[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING
gruszek01, ma racje wal do kostrza on ci zrobi kompa.
ja mam od niego audiczka zapiernicza jak szalona, teraz ojca AFN w A6 C5 nie ma szans z moim zetorkiem.
ja mam od niego audiczka zapiernicza jak szalona, teraz ojca AFN w A6 C5 nie ma szans z moim zetorkiem.
AUDI - Probably the Best Cars in the World
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jakoś dziwnie realna ta złuda bo jak pyknę przełacznik z rezystorem to jakby ktoś kopnął auto w d....pę .Co nie znaczy że nie zamierzam udać się w celu zachipowania do kolegi Kostrz-a .Tylko sterownik drugi musze zakupićgruszek01 pisze:dajcie sobie spokuj z tymi rezystorami zwłaszcza na boschu
bo bez zmiany mapy to tylko złudny przyrost mocy
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
nie kupuj sterownika kostrz ma kilka gotowych. 3 wersje softów próbowałem.
AUDI - Probably the Best Cars in the World
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu
ma kilka ale niestety do boscha a nie pierburgawenon pisze:nie kupuj sterownika kostrz ma kilka gotowych. 3 wersje softów próbowałem.
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
- Lokalizacja: Olecko
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
A jak wygląda sprawa takiego sterownika w A4 AHU? jaki sterownik mi potrzeba?
Czy mogę rezystor załadować? niby ten sam silnik nie wiem jak z kompem. Założył bym go jedynie z czystej ciekawości, jeździć na tym nie chce, wolę zmienić sterownik i mieć to na stałe
Czy mogę rezystor załadować? niby ten sam silnik nie wiem jak z kompem. Założył bym go jedynie z czystej ciekawości, jeździć na tym nie chce, wolę zmienić sterownik i mieć to na stałe
..:Audi by Markus:..
80 b3 - Sprzedana https://audi80.pl/-b3-audi-80-b3-by- ... vt2456.htm
A4 b5 Avant - Jest https://audi80.pl/audi-a4-b5-19-tdi- ... t32599.htm
www.lubelscyweterani.fora.pl
80 b3 - Sprzedana https://audi80.pl/-b3-audi-80-b3-by- ... vt2456.htm
A4 b5 Avant - Jest https://audi80.pl/audi-a4-b5-19-tdi- ... t32599.htm
www.lubelscyweterani.fora.pl
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
możesz tak samo jak w 1 ZM@rcus pisze:Czy mogę rezystor załadować? niby ten sam silnik nie wiem jak z kompem.
nie musisz ,korzysta się sporadycznie i po to zaklada się przełacznikM@rcus pisze:jeździć na tym nie chce
to musisz epromy przeprogramować w sterowniku uderz do forumowicza KOSTRZ-A on pieknie tuniguje epromy w sterownikach :mrgreen: sam się wybieram do niego w najbliższym czasie tylko czekam na drugi sterownikM@rcus pisze:wolę zmienić sterownik i mieć to na stałe
ja się pochwalę że włączam opornik jednym z ori włączników nad radiem bo mam trzy wolne miejsca a opornik jest we wnętrzu włacznika ;-)a najgorsze w całej robocie jest przeprowadzenie kabla z komory silnika do wnętrza :roll:levis1991 pisze:Roberto 77 gdzie zamontowales pstryczek?
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
- Lokalizacja: Olecko
Na szybkiego zrobiłem telefonem , bo bakterie :lol: wysiadły w aparacie.
[ Dodano: 2010-03-19, 17:05 ]
1 oryginał, 0 dopałka.Miałem dwie zaślepki puste.
[ Dodano: 2010-03-19, 17:10 ]
Żebym miał oryginalny pusty włącznik to pod niego bym się podpiął,i tak nie jest żle :mrgreen:
[ Dodano: 2010-03-20, 18:19 ]
Dziś dałem dla braciaka rundkę strzelić ,on ma C4 2.0 avanta to jak pstryknąłem pstryczkiem to sie rozdziawił :mrgreen:
[ Dodano: 2010-03-19, 17:05 ]
1 oryginał, 0 dopałka.Miałem dwie zaślepki puste.
[ Dodano: 2010-03-19, 17:10 ]
Żebym miał oryginalny pusty włącznik to pod niego bym się podpiął,i tak nie jest żle :mrgreen:
[ Dodano: 2010-03-20, 18:19 ]
Dziś dałem dla braciaka rundkę strzelić ,on ma C4 2.0 avanta to jak pstryknąłem pstryczkiem to sie rozdziawił :mrgreen:
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Podłączyłem dziś opornik 420Ohm i na wolnych obrotach zaczyna przydychiwać, chmury nie ma za autem, różnica niby jest po załączeniu, wpiąłem się w kabelki nr. 2 i 3 w kostce. Czy zapodanie większego opornika będzie miało jakiś rezultat? I takie pytanie zamiast opornika jak bym dał potencjometr i sobie płynnie regulował ustawienia?
..:Audi by Markus:..
80 b3 - Sprzedana https://audi80.pl/-b3-audi-80-b3-by- ... vt2456.htm
A4 b5 Avant - Jest https://audi80.pl/audi-a4-b5-19-tdi- ... t32599.htm
www.lubelscyweterani.fora.pl
80 b3 - Sprzedana https://audi80.pl/-b3-audi-80-b3-by- ... vt2456.htm
A4 b5 Avant - Jest https://audi80.pl/audi-a4-b5-19-tdi- ... t32599.htm
www.lubelscyweterani.fora.pl
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wiekszy opornik =mniejsza dawka =mniejszy efektM@rcus pisze:Czy zapodanie większego opornika będzie miało jakiś rezultat?
Jak ty chcesz to regulować ?Bo chyba nie w czasie jazdy Ja mam 470ohm i tez lekko swiruje na wolnych ale jakie to ma znaczenie skoro używa się go w czasie jazdy a nie na wolnych.I takie pytanie zamiast opornika jak bym dał potencjometr i sobie płynnie regulował ustawienia?
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga