Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 2.3 20VQ] zreanimowane!!!!

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4643
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 02 paź 2007, 22:28

FranoF1 pisze:będe jakies fotki
Nie :-P :mrgreen:

ryniek_p
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 02 wrz 2007, 07:44
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: ryniek_p » 03 paź 2007, 14:57

Szacunek za wlozona prace..aby czekac na fotki:) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
maniek75
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1244
Rejestracja: 28 sie 2007, 20:18
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: maniek75 » 03 paź 2007, 16:50

Uznanie i szacunek :-P :mrgreen: Kawał dobrej roboty, czekam na fotki.

Awatar użytkownika
Quon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 27 lut 2007, 09:39
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Quon » 07 paź 2007, 13:41

Troszkę to trwało, ale foty już są - http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... /catid,97/ . Muszę zmobbingować szwagra, żeby wydobył materiał z reanimacji, postaram się tym razem szybciej ;-).
Film z gangiem właśnie wkładam na youtube.com, ma 110 mb i troszkę to potrwa.
Już jest
pozdro

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 07 paź 2007, 16:28

Dzwięk przepiękny autko też niczego sobie :-D gratulejszyn

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 07 paź 2007, 20:39

Bardzo ładne autko. Gałkę biegów zmień na ori skórę i będzie gites. :-D
A gang już gdzieś słyszałem. :mrgreen:
Zdrowia.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4643
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 07 paź 2007, 20:49

Jeśli ta boazerię masz tylko na popielniczce, zegarkach i klimatyzacji, ja osobiscie pomyślałbym nad jej usunięciem tj zamienieniem na czarne plastiki.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 07 paź 2007, 22:32

Doc pisze:Jeśli ta boazerię masz tylko na popielniczce, zegarkach i klimatyzacji, ja osobiscie pomyślałbym nad jej usunięciem tj zamienieniem na czarne plastiki.
Znawca się odezwał :-P

Trzeba było kupić model top of the range, a nie w podstawowej wersji to byś drewna ludziom nie zazdrościł :mrgreen:

Awatar użytkownika
Plastman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 28 sie 2007, 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Plastman » 08 paź 2007, 00:04

Gratuluję, piękne auto. Niestety mało jest takich ludzi w naszym kraju. Ja, choć może tego nie widać, włożyłem w swoje B3 turboD bardzo dużo pracy i pieniędzy. 6400zł za samochód, a jakieś 6000zł włożone później. Jak to mówię, to przeważnie spotykam się ze śmiechem i pytaniem "po co?". Ano po to, że ja lubię stare, MECHANICZNE Diesle, lubię Audi 80 i lubię bezproblemowo i bezpiecznie docierać do celu. Dlatego podwójnie podziwiam, bo znam ten temat od podszewki i przyjemnie mi się robi, kiedy ktoś jest w stanie docenić młodego, ale już niemal klasyka. Jeszcze raz gratuluję, chętnie obejrzę to autko przy najbliższej okazji i posłucham symfonii na pięć garnków :mrgreen:

P.S. Masz może ochotę klimę sprzedać?

Awatar użytkownika
Quon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 27 lut 2007, 09:39
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Quon » 08 paź 2007, 08:48

Plastman pisze:Gratuluję, piękne auto. Niestety mało jest takich ludzi w naszym kraju. Ja, choć może tego nie widać, włożyłem w swoje B3 turboD bardzo dużo pracy i pieniędzy. 6400zł za samochód, a jakieś 6000zł włożone później. Jak to mówię, to przeważnie spotykam się ze śmiechem i pytaniem "po co?". Ano po to, że ja lubię stare, MECHANICZNE Diesle, lubię Audi 80 i lubię bezproblemowo i bezpiecznie docierać do celu. Dlatego podwójnie podziwiam, bo znam ten temat od podszewki i przyjemnie mi się robi, kiedy ktoś jest w stanie docenić młodego, ale już niemal klasyka. Jeszcze raz gratuluję, chętnie obejrzę to autko przy najbliższej okazji i posłucham symfonii na pięć garnków :mrgreen:

P.S. Masz może ochotę klimę sprzedać?
Niestety klimka już sprzedana.
Co do klasyków, to małżonce 2 lata temu sprawiłem Volvo 740 '90 - włożyłem podobną ilość pracy i pieniędzy. Także w domu jest kredens na dystanse i wariat na lotnisko. Jako znany malkontent motoryzacyjny, upieram się, że motoryzacja zakończyła się gdzieś w 1995r i będę się tego trzymał ;-)

pozdro

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 08 paź 2007, 13:46

Quon pisze: Jako znany malkontent motoryzacyjny, upieram się, że motoryzacja zakończyła się gdzieś w 1995r i będę się tego trzymał ;-)

