Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 1.9 TDi 94'] Kręci, ale nie odpala na zimnym.

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 26 lut 2012, 18:39

Czy interfejs i program VAG wystarcza do tej operacji ustawienia ? ; )

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 26 lut 2012, 18:53

tasioreq pisze:Czy interfejs i program VAG wystarcza do tej operacji ustawienia ? ; )
Oraz nasadka 13'tka i oczkowy klucz 13 do poluzowanie trzech śrub z przodu pompy. Do poluzowania ostatniej śruby klucz fajkowy 15.

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 26 lut 2012, 18:57

A jakie powinny być wartości ? Są one stałe dla każdego silnika, czy nie ? ; ) Najpierw i tak zamówię interfejs, a później się będę zastanawiał jak to zrobić ; D

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 lut 2012, 07:38

Dla 1.9 TDI 50-60 na rozgrzanym silniku.

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 27 lut 2012, 14:12

Prosiłbym bym kogoś o dokładny opis ustawiania kąta wtrysku ; ) Będę bardzo wdzięczny ; )

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 27 lut 2012, 16:24


tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 17 mar 2012, 10:23

Panowie już problem rozwiązany, przyczyną tego ciężkiego odpalania był zbyt opóźniony kąt wtrysku, już po regulacji i wszystko działa ; )). Pozdrawiam.

Krysiu11111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 maja 2011, 15:40

Post autor: Krysiu11111 » 23 gru 2012, 10:54

Witam wszystkich klubowiczów. Mam problem nieco podobny do kolegi. Po zostawieniu na mrozie nie odpala samochód. Akumulator jest dobry, ale paliwo jakby przymarza. W przewodach idzie paliwo z dużą ilością powietrza. Dmuchając ciepłym powietrzem na pompke nad bakiem w bagażniku samochód odpala. Co może być przyczyną że paliwo w tym miejscu zamarza? Olej zmieniony, filtr był zmieniany jakiś czas temu. w najbliższych dniach zmienie na nowy. Przewody paliwowe z baku do silnika były wymienione 5 lat temu. Kiedyś miałem problem z odpalaniem ale to kontrolka od świec żarowych nie chciała zgasnąć i samochód nie odpalał. Teraz problem wygląda tak jak napisałem powyżej. Poratujcie mnie koledzy :(

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 gru 2012, 11:06

Krysiu11111 pisze:Po zostawieniu na mrozie nie odpala samochód. Akumulator jest dobry, ale paliwo jakby przymarza. W przewodach idzie paliwo z dużą ilością powietrza. Dmuchając ciepłym powietrzem na pompke nad bakiem w bagażniku samochód odpala. Co może być przyczyną że paliwo w tym miejscu zamarza?
Nie no :roll: czy ja śnię :shock: Po pierwsze tam nie ma żadnej pompki ,tylko zwykły smok z sitkiem ,po drugie wyczyść zbiornik z tego co tam masz ,wlej zimowego paliwa i wymień filtr paliwa ,bo zapewne zapakowało go to co ciągnie ze zbiornika ...to co opisujesz to raczej objaw zaniedbania ,a nie jakiejś awari czy przypadku 8-)

Krysiu11111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 maja 2011, 15:40

Post autor: Krysiu11111 » 23 gru 2012, 11:26

Ja jeszcze mało się znam na tym samochodzie więc wybacz mi moją niewiedzę :) i dzięki za pomoc. :)

[ Dodano: 2012-12-23, 11:34 ]
A jeszcze pytanie jak mam dokładnie zabrać się do wyczyszczenia tego ?:) co i jak odkręcić :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 gru 2012, 16:35

Krysiu11111 pisze:Ja jeszcze mało się znam na tym samochodzie więc wybacz mi moją niewiedzę
Akurat nie wiedzieć że w tym aucie nie ma pompki w zbiorniku ,to żadna ujma na honorze ,choć to nie jest jakaś specjalistyczna wiedza ,tylko raczej ogólna i powszechna ;-) Ale każdy ,nawet nie znający się na tym co tam jest w jego dieslu ,czy czego nie ma ,powinien wiedzieć o tym ,że przed mrozami poniżej -10 stopni ,pasowało by zadbać o pewne paliwo i wymienić profilaktycznie filtr paliwa , żeby nie było niespodzianek że ropa ,a raczej coś co powinno nią być ,wzięło i zamarzło 8-)

Krysiu11111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 maja 2011, 15:40

Post autor: Krysiu11111 » 23 gru 2012, 16:54

Sprawdziłem tego smoka z sitkiem i był czysty. żadnych zanieczyszczeń. A paliwo jakie jest tankowane to Verva na Orlenie. Teraz sprawdzę filtr paliwa. Jeżeli to nie będzie jego przyczyna to gdzie mogę jej jeszcze szukać??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 gru 2012, 18:10

Krysiu11111 pisze:Sprawdziłem tego smoka z sitkiem i był czysty. żadnych zanieczyszczeń. A paliwo jakie jest tankowane to Verva na Orlenie. Teraz sprawdzę filtr paliwa. Jeżeli to nie będzie jego przyczyna to gdzie mogę jej jeszcze szukać??
Jak to nie paliwo ,to w pierwszej kolejniości do sprawdzenia świece żarowe ,szczelność układu paliwowego ,statyczny kąt wtrysku

speleo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:18
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: speleo » 28 gru 2012, 23:25

Witam wszystkich. Ja mam podobny problem, a mianowicie jak silnik ostygnie to musze go pokrecic tak ok 5-7sek. świece wymieniłem na nowe a przy zakladaniu ich najpierw je sprawdziłem, prad w przewodach jest bo to tez sprawdzałem. Nie ma powietrza w układzie(naprawiłem), filtr jest nowy, paliwo sie nie cofa.
no i nie wiem co dalej robic, dzis odłaczyłem czujnik temp(który tez jest nowy) no i teraz swiece zapalaja sie na jakies 10sek i jest jakby troszke lepiej ale dalej musze go krecic, jak juz załapie to chodzi równo jak nasza kompania reprezentacyjna.
Nie wiem czy nie jechac do jakiegos mechaniora i sprawdzic mu kat wtrysku, ale slyszałem ze w tym silniku on sam sie reguluje(1,9 TDi 1Z 1994r), ja juz sam nie wiem, aha swiece zapalały sie na jakies 3-4sek(jak czujnik był wpiety) :cry:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 gru 2012, 00:26

speleo pisze:Nie wiem czy nie jechac do jakiegos mechaniora i sprawdzic mu kat wtrysku, ale slyszałem ze w tym silniku on sam sie reguluje
Sam to się reguluje i owszem ,ale jak już odpali :-P a żeby dobrze odpalał ,to musi mieć pompę wtryskową ustawioną w ściśle określonym miejscu ,a to na pewno się samo nie ustawi ;-) a przestawić bardzo łatwo ,wystarczy przy wymianie rozrządu nieodpowiednio napiąć napinacz 8-) a często nawet jak jest napięty jak należy ,kąt wtrysku się przestawia
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 00:33 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl