzałem czy się odkręci i nie ma problemu sprawdziłem też oznaczenie i tu zdiwienie to co w sklepie proponują do niuni się różni od tego co jest. Jest
BOSCH 12
0 258 003 234 235
A proponują
0 258 986 502
BOSCH
0 258 003 957
BOSCH
i teraz czy to jest to samo ? i cena powala przeszło 200zł
BOSCH 12
0 258 003 234 235
A proponują
0 258 986 502
BOSCH
0 258 003 957
BOSCH
i teraz czy to jest to samo ? i cena powala przeszło 200zł
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Widzę że ta jest z wtyczką a ta wyżej uniwersalna.dzikx pisze:0 258 003 957
http://ww.sklep.arwit.pl/TDzamow.aspx?a ... kod=&tab=1
http://www.arwit.pl/TDzamow.aspx?a=0%20 ... kod=&tab=1
Do siebie kupiłem uniwersalna boscha ale po niecałym roku się wysypała. Nie wiem czy zniknęła masa na wydechu czy może się przewody w złączce poluzowały....Jak sprawdzę co jest grane to oddam najwyżej na gwarancję. Teraz jak bym zakładał uniwersalną to nie na tą złączkę co jest w zestawie tylko bym zacisnął nową wtyczkę hermetyczną.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
na vag'u niecałe 02 . więc na szybko skombinowałem drugą z tego ADY i tak na Pb chodzi lepiej ( nie ma szarpań ładnie ciągnie ) na LPg nie chce wcale bo ta pokazuje za dużo od 0,9 do 1.6 na vag'u Do tego błędy przepustnicy ( ciągle ale nic z tym jeszcze nie robiłem ) lambdy i hala . Tu pytanie czemu numery tych sond się różnią ? znaczy ta co mam o dedykowanej ?? I kolejne pytanie ori 265 zł a zamiennik 140 zł co sądzicie ?? zawsze można zwrócić gorzej jak po czasie się wysypie bo z reklamacją nie wiadomo.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
bij zabij nie pamiętam ale wartość sondy pokazało w granicach od 09 do 1.6 co do ustawienia gazu pojęcia nie mam ( nawet nie wiem jak to sprawdzić ) a co z tymi oznaczeniami że ta co jest założona ni jak się ma do tych ze sklepu ?? chyba zaryzykuje zamiennik najwyżej przejadę się dwa razy do sklepu i pod samochodem trochę posiedzę Co do tej z ADY to fakt na benzynie jest miodzio tylko ciekawe jak by było spalanie. no i jak podtlenek lpg zrobić ( można by wywalić przepustnice i wstawić zwykłą śrubę regulacyjna , wyregulować parownik i tyle