[ABT] Za niskie obroty !! juz nie wiem ocb !!
Na początek jak masz kogoś znajomego z takim samym autem to poproś o przełożenie
dobrego krokowca i zobacz czy będzie ok.
A sprawdzałeś swojego czy działa jak należy?
Ja kupiłem używkę za 60 zł jeżdżę już 3 rok i jest ok chociaż używka też nie wiadomo ile pochodzi, ale jak kupiłem zamiennik za 200zł i poszedł mi po tygodniu to pomyślałem że 60zł mogę zaryzykować.
Zamiennik z paragonem odniosłem do sklepu i zwrócili kasiurę :mrgreen:
W tych silnikach ABT to chyba najczulszy punkt to ten krokowiec.
Jest tam też taka śrubka, o którą opiera się przepustnica, zawsze możesz trochę ją podkręcić aby mniej się zamykała i auto nie będzie Ci gasło.
dobrego krokowca i zobacz czy będzie ok.
A sprawdzałeś swojego czy działa jak należy?
Ja kupiłem używkę za 60 zł jeżdżę już 3 rok i jest ok chociaż używka też nie wiadomo ile pochodzi, ale jak kupiłem zamiennik za 200zł i poszedł mi po tygodniu to pomyślałem że 60zł mogę zaryzykować.
Zamiennik z paragonem odniosłem do sklepu i zwrócili kasiurę :mrgreen:
W tych silnikach ABT to chyba najczulszy punkt to ten krokowiec.
Jest tam też taka śrubka, o którą opiera się przepustnica, zawsze możesz trochę ją podkręcić aby mniej się zamykała i auto nie będzie Ci gasło.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
No wlasnie u mnie siedzi taki zamiennik za 80zl nowiutki , i tylko dzien pojeździlem i to na benzynie troche cos szarpalo ,a gdzie jest ta srubka dokladnie od obrotow? I watpie zeby nawet taki tani zamiennik padl po zrobieniu 20km moze to cos innego ? moze to nie krokowiec nawala ? no bo raz jakos wczoraj raz odpalilem smaochod bez filtra powietrza i w miare trzymal obroty , na gazie wogole elegancko trzymal i sie wkrecal ladnie a na benzynie na poczatku strzelal i troche niskie obroty trzymal ale jak go na gazie rozjeździlem to i na benzynie normalnie chodzil tlyko obroty mial ciut za niskie ( tylko odpalilem bez filtra , jeździlem juz z zalozonym) potem smaochod postal pare godizn i ani na gazie nie trzyma ani na benzynie tzn trzyma obr. na jednej / dwóch kreskach
[ Dodano: 2010-11-07, 15:38 ]
tak w starym poszla przekladnia , moze z nowego przelozyc przekladnie do starego boscha i git? xD co wy na to hehe ale najpierw sprawdze czy ten nowy dziala tak jak to opisales ,zdemnotuje go i zobacze czy trzpien sie wysuwa
[ Dodano: 2010-11-07, 15:38 ]
tak w starym poszla przekladnia , moze z nowego przelozyc przekladnie do starego boscha i git? xD co wy na to hehe ale najpierw sprawdze czy ten nowy dziala tak jak to opisales ,zdemnotuje go i zobacze czy trzpien sie wysuwa
Bez filtra dobrze palił bo dostawał dużo powietrza, potem się rozgrzał i też jakoś chodził ale sam napisałeś że dalej obroty były za niskie.
Śrubkę o której pisałem napewno zauważysz, jak będziesz odkręcał krokowca, oryginalnie jest ona zalakowana czymś żółtym, ale jak trzpień całkowicie się schowa (czyli krokowiec nie działa) to o tą śrubkę opiera się przepustnica.
Ciężko powiedzieć czy takie kombinowany krokowiec będzie działał jak należy :roll:
Też w moim starym poszła przekładnia (znaczy, nie ten ślimak tylko ten mechanizm co wysuwa trzpień, po prostu ten silniczek w środku ciągle pracował bo trzpień nie ustawiał do odpowiedniej pozycji przepustnicy).
Śrubkę o której pisałem napewno zauważysz, jak będziesz odkręcał krokowca, oryginalnie jest ona zalakowana czymś żółtym, ale jak trzpień całkowicie się schowa (czyli krokowiec nie działa) to o tą śrubkę opiera się przepustnica.
Ciężko powiedzieć czy takie kombinowany krokowiec będzie działał jak należy :roll:
Też w moim starym poszła przekładnia (znaczy, nie ten ślimak tylko ten mechanizm co wysuwa trzpień, po prostu ten silniczek w środku ciągle pracował bo trzpień nie ustawiał do odpowiedniej pozycji przepustnicy).
dobra po dzisiejszym dlubaniu przy audi doszedlem do wniosku ze krkowiec jest ok , jakos silnik zalapal elegnckie obroty na biegu jałowym tylko ze na benzynie podczas dodawania gazu od 1000-3000 obr. zacinalo sie i strzalalo z wydechu po 3000obr juz ladnie sie silnik wkrecal , na gazie wszystko dzialalo jak nalezy , wiec skoro na benzynie podczas dodawnia gazu cos szarpie i sie nie wkreca na obroty to juz nie wina krokowca , moze sonda jest walnieta i zla mieszanke podaje ??? temu czasem obroty sa za niskie itp itd co wy na to ?
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
wczoraj mialem calą noc odlaczony aku , dzisiaj rano odpalilem to najpierw zgasl odrazu , po drugiej próbie zapalil i ustawil sie na obrotach troche ponad 1000 to zostawilem samochod zeby popracowal na wolnych sobie , po 5-8 minutach wyjechalem nim z grazu i zobaczylem cos jak by dym z pod maski wiec szybko otwieram maske a tam? Pękł przewód idący od kruca ( tego w ktorym sa czujniki szary i niebieski )w dół ( wydaJe mi sie ze do pompy) ... wqrwilem sie strasznie !! jak myslicie moge dopacowac jakis gumowy przewód czy trzeba specjalny kipic taki jak byl ? i ile on moze kosztowac?
Witam, jestem nowy więc za wszystkie błędy i gafy z góry przepraszam
Mam problem z moją 80 2.0 na jednopunkcie (jak się nie mylę to ABT?). W audicy spaliła się pompa paliwa, po wymianie pompy audi pracuje na wolnych obrotach, jednak po dodaniu gazu wkręca się i nagle odcina paliwo, spada do ok 1000obr i znowu się wkręca, tak cały czas w zakresie do ok 5000obr (powyżej 5tys normalnie reaguje na pedał gazu. problemem jest również taki że jak puszczę pedał gazu to wracając na wolne obroty spada do 500obr i dopiero wraca na wolne. Co może być przyczyną? Dodam że audi ma "podtlenek" gazu i z uszkodzoną pompą jeździła ok pół roku.
proszę o jakąś podpowiedź, bądź o wskazanie tematu z tym problemem ( ja nie mogłem takiego znaleźć )
Mam problem z moją 80 2.0 na jednopunkcie (jak się nie mylę to ABT?). W audicy spaliła się pompa paliwa, po wymianie pompy audi pracuje na wolnych obrotach, jednak po dodaniu gazu wkręca się i nagle odcina paliwo, spada do ok 1000obr i znowu się wkręca, tak cały czas w zakresie do ok 5000obr (powyżej 5tys normalnie reaguje na pedał gazu. problemem jest również taki że jak puszczę pedał gazu to wracając na wolne obroty spada do 500obr i dopiero wraca na wolne. Co może być przyczyną? Dodam że audi ma "podtlenek" gazu i z uszkodzoną pompą jeździła ok pół roku.
proszę o jakąś podpowiedź, bądź o wskazanie tematu z tym problemem ( ja nie mogłem takiego znaleźć )
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Szeroka wsuwka od strony głowicy? Jest na 6 pinów. Tzn na wsuwce są cyfry od 1 do 6, ale jeszcze się upewnię i rozbiorę to bo przez filtr nie mogłem tego zdjąć.
Dziś rano zauważyłem że nie trzyma równie wolnych obrotów, tzn pracuje równo na wolnych i nagle przygasa.
Czym różnią się te wtryski?
A i auto jest z 92 jak to coś pomoże...
Dziś rano zauważyłem że nie trzyma równie wolnych obrotów, tzn pracuje równo na wolnych i nagle przygasa.
Czym różnią się te wtryski?
A i auto jest z 92 jak to coś pomoże...