Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.3 NG] Nie trzyma wolnych obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 07 sie 2012, 10:24

ja nie mam potzeby :mrgreen: fura na full PB smiga i nie zawiodla mnie jeszcze :mrgreen:

dawidoff241
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 kwie 2012, 18:27
Lokalizacja: Szczucin

Post autor: dawidoff241 » 29 lis 2012, 18:40

witam wg to mam takie pytanie bo kiedys juz to pisalem ale nikt mi nie odpowiedzial mam problem z regulatorem biegu jałowego poniewaz nie mam w nim pradu!! czyscilem styki wymienialem bezpieczniki i nie mam w nim zasilania. jak podepne na krotko z akumlatora to oczywiscie dziala obroty ladnie chodza i na PB i na LPG nie moge tego ogarnac czy ktos mial taki problem i udalo mi sie go naprawic?

Awatar użytkownika
eNn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 31 paź 2010, 21:41
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eNn » 29 lis 2012, 21:27

Witam, a jakie objawy masz? Nie trzyma obrotów, za wysokie są? Z tego co wiem to to nie jest żaden problem, po prostu jak jest odłączony krokowiec to komputer nie daje sygnału na kabel. Spróbuj załatwić na podmiankę silniczek krokowy bo możliwe że jest uszkodzony.

dawidoff241
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 kwie 2012, 18:27
Lokalizacja: Szczucin

Post autor: dawidoff241 » 03 gru 2012, 19:24

własnie silniczek jest dobry bo go wyczyscilem i w pracy mi go elektrycy sprawdzili 12v i silniczek odpalal ale poprostu wg nie mam pradu w kablach w samochodzie mam jakis schemat do tego ale poprostu pytam czy ktos nie mial takiego problemu zeby obejsc to cale szukanie i instalacji bo wiadomo ze grzebanie w tym jest tragiczne

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 04 gru 2012, 23:02

Mogę Ci podpowiedzieć, że ma stałe napięcie po kluczyku razem z rozruchowym, zaworem oparów i innymi a jest sterowany masą . Sprawdź czy ma to napięcie na początek

dawidoff241
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 kwie 2012, 18:27
Lokalizacja: Szczucin

Post autor: dawidoff241 » 06 gru 2012, 17:06

ok dzieki byc moze nie ma masy lub masa jest poprostu za slaba zeby zalaczyc regulator bo chyba jest tez taka opcja

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 06 gru 2012, 21:54

Przeczytaj jeszcze raz co Ci napisałem. Nie ma czegoś takiego jak za słaba masa. Komputer masą steruje, sprawdź napięcie o ile pamiętam czarno niebieski to plusowy .

dawidoff241
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 kwie 2012, 18:27
Lokalizacja: Szczucin

Post autor: dawidoff241 » 12 gru 2012, 20:28

witam za swirowanie odpowiada czujnik temperatury ten 4 piny bo rowniez mam problem z zegarami z temp. i paliwem. wykrecilem go przeczyscuilem no i robi ale czasem jeszcze ma odchyly. Podobno zamienniki z tego co sie oczytalem to szmelc i nie wiadomo jeden na ile wskazuje poprawnie czy ktos przypadkiem nie ma takiego do opchniecia z jakiegos rozebranego samochodu? oczywiscie w rozsadnej cenie;pp

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 13 gru 2012, 21:51

4 pinowy odpowiada tylko za wskazania na desce i nie ma nic wspólnego z regulatorem biegu jałowego. Do krokowca jest ten drugi górny czujnik. Sprawdź kolego czy załącza ci się dolny stycznik pod przepustnicą, bo on informuje ECU o przejściu w tryb wolnych obrotów.

dawidoff241
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 kwie 2012, 18:27
Lokalizacja: Szczucin

Post autor: dawidoff241 » 15 gru 2012, 17:23

okej sprawdze to dziekuje za podpowiedz :) jak to rozkminie to napisze o efektach

[ Dodano: 2012-12-16, 17:10 ]
prosze was o pomoc wiem ze moze to nie temat zeby pisac to tutaj ale chodzi mi o instalacje LPG dzisiaj rano wsiadam do samochodu odpalam na benzynie i przezucam na LPG a tu nagle samochodu gasnie powtarzam to pare razy i jest tak samo a nagle zlapie chwile dziala i znow gasnie nie wiem co to moze byc filtr wymieniony co dopiero w tatym tygodniu moze przejechane 100km. nie sprawdzalem czy jest napiecie w kablach do elektrozaworu poprostu zglupialem dzisiaj niedziela to nie pasuje grzebac przy tym oczywiscie dodam ze na PB dziala idealnie moze ktos mial taki przypadek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga