[B4 1.9 1Z] czujnik doładowania turbiny
[B4 1.9 1Z] czujnik doładowania turbiny
gdzie znajduje się czujnik doładowania turbiny w audi 80 b4 93r. i czy można go sprawdzić na oporności jak tak to jakie wartości powinny być
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Odpuść sobie tę robotę ,bo szkoda na nią czasu :roll: to mówię Ci ja ,który zęby sobie zjadł, na tych autach i odmulił wszystkie,czy to na starym osprzęcie,czy nowym ,które się u mnie do tej pory pojawiły ...i zapewniam Cię że czujnik o który pytasz ,nie ma z zamuleniem nic wspólnego Ostatnii ,wjątkowo ciężki przypadek na starym osprzęcie ,robiłem wczoraj ,koledze DONkamillo_88...walczyłem przeszło 3 godziny ,bo jakiś ''miszczu" tak namieszał w elektryce ,robiąc jakieś "odcięcia " ,że jego "dzieło "skutkowało ciągłym i niedającym się skasować ,błędem n109 ...a z takim błedem auto jeżdzi,a raczej toczy się, bez reakcji na gaz :mrgreen: , ciągle w trybie awaryjnym ,o czym mało kto wie....ale w końcu namierzyłem co namieszał i doprowdziłem do stanu ori ,a po tym ,można już było zapiąć kompa z softem i następny staruszek ''bosch " ,zbiera się jak nigdy wcześniej ,ku radości właściciela 8-)Dawid0405 pisze:wężyki są szczelne i auto nie ma mocy i bardzo mi zależy na sprawdzenie tego czujnika doładowania turbiny ale nie wiem który to dokładnie
[ Dodano: 2014-02-23, 17:25 ]
A szukanie przyczyny zamulenia ,zacznij od tego <ok>
a nie od marnowania czasu ,na sprawdzanie czegoś ,co na pewno nie jest przyczynąKrzysiek 84 pisze:Auto pod vaga na sprawdzenie błędów i dawki. Sprawdzić szczelność dolotu, wężyki od N75, a jak masz od kogo pożyczyć to założyc drugi na podmianke.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Akurat ich szczelność ,na zamuła,wpływ ma żaden ...co najwyżej przy nieszczelnych wezykach do n75 ,łapał by odcinkę z przeładowania ,i tyle ,ale na pewno nie muła i na pewno dopiero w okolicy 2,5 tys obrotów ,lub więcej Po pierwsze podpiąc kompa ,sprawdzić dawkę ,kąt wtrysku ,błędy ....o ile jakieś są ,skasować ...żaden nie powinien powrócić ...puzniej zaślepić EGR ,puzniej zmierzyć doładowanie manometrem ....i w zalezności co się okaże ,działać dalej <ok> proste jak budowa cepaDawid0405 pisze:czyli sprawdzić wszystkie przewody i dawkowanie paliwa? i jak zobaczyłem przewody to dwa były poprzecierane ale dziury nie miały a były to od zaworka podciśnienia turbiny i ATM
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Bo to takie auto że idzie od 2 tys obr, moze masz jeszcze niską dawke i temu takie odczucie.Dawid0405 pisze:bo on sie nie wkręca na małych bo na większych obrotach już lepiej idzie a te ciśnienie to w którym miejscu sprawdzić?
A króciec do podpiecia manometru masz na kolanku na kolektorze dolotowym, takie zaślepione kawałkiem wężyka.