Witam
Do tej pory nie miałem problemów z tym samochodem, a mam go 4rok. Niestety dziś rano dziwnie odpalił. To znaczy objaw jest taki: silnik głośno pracuje na wolnych obrotach i rzuca nim, aż budą trzęsie. przejechałem nim trochę i podczas jazdy zachowuje się normalnie, przyśpiesza jest power, ale po zdjęciu nogi z gazu i na biegu jałowym jest właśnie taki objaw jak pisałem wyżej. Zostawiłem samochód pod domem i gdy po raz kolejny chciałem odpalić to łapie dopiero za którymś razem. Poczytałem trochę na forum no i z tego co się nie znam to moze być nastawnik (nie był czyszczony za moich czasów), ale tak jak pisze ja się nie znam. Jeśli tak to jest moze ktoś z okolic chrzanowa kto takie rzeczy robi fachowo? i niedrogo?
Proszę o pomoc, ew. opinie kogoś zaznajomionego z tematem.
pozdrawiam
[80 B4 1.9 TDi 1Z] Na wolnych obrotach rzuca silnikiem
[80 B4 1.9 TDi 1Z] Na wolnych obrotach rzuca silnikiem
Ostatnio zmieniony 13 mar 2012, 10:06 przez oswald, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Kolego pierwsza sprawa to czy auto jest na przepływce Boscha czy pierburga- to jest bardzo wazna informacja. Jak masz dostęp do vag'a to dobrze zebys podłączył sie, może coś zapisało sie w błedach.
Popraw troche temat bo to 1.9 a nie 1.6 :mrgreen:
[ Dodano: 2012-03-13, 10:29 ]
Zazwyczaj winny nastawnik daje jeszcze znac o sobie w zakresie 2 tys obrotow, ze podczas jazdy samochod nie reaguje na pedał gazu podczas przyśpieszenia i szarpie silnikem.
Popraw troche temat bo to 1.9 a nie 1.6 :mrgreen:
[ Dodano: 2012-03-13, 10:29 ]
Zazwyczaj winny nastawnik daje jeszcze znac o sobie w zakresie 2 tys obrotow, ze podczas jazdy samochod nie reaguje na pedał gazu podczas przyśpieszenia i szarpie silnikem.
Przez ostatni tydzień właśnie dziwnie się zachowywał, raz był mocniejszy innym razem słabszy. Przepływka oczywiście bosch. W zimie miałem raz sytuacje, że chyciło mi paliwo i silnik zgasł, czy możliwe, że w pompie coś sie uszkodziło? Czy za takie zachownie mogą również odpowiadać wtryski? Chociaż jak na starego zetorka nie dymi bardzo.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko