Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 1Z] nie łapie temperatury

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 lis 2015, 14:51

bezpośredni wtrysk paliwa nie dlatego wolniej się nagrzewa od jazdy też zależy mi tez tak dochodzi ale wskazówka na 90 dojdzie po ok 15 km 70 to łapie tak ja u ciebie hudy wedle vag ;)

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 28 lis 2015, 15:16

u mnie do 90 dochodzi w 5km nawet teraz gdzie temp -3

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 28 lis 2015, 15:56

U mnie akurat 90 łapie po 8-9km ale wielu kolegów z forum mimo że termostat trzyma to 90 jeśli osiągną to po 20 km i więcej...

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 lis 2015, 17:45

Wskaźnik w 80 wolniej wstaje w porównaniu do paska b5 czy audi a4 w tych autach temp jest 75 a na wskaźniku już 90. Ale ze w 5 km i jest 90 to jakiś cud.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 lis 2015, 17:48

Jak dla mnie to może być też wina czujnika szarego ja mam u siebie już 3 i oba wstają dużo szybciej niż np ori <ok>

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 28 lis 2015, 17:48

Nie cud tylko ciężka noga <ok>

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 28 lis 2015, 18:48

hudy pisze:Nie cud tylko ciężka noga <ok>
Może i tak ja na zimnym silniku to tylko ze gazu dotykam dop jak 70 złapie to pozwolę sob przekroczyć 2 tys :-D

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 28 lis 2015, 19:13

ja go 6 rok nie potrafie zakatować ,jak ma jeździć to będzie jeździć ,jak by miał się zepsuc już dawno by to zrobił . u mnie silnik ma realne 223 tys przebiegu może dlatego ( ogólnie ma ponad 600 tysi ale silnik byl wymieniany na nowy mam wpisy z aso ) . wymieniam tylko olej nie co 10 tysi a 2x do roku średnio co 7.500km . ogrzewanie mialem słabe jak padły świece podgrzewajace ,założyłem nowe maxgear i teraz jest ok .

ps . mam średnio ciężką noge . tzn tak do pracy jade max 60-90km/h nie spieszy mi sie bo mi się nie chce :P , z pracy 2x tyle <urodziny>

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 28 lis 2015, 19:41

VW_parts pisze:ogólnie ma ponad 600 tysi ale silnik byl wymieniany na nowy mam wpisy z aso
Szwagier w pasku b5 też miał wymieniony silnik ale tylko na papierze. Na liczniku 280tys a w papierach silnik 45tys. Co ciekawe papiery z ASO wraz z rachunkiem za części i wymianę <ok> Jeśli nie zwrócisz się do ASO i tego nie potwierdzą to możesz liczyć na 50% szansy że masz inny silnik...

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 28 lis 2015, 22:50

parametry z vaga mam jak coś ,dośc że silnik nowy to i czesc osprzetu też nowa ,od kiedy go mam nic jeszcze nie wymienialem ( 6lat ) rozrusznik to nawet nie wiem jak wyglada .do tego wtryski oddalem tak dla checy do sprawdzenia 190/300bar trzymaja , nic tylko si cieszyć .mam też mk4 TDI i niby tez mam napisane z aso że ma 300 tysi a bankowo ma 2 tyle bo chodzi jak czołg choć wszystko działa to nie audi

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 29 lis 2015, 10:46

Niestety ale to co piszesz nic nie znaczy. Ja też mam samochód już 10 lat i też przy nim nie robiłem praktycznie nic a silnik nie był wymieniany na nowy i ma ponad 330tys najechane.Rozrusznik wiem jak wygląda ale nie mój <ok> By być pewnym to tylko można sprawdzić w serwisie jeśli oczywiście był serwisowany i silnik był u nich wymieniony. To że się ma pieczątki z serwisów ,zwłaszcza zachodnich, to nic nie znaczy. Teraz handlarze mogą wszytko podrobić a wiem o tym gdyż mam znajomego który prowadzi komis. Takich wałków jak oni robią to jeszcze nie widziałeś. A wspomniany przeze mnie passat szwagra był serwisowany do 2008r tak wynikało z książki serwisowej a tak naprawdę był serwisowany 3 lata. Ma dokładnie 360tys a silniczek pracuje jak nowy a silnik jest pewnie taki sam jak w twoim mk4 wiec jeśli twój golfik pracuje jak czołg to pewnie ma ze 3 razy tyle co na zegarach.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 29 lis 2015, 11:26

zasłoniłem kartonem i nadal po 30-60 minutach jazdy maksymalnie 60 stopni

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 29 lis 2015, 11:34

Po pierwsze sprawdź węże jak masz te 60 stopni. Dolny ma być zimny. Jak nie jest to termostat puszcza. Druga sprawa sprawdź vagiem temperaturę jaka pokazuje czujnik 3 pinowy który jest z tyłu głowicy przy króćcu czy pokazuje tyle co na zegarach. Jak nie masz vaga to sprawdź jego rezystancje miernikiem.On też może nawalać i tak naprawdę możesz mieć prawie 90 stopni a na zegarach tyle co masz. Ostatnia rzecz która może nawalać to same zegary.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 29 lis 2015, 11:46

termostat był wymieniany a z nawiewów rzadko leci ciepło takie prawdziwe ale posprawdzam jeszcze a i pytanie jak silnik jest wyłączony to płynu ma nie byćw górnym wężu?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 29 lis 2015, 11:59

Musi być. Jak naciśniesz górny wąż to płyn powinien wpłynąć do zbiorniczka górnym wężem. Jak nie masz w nim płynu to może masz zapowietrzony układ i dlatego nie masz ogrzewania?
Po takim dystansie o którym piszesz po przyłożeniu ręki do nawiewów powinno prawie parzyć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl