Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 2.0 PS] Długo kręci jak cieply

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
snakemz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 30 maja 2010, 11:13

[90 2.0 PS] Długo kręci jak cieply

Post autor: snakemz » 28 sty 2012, 10:00

Witam :-) moj problem polega na tym,ze jak zimny pali jak zegarek (moze byc mroz -20) tylko jak zapale go i pochodzi troche i go zgasze to juz kreci dlugo ,dodam jeszcze jak po zgaszeniu odczekam z pare minut to zapali normalnie ,ale musze troszke gazu przytrzymac.Zastanawiam sie nad czujnikiem temp silnika?? za pomoc dziekuje i Pozdrawiam :-P

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 28 sty 2012, 10:19

Nie znam się za bardzo na benzynce, ale spróbuj odpiąć czujnik temperatury. Po odpięciu silniki z reguły widzą niską temperaturę. Przekonasz się wtedy czy to czujnik, czy przyczyny trzeba szukać dalej.

snakemz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 30 maja 2010, 11:13

Post autor: snakemz » 28 sty 2012, 10:27

zdaje mi sie ze go zalewa przy odpalaniu , czujnik mysli ze silnik jest zimny i daje mu ssanie ?

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 28 sty 2012, 13:33

Nie wiem na jakiej zasadzie działa silnik PS. Jeżeli jest tam jakiś sterownik to tak właśnie będzie, że na podstawie działania tego czujnika będziesz miał ssanie albo nie. W niektórych samochodach jest gruszka od ssania działająca podobnie jak termostat, czyli bimetal. W jeszcze innych są jakieś termostaty woskowe czy jakoś tak i one zdaje się w fordach tych starych sterowały przyspieszaniem kąta wtrysku w D i TD.
Nie wiem jak to jest u Ciebie. Skoro Ci go zalewa to jeżeli już w końcu odpali to powinno być czuć wyraźnie paliwo w spalinach i do tego dym.

snakemz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 30 maja 2010, 11:13

Post autor: snakemz » 28 sty 2012, 16:20

dymu nie ma i nie czuc paliwem.

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 28 sty 2012, 17:00

kolego wymien czujnik temperatury i przede wszystkim sprawdz jak sie nagrzeje i dlugo go krecisz czy jest iskra na swiecach bo moze to byc cewka

snakemz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 30 maja 2010, 11:13

Post autor: snakemz » 28 sty 2012, 17:49

dobrze ok tak zrobie,a ten czujnik jest ten z przodu bloku od strony szyby ?

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 28 sty 2012, 17:55

Zrób tak. Skoro na zimnym pali Ci dobrze to odepnij oba czujniki jak będzie ciepły i wtedy próbuj zapalić. Zobaczysz czy wtedy zapali bez problemu. Nie wiem, który czujnik odpowiada za co u Ciebie.

snakemz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 30 maja 2010, 11:13

Post autor: snakemz » 28 sty 2012, 21:19

jutro zobacze :-)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 29 sty 2012, 19:20

Kolego, mi to wygląda na wtryskiwacz rozruchowy. Z tyłu głowicy jest taki przekaźnik termiczno-czasowy, włącz się w obwód pomiędzy tym czujnikiem a wtryskiwaczem rozruchowym i sprawdź czy po przekręceniu zapłonu dostaje napięcie.

snakemz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 30 maja 2010, 11:13

Post autor: snakemz » 30 sty 2012, 08:50

dobrze ok dzieki :-)

Nie wiem dokladnie gdzie sie znajduje ten wtryskiwacz;/

Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 07 lut 2012, 10:20

Wtryskiwacz masz w bloku silnika pod kolektorem ssącym. A najlepiej to posprawdzaj wężyki od rozdzielacza wtrysków. Jeden z 6 pójdzie gdzie indziej niż reszta - to jest rozruchowy :) Ale tak jak koledzy piszą pierwsze odepnij czujnik i będziesz wiedział czy to to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl