Po prostu jak kupiłem auto to lepiej szło niż teraz było czuć przy przyśpieszaniu jak turbinka pracuje

a za czasem stopniowo zaczęło to się robić coraz mniej odczuwalne i teraz jest tak jak to opisałem na początku...
Dzisiaj zmostkowałem te przewody przewody od N75 i zmierzyłem ciśnienie i pokazuje 0,6 bara czyli N75 jest sprany :lol: (mam nadzieje). tak przy okazji rozkręciłem EGRa zobaczyc co tam sie dzieje i okazało sie że nie jest on zaślepiony tak jak myślałem wcześniej...było tam sporo nagaru wiec to wszystko wyczyściłem i złożyłem. Tylko tez zauważyłem że na ściankach kolektora jest również sporo nagaru ok. 1cm. Jak myślicie koledzy jest to przyczyna spadku mocy auta?? bo z tego co sie oriętuje to jest to bardzo prawdopodobne...
Zastanawiam sie również nad wywaleniem katalizatora bo pewnie tez jest nieźle przytkany. Co o tym sądzicie?? :lol:
[ Dodano: 2010-03-20, 14:56 ]
UKI_XX pisze:coś chyba nie te posty czytałeś bo tak nie powinno być <ok>
Taki opis znalazłem na forum

nie chce mi sie szukac tego tematu ale tak było podane :mrgreen: