[1.9 1Z] nie łapie temperatury
ja go 6 rok nie potrafie zakatować ,jak ma jeździć to będzie jeździć ,jak by miał się zepsuc już dawno by to zrobił . u mnie silnik ma realne 223 tys przebiegu może dlatego ( ogólnie ma ponad 600 tysi ale silnik byl wymieniany na nowy mam wpisy z aso ) . wymieniam tylko olej nie co 10 tysi a 2x do roku średnio co 7.500km . ogrzewanie mialem słabe jak padły świece podgrzewajace ,założyłem nowe maxgear i teraz jest ok .
ps . mam średnio ciężką noge . tzn tak do pracy jade max 60-90km/h nie spieszy mi sie bo mi się nie chce , z pracy 2x tyle <urodziny>
ps . mam średnio ciężką noge . tzn tak do pracy jade max 60-90km/h nie spieszy mi sie bo mi się nie chce , z pracy 2x tyle <urodziny>
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Szwagier w pasku b5 też miał wymieniony silnik ale tylko na papierze. Na liczniku 280tys a w papierach silnik 45tys. Co ciekawe papiery z ASO wraz z rachunkiem za części i wymianę <ok> Jeśli nie zwrócisz się do ASO i tego nie potwierdzą to możesz liczyć na 50% szansy że masz inny silnik...VW_parts pisze:ogólnie ma ponad 600 tysi ale silnik byl wymieniany na nowy mam wpisy z aso
parametry z vaga mam jak coś ,dośc że silnik nowy to i czesc osprzetu też nowa ,od kiedy go mam nic jeszcze nie wymienialem ( 6lat ) rozrusznik to nawet nie wiem jak wyglada .do tego wtryski oddalem tak dla checy do sprawdzenia 190/300bar trzymaja , nic tylko si cieszyć .mam też mk4 TDI i niby tez mam napisane z aso że ma 300 tysi a bankowo ma 2 tyle bo chodzi jak czołg choć wszystko działa to nie audi
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Niestety ale to co piszesz nic nie znaczy. Ja też mam samochód już 10 lat i też przy nim nie robiłem praktycznie nic a silnik nie był wymieniany na nowy i ma ponad 330tys najechane.Rozrusznik wiem jak wygląda ale nie mój <ok> By być pewnym to tylko można sprawdzić w serwisie jeśli oczywiście był serwisowany i silnik był u nich wymieniony. To że się ma pieczątki z serwisów ,zwłaszcza zachodnich, to nic nie znaczy. Teraz handlarze mogą wszytko podrobić a wiem o tym gdyż mam znajomego który prowadzi komis. Takich wałków jak oni robią to jeszcze nie widziałeś. A wspomniany przeze mnie passat szwagra był serwisowany do 2008r tak wynikało z książki serwisowej a tak naprawdę był serwisowany 3 lata. Ma dokładnie 360tys a silniczek pracuje jak nowy a silnik jest pewnie taki sam jak w twoim mk4 wiec jeśli twój golfik pracuje jak czołg to pewnie ma ze 3 razy tyle co na zegarach.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Po pierwsze sprawdź węże jak masz te 60 stopni. Dolny ma być zimny. Jak nie jest to termostat puszcza. Druga sprawa sprawdź vagiem temperaturę jaka pokazuje czujnik 3 pinowy który jest z tyłu głowicy przy króćcu czy pokazuje tyle co na zegarach. Jak nie masz vaga to sprawdź jego rezystancje miernikiem.On też może nawalać i tak naprawdę możesz mieć prawie 90 stopni a na zegarach tyle co masz. Ostatnia rzecz która może nawalać to same zegary.