Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.3 NG]Falujace obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
janusz22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 10 kwie 2007, 21:54

[80 B4 2.3 NG]Falujace obroty

Post autor: janusz22 » 10 kwie 2007, 22:10

witam mam mały problem z obrotami!! np dojeżdżam do skrzyżowania i wrzucam na luz a obroty wtedy zaczynają wariować w granicach od 400 do 1300 a po chwili samochód gaśnie ale to tez nie za każdym razem, wymieniłem moduł zapłonu i komputer od wtrysku i dalej to samo krokowy działa bo sprawdzałem nie mam pojęcia co to może jeszcze być.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 kwie 2007, 22:25

Radzę urzyć opcji "szukaj" i wpisać "oroty" albo "falujące obroty" bo temat ten na forum był juz poruszany wielokrotnie. To chyba zresztą najczęstrzy temat na tym forum.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 10 kwie 2007, 23:11

Jak dzieje ci się to na zimnym i na ciepłym silniku to na 100 "lambada" (sonda lambda).

janusz22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 10 kwie 2007, 21:54

Post autor: janusz22 » 11 kwie 2007, 00:05

wiesz może jak sie sprawdza lambdę???

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 kwie 2007, 00:18

Sonda lambda (zwana również sondą tlenową) wkręcona jest w rurę wydechową przed katalizatorem.
Części samochodowe online - Motostacja

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 11 kwie 2007, 10:41

Zacznij od sprawdzenia szczelności całego ukł ssącego mechaniczne wtryski są bardzo czułe na tym punkcie

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 11 kwie 2007, 14:14

Bardzo dokładnie sprawdź szczelność całego układu ssącego. Od tego trzeba zacząć a jak nie to będziemy myśleli dalej.
KorNoLio

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 11 kwie 2007, 17:55

i jeszcze zrób test kodów migowych - może któryś z czujników jest uwalony albo nie działa jakiś stycznik przy przepustnicy
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KMhttps://audi80.pl/images/bykom_stop.gif

janusz22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 10 kwie 2007, 21:54

Post autor: janusz22 » 12 kwie 2007, 07:05

zrobiłem test kodów pokazało mi 4 razy 4 to chyba oznacza ze nie rozpoznało błędu????

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 12 kwie 2007, 07:12

A jak ten test zrobić?

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 12 kwie 2007, 20:17

zrobiłem test kodów pokazało mi 4 razy 4 to chyba oznacza ze nie rozpoznało błędu????


to znaczy że sterownik mieszanki nie ma błędów. ale to znaczy też że nie zdiagnozowałeś jeszcze sterownika zapłonu. w książce dietera korpa "reguluję i naprawiam Audi80" jest procedura dość dokładnie wyjaśniona. - po wywołaniu kodów błyskowych sterownika mieszanki znów zwierasz styki na co najmniej 4 sekundy i wtedy odczytujesz kody se sterownika zapłonu. jak nie ma w nim błędów powinien dać kod 0-0-0-0

A jak ten test zrobić?
potrzebujesz testera kodów migowych (można zrobić samemu - trochę kabla jakiś stycznik i dioda) no i musisz jeszcze wyczaic gdzie u ciebie jest złącze diagnostyczne - zwykle jest przy bezpiecznikach lub przekaźnikach) Tak jak pisałem wyżej - co i jak jest dokładnie wyłożone w książce dietera korpa - do ściągnięcia z www.centrum.audi80.pl jako plik .pdf 53MB
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KMhttps://audi80.pl/images/bykom_stop.gif

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga