[Coupe 2.3 ng] remont silnika
- uzdar
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 lis 2012, 08:35
- Imię: Darek
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Gdańsk
naprawa i planowanie głowicy -460
piaskowanie bloku z malowaniem -60
uszcz wału przód tył -42
panewki wału -136
pierścienie -270
panewki tłoka -65
uszcz rozrządu przód tył -25
poduszka skrzyni -35
poduszka silnika lewa -70
uszcz miski -45
uszcz głowicy -105
uszcz zaworów -60
uszcz kolektora ssący wydech -43
uszcz kolektory - 2 sztuki -50
śruby głowica -55
termostat -30
do tego kilka litrów nitro, szmat, szczotka druciana na wiertarkę i sporo czasu
prócz silnika zrobione zostało
regeneracja zacisków hamulcowych, przetoczenie tarcz, nowe klocki -320
wymiana uszczelnienia wybieraka skrzyni biegów -15
regeneracja felg alu -450
amortyzatory przod tył -450
sworznie, tuleje, końcówki - około 300
zostanie tylko lakierowanie koszt około 3000-3500
i listwy na drzwi po 180 za sztukę w serwisie
piaskowanie bloku z malowaniem -60
uszcz wału przód tył -42
panewki wału -136
pierścienie -270
panewki tłoka -65
uszcz rozrządu przód tył -25
poduszka skrzyni -35
poduszka silnika lewa -70
uszcz miski -45
uszcz głowicy -105
uszcz zaworów -60
uszcz kolektora ssący wydech -43
uszcz kolektory - 2 sztuki -50
śruby głowica -55
termostat -30
do tego kilka litrów nitro, szmat, szczotka druciana na wiertarkę i sporo czasu
prócz silnika zrobione zostało
regeneracja zacisków hamulcowych, przetoczenie tarcz, nowe klocki -320
wymiana uszczelnienia wybieraka skrzyni biegów -15
regeneracja felg alu -450
amortyzatory przod tył -450
sworznie, tuleje, końcówki - około 300
zostanie tylko lakierowanie koszt około 3000-3500
i listwy na drzwi po 180 za sztukę w serwisie
- uzdar
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 lis 2012, 08:35
- Imię: Darek
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Gdańsk
remont głowicy polegał na sprawdzeniu szczelności, pomiarach wałka, sprawdzeniu szklanek, wymianie prowadnic zaworowych, uszczelniaczy i jednego zaworu bo był przypalony, wszystko to dotarte a na koniec planowanie
narazie to nic nie wyglada bo ciagle brak czasu chodz dzis chce zlozyc dół silnika, ponizej zdjęcie pomalowanego bloku i stan auta jak obecnie wyglada
cześci sa dostepne bez problemów, zamawiasz rano, po południu odbierasz. jedynie co mnie troche martwi to uszczelka pod głowicą jest jedynie dostepna w nominale a nie dedykowana pod szlif i w tym przypadku moze byc troche duża kompresja
wyzwanie to teraz bede miał składają wsio do kupy i licząc że żadna śrubka nie zostanie
narazie to nic nie wyglada bo ciagle brak czasu chodz dzis chce zlozyc dół silnika, ponizej zdjęcie pomalowanego bloku i stan auta jak obecnie wyglada
cześci sa dostepne bez problemów, zamawiasz rano, po południu odbierasz. jedynie co mnie troche martwi to uszczelka pod głowicą jest jedynie dostepna w nominale a nie dedykowana pod szlif i w tym przypadku moze byc troche duża kompresja
wyzwanie to teraz bede miał składają wsio do kupy i licząc że żadna śrubka nie zostanie
- uzdar
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 lis 2012, 08:35
- Imię: Darek
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Gdańsk
Szlif pisze:Czym malowałeś ten blok? To jakaś farba żaroodporna czy to piecówka?
malowany był farbą żaroodporną, którą potem trzeba było utwardzić w temp 200st
na zdjęciu sa granty bo tak wstępnie miało być (czytałem o nich i pytałem wokół i nikt nie narzekał) ale oststecznie w piątek udało mi się załatwić mahle i wczoraj zostały osadzone w blokrejdzik pisze:Uważasz, że pierścienie GRANT to godny wybór?