Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9tdi 1z]kopci na niebiesko

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 maja 2008, 23:33

ja też uważam że nie wiecej niz 1500zł a pewnie jak sie znajdzie taniego mechera to pewnie i mniej...ale napewno remont jest lepszy niż kupno innego silnika.jak odremontujesz to przynajmniej wiesz co maszi wiesz ze długo na tym pojeździsz...

Wolf b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:24

Post autor: Wolf b4 » 25 maja 2008, 09:54

Witam wszystkich! Mógł by mi ktos wytłumaczyc jak wyglada wymiana uszczelniaczy na zaworach?

Awatar użytkownika
myszon90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 08 maja 2008, 19:20
Lokalizacja: WGM

Post autor: myszon90 » 26 maja 2008, 19:27

Te remonty za 1500-2000zł właśnie tak wyglądają, że chłopina robi taki remont, sprzedaje samochód i potem nowy właścieciel się dziwi, że po pół roku silnik dymi i łyka olej....
Ludzie, same części do przyzwoitego remontu silnika to koszt 1500-2000zł a gdzie robocizna :?: :?:

ppawlo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 11 sty 2008, 15:06
Lokalizacja: Różan/Wawa

Post autor: ppawlo » 28 maja 2008, 19:22

pawellox pisze: wymieniajac same pierscienie zadzialasz doraznie bedzie efekt ale na kilkaset kilometrow a to dlatego ze stare tloki puchną wiec pierscienie wycieraja sie wiec jak wymiana to tylko komplet.
Proszę o wyjaśnienie. Czy nowe tłoki nie puchną pod wpływem temperatury? Dlaczego ewentualnie stare tłoki puchną bardziej od nowych, bo chyba z przegrzania to nie?

Awatar użytkownika
myszon90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 08 maja 2008, 19:20
Lokalizacja: WGM

Post autor: myszon90 » 28 maja 2008, 19:27

ppawlo pisze:
pawellox pisze: wymieniajac same pierscienie zadzialasz doraznie bedzie efekt ale na kilkaset kilometrow a to dlatego ze stare tloki puchną wiec pierscienie wycieraja sie wiec jak wymiana to tylko komplet.
Proszę o wyjaśnienie. Czy nowe tłoki nie puchną pod wpływem temperatury? Dlaczego ewentualnie stare tłoki puchną bardziej od nowych, bo chyba z przegrzania to nie?
Nowe też puchną, ale nowe tłoki z nowymi pierścieniami puchną razem, a jak założysz nowe pierścienie do spuchniętych tłoków, to polatasz chwilę i będziesz miał to samo co przed wymianą tylko bardziej.... <lol> <lol>

ppawlo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 136
Rejestracja: 11 sty 2008, 15:06
Lokalizacja: Różan/Wawa

Post autor: ppawlo » 28 maja 2008, 19:39

A co ma największy wpływ na puchnięcie tłoków?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl