[NM 2.0 20v] Problemy z mocą a swap jako rozwiazanie
Oringi cale, dolot caly, czujnik przepustnicy czyli tps sprawdzony i podmieniany byl... Do kefira nie podjezdzalem bo bym musial miec troche wolnego czasu, nie wiem czy by mnie nie splawil, w Suwalkach tez jest koles (tyle ze nie tuninguje nic) ktory kozak jest w audi, to tak mi zrobil ze sam musialem poprawiac, a jak zadzwonilem i powiedzialem ze lipe narobil to odpowiedzial mi ze nie ma czasu takimi rzeczami sie zajmowac bo woli 2.2t zrobic czy 4.2 i tak to jest. Mysle ze jest cos jakas glupota ktora cala sprawe pier... Bo to nie mozliwoscia zeby ja ''odcinalo'' wtedy jak ma najlepszy polot. Nad kefirem pomysle,
Leo - dawales mi juz do niego kontakt. Mam pare pytan na ktore nigdy nikt mi nie odpowiedzial ktore mogly by mi pomoc.
Otoz wiem ze aparat ma stac na 0, ale jak u was te 7a i NM smiga to powiedzcie mi czy jak podlaczycie lampe i zaczniecie krecic aparatem czy zmienia sie polozenie punktu? Bo u mnie stoi.
Drugie. Gdzie ona moze miec modul zaplonowy? Czy zaplon naprawde przyspieszany jest przez stukowce? Bo u mnie zachowuje sie jagby go nie przyspieszalo nawet na postoju ledwo wchodzi w obroty jak przygazuje. Skoro strzela w filtr to ma przyspieszony zaplon - jakim cudem skoro nie idzie i aparat jest na 0? Naprawde chcem zreanimowac tego NMa ale nie mam juz pojecia co zrobic.
[ Dodano: 2011-12-01, 23:02 ]
aha, nie odpala ''z kluczyka'' musi zrobic ze 3 - 4 obroty, czasem zatnie ja przy odpalaniu a skutkiem tego po paru zacieciach sa popekane satelity w rozruszniku, wymienilem juz ich tyle ze glowa mala
[ Dodano: 2011-12-01, 23:08 ]
a z 2.6 wyskoczylem bo mam a6 c4 z takim silnikiem i tam zachodze odpalam i jade. Nie mam problemow, wymiana olei, rozrzadu, filtrow - normalna sprawa. Jest naprawde rzeska wlecze niesamowicie to kazdy znajomy potwierdza, mialem stage z coupe 2.8 bez Q i dostal po dupie - moj znajomy, nie wiem moze ma lipny motor ale fakt jest faktem, wiec mysle ze 2.6 to najrozsadniejszy wybor poza pieciocylindrowkami ktore sa bardziej skomplikowane niz poczciwy v6 2.6
Leo - dawales mi juz do niego kontakt. Mam pare pytan na ktore nigdy nikt mi nie odpowiedzial ktore mogly by mi pomoc.
Otoz wiem ze aparat ma stac na 0, ale jak u was te 7a i NM smiga to powiedzcie mi czy jak podlaczycie lampe i zaczniecie krecic aparatem czy zmienia sie polozenie punktu? Bo u mnie stoi.
Drugie. Gdzie ona moze miec modul zaplonowy? Czy zaplon naprawde przyspieszany jest przez stukowce? Bo u mnie zachowuje sie jagby go nie przyspieszalo nawet na postoju ledwo wchodzi w obroty jak przygazuje. Skoro strzela w filtr to ma przyspieszony zaplon - jakim cudem skoro nie idzie i aparat jest na 0? Naprawde chcem zreanimowac tego NMa ale nie mam juz pojecia co zrobic.
[ Dodano: 2011-12-01, 23:02 ]
aha, nie odpala ''z kluczyka'' musi zrobic ze 3 - 4 obroty, czasem zatnie ja przy odpalaniu a skutkiem tego po paru zacieciach sa popekane satelity w rozruszniku, wymienilem juz ich tyle ze glowa mala
[ Dodano: 2011-12-01, 23:08 ]
a z 2.6 wyskoczylem bo mam a6 c4 z takim silnikiem i tam zachodze odpalam i jade. Nie mam problemow, wymiana olei, rozrzadu, filtrow - normalna sprawa. Jest naprawde rzeska wlecze niesamowicie to kazdy znajomy potwierdza, mialem stage z coupe 2.8 bez Q i dostal po dupie - moj znajomy, nie wiem moze ma lipny motor ale fakt jest faktem, wiec mysle ze 2.6 to najrozsadniejszy wybor poza pieciocylindrowkami ktore sa bardziej skomplikowane niz poczciwy v6 2.6
Ostatnio zmieniony 04 gru 2011, 23:33 przez lasombra, łącznie zmieniany 1 raz.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Ale aparat nie powinien zmieniać punktu jak i zapłonu. Regulacji zapłonu nie zrobisz na aparacie. Moduł jest przy cewce. Ponoć w niektórych ma być w lewym słupku przy nogach kierowcy. Ale ja u siebie nie znalazłem. Więc to chyba jakiś mit. U mnie jest razem z cewką.
Szczerze, to tylko zasada prób i błędów zostaje. Zwalić cały układ zapłonowy, czujnik zimnego rozruchu, sprawdzić masę. A sprawdzałeś Halla oscyloskopem?
Szczerze, to tylko zasada prób i błędów zostaje. Zwalić cały układ zapłonowy, czujnik zimnego rozruchu, sprawdzić masę. A sprawdzałeś Halla oscyloskopem?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Co do strzelania i trudnego odpalania to przyczyną może być pompa paliwa daje za małe ciśnienie. U kumpla był taki przypadek, samochód trudno odpalał zimny też strzelał na zimnym jak się mu wcisnęło gaz.
A pompa była tak słaba, że nadmiarem z listwy paliwo nie leciało ale dało się jeździć gdy się udało odpalić.
A pompa była tak słaba, że nadmiarem z listwy paliwo nie leciało ale dało się jeździć gdy się udało odpalić.