trepek pisze:Wykres i dymienie zupełnie jak dla pomp wtryskowych z zbyt wysokim ciśnieniem wewnętrznym
Przykład z forum czyli samochód PawłaRybaka15.
http://i43.tinypic.com/2468lmg.gif
trepek,
ale to jest 1.6TD a w temacie mowa o 1.9TDI
po pierwsze dwa różne obiegi bo Paweł ma silnik na komorze wirowej, a autor tematu ma wtrysk bezpośredni, a po drugie to 1.6TD jest silnikiem krótko skokowym a 1.9 długoskokowym.
1.6 będzie miało wysoko parametry co widać na wykresie, zwórć uwagę na to że i tak wykres jest ładny bo moc 80KM masz już w okolicach 3000rpm.
a z tego co wiem to kolega Paweł miał przedewszystkim problemy z temp przy jeździe z większymi prędkościami co było skutkiem za wczesnego dynamicznego kąta wtrysku. faktem jest że jak masz za wczesny to też moc spada bo wtedy spada efektywność napędu turbiny i WG jest przymykane co powoduje znowu dławienie silnika na wydechu.
a co do tematu to ja bym jeszcze sprawdził poprawność ustawienia kąta wtrysku i wałka rozrządu względem korbowego.
no i oczywiście do sprawdzenia oprzewodowanie zaworków N75 i od EGR, zapomniałem jego oznaczenia bodajże chyba N18.
w grę może wchodzić jeszcze usterka przepływomierza.