Popieram, teraz tylko ekologia, bezpieczeństwo, ekonomia i systemy wspomagające prowadzenie, dla ludzi nie umiejąych jeździć lub nie dowidzących

Awatar użytkownika
Plastman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 28 sie 2007, 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Plastman » 08 paź 2007, 14:59

Luuuudzie!!! Gdzie Wy się do tej pory podziewaliście??? Wszędzie słyszę jaka ta elektronika świetna, jakie to teraz samochody są super, a ja sobie stoję, słucham, zgrzytam zębami i nie chce mi się już kłócić. Kocham mechanikę, i prawdziwą niezawodność, a nie elektroniczne badziewie. Jednak co do sztywnej daty, niestety się nie zgodzę, ponieważ jeszcze w 1997 roku szło np. Volvo S90, które było de facto starym, sprawdzonym 740, tylko w ładniejszej budzie, szedł Mercedes 220 DIESEL, C 250 TURBODIESEL, E 290 TURBODIESEL i jeszcze kilka podobnych rodzynków, wyglądających już jak auta w pełni elektroniczne, a jednak opartych na starej, dobrej mechanice. Niestety, już nie wrócą mechaniczne układy wtryskowe, gaźniki, itp. Nie będzie już można, jak to mam w planach u siebie, po prostu podkręcić śruby regulacyjnej w turbosprężarce, żeby dodać skrzydeł poczciwemu turbodieselkowi. Przeciwnicy elektroniki, jestem z Wami :mrgreen:

P.S. jmm, o jakim Ty bezpieczeństwie mówisz? O 15 poduszkach w wątłej budzie?, to tylko dla tych wierzących w gwiazdki jest bezpieczeństwo.

Awatar użytkownika
Quon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 27 lut 2007, 09:39
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Quon » 08 paź 2007, 16:00

Wieści, że jeszcze są zarwańcy niekoniecznie marzący o nowiutkim np. A4 2.0TDI krzepi.
Teraz już nie oddałbym swojej pijaczki za żadne nowe, bardzo bezpieczne, wystylizowane, super ekonomiczne,....., wozidełko. Szwagier sobie nabył 3 letnią Alfę 156 2.4 JTD Sportwagon (3 kolejna Alfa). Auto może i ładne, ale nawet na ręcznym nie można sobie nawrócić, przy mocnym ciśnięciu pojawia się komunikat: "zapraszamy do najbliższej autoryzowanej stacji" i auto przestaje jechać (serwis ten autoryzowany nie może zdiagnozować usterki), elementy metalowo-gumowe wymiana co jakieś KILKA tyś km, koła 17' na których nie da się jeździć (plomby wypadają), na 16' już "nie wygląda", bagażnik mniejszy niż w sedanie, w środku ciasno jak w Maluchu, i tak bez końca.

A wracając do tych przyjemniejszych spraw - Panowie, napiszcie jeszcze jak Wam się widzi-słyszy gang. Ja z auta wysiąść nie mogę, a tu tylko ze 2 osoby napisały coś na temat. Mam nadzieję, że nie podwiewa żenującą pretensjonalnością.

Pozdro

Awatar użytkownika
Plastman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 28 sie 2007, 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Plastman » 08 paź 2007, 17:24

Hmm... Skądś ten odgłos znam. Może powiecie, że to lekkie naginanie, ale jak dla mnie coś podobnego tu jest. No wiem, w Audi by Quon, brak tego gwizdu, ale wydech... :

Szczerze powiem, że nie jestem miłośnikiem uwydatniania walorów samochodu, obstaję za tuningiem prowadzącym do stworzenia jak najdyskretniejszego sleepera. Ale nie powiem, aby ten dźwięk raził, ładny, ciekawe jak brzmi pod obciążeniem :mrgreen:

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 08 paź 2007, 17:47

Dzwięk przypomina trochę ten, który miałem w sowim jak go kupiłem. Dla mnie było za głośno w środku na dłuższą metę i tłumik poszedł sobie, ale kata nie ma więc jest przyejmnie.
Muszę w końcu tez nagrać filmik.

BTW jako posiadacz 4ech R5tek: 1.9WN, 2.1 KE, 2.3 NG i 2.3 7A, muszę stwierdzić, że 10V brzmią ładniej od 20V. Wynika to z tego, że 20V ma większą kulturę pracy, silniczek tak równiej jakoś chodzi, spójniej. Natomaist 10V są o wiele gorsze pod względem kultury pracy, ale za to dźwięk jest fajniejszy taki bardziej bulgoczący ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl