
Po przeczytaniu paru postów z tego działu wzięło mnie na popatrzenie pod machę...
Znalazłem kilka rzeczy (silnik i takie tam ... <ok> )
Oczywistą modyfikacją na "pierwszy raz" jest przekręcenie pina w LDA...
Niestety wnioskuję że muszę dokupić "górę" do LDA bo to płaskie to zaślepka, tak??
Przy pompie jest jeszcze czujnik(ten element na samej górze) który załącza się przy wciśnięciu pedału gazu - do czego to to??? mam jakiś komputer czy co??
Pompa jest świeżo po regeneracji więc nie chce nic popsuć <urodziny> i niepotrzebnie rozkręcać...
Znalazłem też tzw turbiączkę <ok> . Po lewej stronie na dole znalazłem WG (caaaaałe w czarnym-brudzącym) i wiem że ma to za zadanie sterować upustem spalin - regulacja ciśnienia turbosprężarki.
Pytanie brzmi do czego w takim razie jest ten czujnik z którego wychodzi rurka w pancerzyku(na zdięciu).
Rurka przechodzi dalej do takiego dziwnego czegoś ;-D - co to to jest ??
Poprzedni właściciel uciął kabelek od tego czegoś(ślady chamskiego cięcia w gumowym pancerzu wtyczki).
Czarny wąż z tego czegoś


Suma sumarum chciałem zwiększyć parcie turbociśnieniówki, zwiększyć dawkę paliwa na pompie i BOOST pin trza dołożyć.
DZięki z GÓry za wyjaśnienie

Turbawka to KKK K14.
Czy odkręcenie turbiny od bloku silnika, wyczyszczenie(z zewnątrz) i monatarz wiąże się z wizytą u SPECJOLOGA czy można to zrobić samemu...
Jak ewentualnie przeczyścić WestGate... bo chyba jest zapchany...